اوکراین

نیویورک تایمز گزارش داد که حدود ۴۰۰ سرباز اوکراینی آموزش روی تانک‌های آمریکایی M ۱ Abrams را در آلمان آغاز کردند.

به گزارش مشرق، گارون گارن، سخنگوی پنتاگون، گفت که اولین گروه از سربازان اوکراینی آموزش‌های خود را با تمرکز بر چگونگی عملیات و نگهداری از تانک M۱ آبرامز آمریکایی آغاز کردند. ادعا می‌شود این تانک به عنوان پیشرفته‌ترین تانک جنگی در سراسر جهان شناخته می‌شود.

به گزارش نیویورک تایمز، نیمی از این گروه آموزش را در جنوب آلمان آغاز کردند، و آموزش آن‌ها که آن را آموزش سلاح‌های ترکیبی نامیدند، شامل تیراندازی با سلاح گرم و یادگیری مهارت‌های پزشکی است که در نهایت به تمرینات بزرگتر تبدیل می‌شود که در آن گروه‌های نظامی به اندازه گردان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. نیویورک تایمز می‌گوید که بقیه اعضای گروه در مورد تعمیر و نگهداری تانک‌ها و نحوه سوخت رسانی به آن‌ها آموزش دیده اند.

پیش از این، مشخص نبود که تمرینات اوکراینی روی آبرامز چه زمانی آغاز می‌شود. در ابتدا، آمریکا گفته بود که تانک‌های آبرامز وعده داده شده تا سال ۲۰۲۴ به اوکراین ارسال نخواهد شد. اما در هفته‌های گذشته جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قول داد که ۳۱ تانک M۱ آبرامز را به اوکراین تحویل دهد. در همین راستا آلمانی‌ها نیز در مورد انتقال تانک‌های لئوپارد ۲ به اوکراین توافق کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 0
    ان تنصراله ینصرکم
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 1
    چه پولی میزنه به جیب این امریکا خخخخخخ بعد یه عده نشستن اکراین جنگ ببره داداش تموم شد اکراین و مردمش خیلی وقته باختن جنگو
  • ساس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی هیچ ماده قدرتمندی در هیچ راکت و موشک و خمپاره نیست که آبرامز را آ ب ررر ا م ز کند؟؟!!.. یعنی اسلحه سازان رقیب واشنگتن برای زباله سازی لئوپارد و آبرامز فکری نکرده اند؟؟؟
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      0 1
      چی میگی بابا !!!تو یمن ابرامز با ار پی چی 100 سال پیش ترکوندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس