دادستان: هیچ گلوله جنگی یا پوکه گاز اشک آوری به سر ابوالفضل امیرعطایی برخورد نکرده است

دادستان شهرری گفت: براساس معاینات انجام شده، گزارش موجود در پرونده و تحقیقات انجام شده تا امروز مشخص شده که گلوله جنگی و یا پوکه گاز اشک آور به سر ابوالفضل امیرعطایی برخورد نکرده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، طی روزهای گذشته رسانه‌های معاند با انتشار پر حجم اخباری در رابطه با وضعیت نوجوانی به نام ابوالفضل امیرعطایی که متاسفانه جان خود را از دست داده است، تمام تلاش خود را برای ادامه دادن پروژه کشته سازی از حوادث و اغتشاشات سال گذشته به کار بسته‌اند.

در اخبار رسانه‌های مدعی این موضوع آمده است: ابوالفضل امیرعطایی نوجوان ۱۶ ساله همزمان با اغتشاشات سال گذشته از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گاز اشک آور قرار گرفته و بعد از ۸ ماه فوت کرده است.

با توجه به سابقه دروغ پراکنی‌های معاندین و بازوهای رسانه‌ای آن‌ها، خبرگزاری میزان موضوع را از دادستانی شهرری پیگیری کرد تا حقیقت ماجرای فوت ابوالفضل امیرعطایی مشخص گردد.

رحیمی دادستان شهرری در رابطه جزئیات حادثه تلخ رخ داده برای ابوالفضل امیرعطایی گفت: این فرد ساکن دولت آباد شهرری بوده است. در روز حادثه این نوجوان به همراه یکی از دوستانش با موتورسیکلت برای خرید به منطقه دیلمان می‌رود که از پشت جسم سختی به سرش برخورد می‌کند و پس از این حادثه وارد زندگی نباتی می‌شود.

دادستان شهرری ادامه داد: پس انتقال این فرد به اتاق عمل برای بررسی بیشتر، هیچ جسم یا شیئی در سر وی پیدا نشده است و نظر نهایی پزشک که در پرونده پزشکی او نیز موجود است فقط بر برخورد جسم سنگین به سر او تاکید دارد.

رحیمی گفت: در پی وقوع این حادثه پرونده‌ای در دستگاه قضایی تشکیل و به شعب تحقیق دادسرا ارجاع داده شد و موضوع به دقت مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه حادثه در زمان اغتشاشات سال گذشته و بروز شلوغی در شهرری به وقوع پیوسته بوده اولین فرضیه ای که از سوی قاضی پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد حضور یا عدم حضور نیروهای انتظامی یا حافظ امنیت در منطقه بوده که در تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود در زمان بروز حادثه برای مرحوم امیرعطایی هیچ نیروی پلیس و یا حافظ امنیتی در منطقه محل حادثه حاضر نبوده است.

وی با بیان اینکه طبق معاینات انجام شده، گزارش موجود در پرونده و تحقیقات انجام شده تا امروز مشخص شده که گلوله جنگی و یا پوکه گاز اشک آور به سر ابوالفضل امیرعطایی برخورد نکرده است، گفت: هنوز مشخص نیست جسم برخورد کرده به سر ابوالفضل امیرعطایی چه بوده است و پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده است.

رحیمی بیان کرد: ابوالفضل امیر عطایی از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه در بیمارستان تحت درمان بوده است و بعد از آن در منزل نگهداری می‌شده است.

وی افزود: با وجود تشکیل پرونده از سوی دستگاه قضا در این حادثه اما تاکنون هیچ شکایتی از سوی والدین و یا اقوام ابوالفضل امیرعطایی ثبت نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 0
    خداوند رحمتش کند و مسئولین را لعنت کند
  • بشار عبدالواحد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 2
    لعنت بر مهسا که با مردن نحسش یک ملت را به هم ریخت
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 0
    بازم که دوربیناتون نقطه کور رو نگرفته و فقط بلدن نقاطی که شما دوست دارین بگیرن دوستش مگه شاهد داستان نبوده چرا از اون نمیپرسین
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    2 0
    بچه یارو از سرماخوردگی مرده حتما" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 0
    عجب
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 0
    فقط دروغ
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 0
    جیگرم کباب شد لعنت به باعث و بانیش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس