کد خبر 1493983
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر با ۷۹۷ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند خانوادگی قاچاق موادمخدر با ۷۹۷ کیلوگرم تریاک در شهر اندیشه خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به عملیات جدید پلیس و کشف موادمخدر گفت: درپی اقدامات اطلاعاتی پلیس بر روی عناصر قاچاق مواد مخدر مشخص شد، فردی اهل کرمان و ساکن شهر اندیشه در شهریار، در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد که رصد اطلاعاتی و دستگیری قاچاقچی موادمخدر در دستورکار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با رصد تحرکات متهم مشخص شد وی محموله مواد مخدر را به صورت ماهرانه در یک دستکاه خودروی کامیونت ایسوزو یخچال‌دار جاسازی کرده و با همدستی دو نفر دیگر و با یک دستگاه خودروی وانت مزدا، قصد انتقال محموله موادمخدر از استان کرمان به غرب استان تهران را دارد. در همین راستا نیز تعقیب و مراقبت از این افراد در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: چهار تیم از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با رصد اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران و با کنترل و پایش مسیرها در جاده فرارت به سمت شهریار، خودروهای کامیونت ایسوزو و وانت مزدا را شناسایی و در عملیاتی ویژه توقیف کردند.

به گفته عزیزی در این عملیات، ماموران پلیس در فرصتی مناسب و به‌طور همزمان هر دو دستگاه خودرو را توقیف و دو نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در ادامه عملیات، تیم دیگری از ماموران انتظامی، سرباند قاچاق موادمخدر را در مقابل منزلش در شهر اندیشه شهریار به همراه فرزندش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به انجام بازرسی از خودروی مذکور گفت:‌ در بازرسی از خودروی کامیونت ایسوزو یخچال‌دار، ۸۰ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۷۹۷ کیلوگرم از قسمت کانتینر یخچال و محل جاسازی شده کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم به همراه خانواده‌اش اقدام به تشکیل باند قاچاق موادمخدر کرده بود، گفت:‌ این افراد که در جریان بازجویی‌ها به جرم خوداعتراف کردند، به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میتو IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این عکس رو نذارید بهتره.هروقت همچین عکسی میبینم دو سه دقیقه بهش زل میزنم.مغز آدم معتاد تو تسخیر تریاکه وراه فراری ازش نیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس