کد خبر 1494445
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
چ

مدیرعامل ایران خودرو از افزایش ۴۲ درصدی تولید در این گروه صنعتی از ابتدای سال تا هفتم خردادماه خبر داد.

ایکوپرس- علیمردان عظیمی با بیان این که روند تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال تا روز هفتم خردادماه، ۹۵ هزار دستگاه انواع خودرو سواری و تجاری به تولید رسیده و توانسته ایم حدود ۹۲ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان عرضه کنیم. 

وی با تاکید بر این که با همت کارکنان و شبکه تامین و افزایش ۴۲ درصدی، روند تولید شرایط بهتر از مدت مشابه سال گذشته را دارد، گفت: گروه صنعتی ایران خودرو طبق روال و با جدیت، موضوع تامین نقدینگی را به منظور تداوم تولید و گردش چرخ صنعت کشور دنبال می کند تا بتواند تکالیف و اهداف تعیین شده را در موعد مقرر به ثمر برساند. 

عظیمی با بیان این که گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط سخت تحریم، دستاوردهای مناسبی را رقم زده، تصریح کرد: خودروساز بزرگ کشور، متعهد به عرضه به موقع خودروها و تامین نیاز بازار بوده و در این زمینه از هر اقدامی برای جلوگیری از ایجاد مانع فروگذار نخواهد کرد. 

وی افزود: در طرح فروش سامانه یک پارچه وزارت صمت، با استقبال بالای مشتریان، بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو به فروش رفته و این شرکت متعهد به واگذاری خودروها در موعد مقرر است و در این زمینه با توجه به افزایش تولید از ابتدای سال، توانسته شرایط واگذاری پیش از موعد را نیز برای برخی محصولات فراهم کند. 

عظیمی اظهار امیدواری کرد، با حمایت های عملی دستگاه های مربوطه، امکان افزایش و رشد تولید فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس