کد خبر 1493932
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
۵۰ هزار نفر گنجایش آزادی برای جام حذفی

مدیر ورزشگاه آزادی گنجایش ظرفیت تماشاگران برای بازی فینال جام حذفی بین دو دیدار استقلال و پرسپولیس را در حدود ۵۰ هزار نفر عنوان کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا فاضلی، در پاسخ به این پرسش که برای فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی گنجایش چند هزار تماشاگر را برای این بازی دارد؟ اظهار کرد: با توجه به این که تعدادی از سکوها و زون‌های مختلف از سکوهای تماشاگران در حال بازسازی و سبک‌سازی است، در حال حاضر آزادی در حدود ۵۰ هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که برای فینال جام حذفی پیش‌بینی شده است.

او گفت: این که در روز بازی چیدمان به چه شکلی باشد، کدام سکوها قابل استفاده است و چه تعداد بلیت فروخته شود بستگی به نظر نهادهای تصمیم گیرنده و سازمان لیگ دارد و در این زمینه ما تصمیم‌گیر نیستیم.

بیشتر بخوانید:

خاطره یار پروین از دربی فینال جام حذفی

فاضلی تصریح کرد: از ۷۲ زون آزادی ۱۸ زون آن در حال بازسازی است و قابل استفاده نیست و مابقی زون‌ها برای حضور تماشاگران به لحاظ سازه‌ای و استقامتی تایید شده‌اند و مشکلی وجود ندارد.

مدیر ورزشگاه آزادی در پایان در پاسخ به این پرسش که برای فروش بلیت این بازی چه زمانی تصمیم گیری می‌شود، تصریح کرد: بلیت فروشی بر عهده‌ی سازمان لیگ است. ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی موظف است ورزشگاه را از نظر چمن، سکوها، ورودی‌ها و... به بهترین شکل ممکن برای مسابقات جام حذفی آماده و سایر امکانات لازم را برای برگزاری این دیدار فراهم کند که در حال حاضر ورزشگاه از هر لحاظ آماده برای برگزاری این دیدار است و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس