کد خبر 1493813
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
هیاهو برای هیچ؛ استقلال این ستاره لیگ برتری را نمی‌خواهد!

در اخبار نقل و انتقالات این طور عنوان شده بود، یکی از بازیکنان مد نظر ریکاردو ساپینتو برای حضور دراردوی تیم آبی سامان فلاح مدافع جوان و ملی پوش تیم پیکان است.

به گزارش مشرق، به زودی باشگاه استقلال قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید میکند و این مربی پرتغالی درصدد است تا جای امکان نیازهای تیم را با بازیکنان داخلی برطرف کند و گفته می شد یکی از بازیکنان مد نظر وی برای حضور در اردوی تیم آبی سامان فلاح است.

ابراهیم شکوری یکی از مدیران باشگاه پیکان در مورد وضعیت این بازیکن گفت: «سامان جزو بازیکنان تأثیرگذار و آینده‌دار فوتبال ماست که افتخار دارد بازوبند کاپیتانی باشگاه بااصالت پیکان را بر بازوی خود ببندد. فلاح با باشگاه قرارداد بلندمدت دارد و با صراحت اعلام می‌کنم بر خلاف شایعات، تا به حال هیچ باشگاهی غیر از سپاهان، برای انتقال این بازیکن با ما نامه‌نگاری نکرده است.»

واقعیت این است باشگاه استقلال در خط دفاع میانی با توجه به در اختیار داشتن عارف غلامی، رافائل سیلوا و محمد حسین مرادمند به دنبال بازیکن جدیدی نیست و نه تنها سامان فلاح بلکه مدافع میانی دیگری در لیست خرید استقلال قرار ندارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 1
    استقلال باید چون رقیب دیرینه در فوتبال ایران باید شکار پس پرده ای کارساز چون افشاریان و برادران حیدری داشته باشه که از این بابت بسیار بسیار در برابر لنگ می لنگه
  • رضا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عارف غلامی چه سوتی تمام باخت های دربی مقصرش عارف غلامی هست سامان فلاح را بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس