آغاز رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی با سناریوی جنگ در مرزهای شمالی

منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی از امروز یکشنبه رزمایشی گسترده را در مرزهای شمالی خود (هم مرز با لبنان و سوریه) آغاز کرد.

هدف اصلی این رزمایش دو هفته‌ای انجام تمرینات نظامی در ارتباط با وقوع جنگی گسترده در مرزهای شمالی اراضی اشغالی است.

این در حالی است که روز گذشته، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای سناریوی جنگ «روز قیامت» آماده می‌کند.

این روزنامه عبری عنوان کرد که در این جنگ احتمالی جبهه‌های مختلف به ویژه لبنان، سوریه، عراق و ایران مشارکت خواهند داشت و به طور همزمان علیه رژیم صهیونیستی فعال می‌شوند.

رسانه‌های صهیونیستی در گذشته نیز بارها به این مساله اشاره کرده‌اند که رژیم صهیونیستی خودش برای جنگی از چند جبهه مختلف آماده می‌کند. ترس اصلی صهیونیست‌ها از این مساله است که در این جنگ، چندین جبهه به طور همزمان علیه رژیم صهیونیستی فعال شود به طوری که صهیونیست‌ها توان مقابله با آن را نداشته باشند.

در روزهای اخیر رسانه‌های صهیونیستی پس از رزمایش بزرگ حزب‌الله لبنان در جنوب این کشور و آزمایش موشکی اخیر ایران (موشک خیبر با بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر برد)، درباره افزایش توانمندی موشکی حزب‌الله لبنان و از طرفی قدرتنمایی نظامی ایران هشدار داده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اسراییل به این جنگ حتی فکرم نمیکنه چ برسه به لینکه بخواد واردش بشه. این رزمایش فقط بخاطر احسلس خطره.مثل گربه ای ک یکجا گیر افتاده و جیغ میکشه.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اول اسرائیل توان مقابله با هر نیرویی را داره حتی در چند جبهه دوما غرب تمام قد پشت اسرائیله که اگر ایران مطمین میبود که توان نابودی اسراییل را دارد و یا اینکه اسراییل در جنگ حمایت نمیشود وتنها ست تا حالا بهش حمله میکردوچهل سال فقط تهدید نمی کرد وفقط نظاره گر حملات اسرائیل باشه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جنگ بشه کار اسرائیل تمومه، بهترین راه اینه به خواسته های ایران و محور مقاومت گوش کنن تا زنده بمونن وگرنه روز جنگ باید دمشون بزارن روی کولشون و فرار کنن تازه اگر زنده بمونن که فرصت فرار پیدا کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس