کد خبر 1494501
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
شلیک اسلحه پنهان استقلال به پرسپولیس/ بازیکنی که ترس را به جان یحیی می‌اندازد

مهدی قایدی ستاره شماره ۲۰ استقلال بازیکنی‌ست که می‌تواند در دربی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس حرف اول را بزند.

به گزارش مشرق، قطعاً ریکاردو ساپینتو و همه ارکان باشگاه استقلال از مهدی قایدی در بازی با پرسپولیس انتظار خواهند داشت چون می‌دانند این بازیکن اگر در اوج باشد دردسر بزرگی برای سرخپوشان ایجاد می‌کند.

گل زیبا در جام حذفی

مهدی قایدی اولین نمایش خوب خود در دربی پایتخت را تابستان سال ۹۹ انجام داد و هواداران استقلال از خاطر نبرده اند که در آن دیدار چه گل زیبایی هم به ثمر رساند. مسابقه ای در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی که در پایان وقت قانونی و اضافه با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و در نهایت استقلالی‌ها توانستند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهند و فینالیست شوند.

بیشتر بخوانید:

استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

گلزنی برای فرار از شکست

محمود فکری فقط در یک بازی تحت عنوان سرمربی استقلال فضای دربی را تجربه کرد. مسابقه‌ای که زمستان سال ۹۹ برگزار شد و فکری هنوز جای خود را به فرهاد مجیدی نداده بود. آن دربی تا دقایق پایانی با برتری ۲ بر یک پرسپولیس جلو میرفت اما مهدی قایدی به کمک آبی‌پوشان آمد و با گل فوق‌العاده مهم خود کار را به تساوی کشاند.

نمایش کم فروغ

اگرچه مهدی قایدی می‌تواند حکم یک اسلحه پنهان و ویژه برای شلیک به عمق خط دفاعی پرسپولیس را داشته باشد ولی نباید فراموش کنیم که در دو دربی اخیر با روزهای اوج خود کاملاً فاصله داشته است. قایدی در دربی رفت لیگ بیست و دوم کار چندان بزرگی انجام نداد و در دربی برگشت که ماه گذشته برگزار شد نیز اگرچه در نیمه اول حرکات خوبی داشت اما در نیمه دوم عملاً اسیر تدابیر اتخاذ شده توسط یحیی گل محمدی شد.

امیدواری ساپینتو

با وجود شکست استقلال در دربی قبلی و انتظاراتی که از مهدی قایدی میرفت و برآورده نشد، بازهم ریکاردو ساپینتو برای مسابقه چهارشنبه حساب بسیار ویژه‌ای باز کرده است و به خوبی می‌داند اگر این بازیکن در اوج باشد، روز سختی در انتظار مدافعان پرسپولیس خواهد بود. مهدی هم خیلی انگیزه دارد چون می‌داند اگر در دربی بدرخشد هیچ بعید نیست امیر قلعه‌نویی او را به جمع ملی‌پوشان دعوت کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 1
    این خبر ورزشی استقلالی حرف بی ارزش زیاد میزنه.فاقد اهمیت
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 1
    خاک عالم تو سر اون تیمی که از مهدی قایدی بترسه ، در اون تیم رو باید گل بگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس