خسرو پناه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از روزنامه اعتماد خواست دنباله شبکه دولتی دیگر و اینترنشنال نباشد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: عبدالحسین خسروپناه در پاسخ به سوال خبرنگار این روزنامه مبنی بر اینکه «شما گفتید قائل به کار فرهنگی هستید، توقیف خودروهایی که اصطلاحاً کشف حجاب کرده‌اند چه ضرورتی دارد؟»، اظهار داشت: حجاب قانون کشور است. شما باید این‌طور سوال کنید که چرا عده‌ای از خانم‌ها خلاف قانون عمل می‌کنند. مثلا اگر کسی در رانندگی تخلف کند و جریمه شود، سوال پرسیده می‌شود که چرا جریمه شده یا اینکه چرا تخلف صورت گرفته است؟ لذا اگر یک وقتی یک خانم بی‌حجابی جریمه شود، اینکه پلیس چرا جریمه کرده سوال درستی نیست باید سوال پرسید که چرا تخلف رخ داده است.

وی درباره فتنه سال گذشته و تحریک به بی‌حجابی گفت: رسانه‌های بیگانه همه‌شان متحد شدند که تمرد اجتماعی شکل بگیرد. اما خیلی از خانم‌ها حمایت نکردند و حتی خیلی از خانم‌هایی که ضعیف‌الحجاب بودند، همراهی و کشف حجاب نکردند. به هر حال دشمن خیلی کار کرد. متاسفانه برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی هم با اینترنشنال و رسانه‌های معاند همزبان شدند. وقتی شما می‌بینید بی‌بی‌سی یا اینترنشنال مطلبی را منتشر می‌کند، نباید روزنامه اعتماد همان راه را برود.

خسروپناه افزود: شما ببینید یک خبر ناقصی را از بنده منتشر می‌کنند و شما این خبر نادرست را از قول من پخش می‌کنید. بنده به‌عنوان یک شخصیت علمی مثلا گفته‌ام پدر بنده در دوران کودکی ما را سینما نمی‌برده و سینما نمی‌رفتیم. این را پررنگ می‌کنند که خسروپناه سینما نرفته؛ خب این چه حرفی است و چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند؟ ببینید، این خبر نیست بلکه بی‌اخلاقی است. خبر اینترنشنال و بی‌بی‌سی برای روزنامه اعتماد معتبر باشد اما خبر جمهوری اسلامی را اعتماد نکنید، خوب نیست!

یادآور می‌شود روزنامه اعتماد چند سال قبل برای مدتی طولانی، تحلیل‌های بی‌بی‌سی را بدون ذکر منبع و مأخذ، به نام خود منتشر می‌کرد که پس از افشاگری رسانه‌ها، رونویسی را متوقف کرد و در عین حال دنباله‌روی از رسانه‌های زرد انگلیس و آمریکایی را ادامه داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 6
    روزنامه اعتماد حقیقت رو میگه مثل مشرق باید ماله کشی کنه؟
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      اتفاقا حقیقت را نمیگه. بارها و بارها دروغ گفته و از بی بی سی خط غلط گرفته.
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    دنباله رو بی بی سی و حیران عنترنسناس و من و تو بهائیان و مهمتر از همه سرمایه اسرائیلیان!!!!!!
  • م IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 3
    همه آتش ها از گور روزنامه نفرت انگیز کیهان است.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 4
    چرا فکر می کنید همه در داخل کشور باید مجیز شما رو بگن الان شما با حکومت شاه چه فرقی دارید؟ فقط اون خدا بیامرز دیگه به نان و آب و آزادی‌های فردی کاری نداشت که شما دارید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      مجیز گویی هم ریشه در دروغ داره و پسندیده نیست، همه باید حقیقت را بگن، کاری که روزنامه اعتماد خیلی وقتها عکسشو انجام داده و دروغ گفته.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 1
    اینکه گفتی پدرم منو سینما نمی برد اولین اشتباهت یود و اینکه میگی خبر من را ناقص پخش کردند، اشتباه دوم شما بوده.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    ماروزنامه شیطان هستیم ولی درایران میچاپیم.معنی ازادی یعنی همین شما درمملکت انها بدون اجازه ولی انها درکشور شما باکمک شما بااجازه تادمکراسی اجراشود
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    دقیقا درسته، اعتماد مثل اینترنشنال عمل می‌کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس