کد خبر 1494553
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
فریبا: به ساپینتو گفتم استقلال باید یک جام بگیرد/ او دنیایی از انگیزه است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به ساپینتو گفتم آبی‌پوشان در این فصل کیفیت فنی بالایی داشتند و با سرمربی پرتغالی خود لیاقت دارند که با یک جام به کار خود پایان دهند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا با اشاره به حضور در تمرین استقلال اظهار داشت: بیژن طاهری تماس گرفت و دعوت کرد تا در تمرین استقلال شرکت کنیم و من نیز به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم، از او ممنون هستم، من روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشتم؛ بازیکن، مربی و سرپرست بوده‌ام و همه ایران می‌دانند استقلال بخشی از زندگی من است.

وی افزود: استقلال شرایط خوبی داشت، بازیکنان با روحیه و انگیزه زیادی تمرین می‌کردند. تمرینات شاداب استقلال این نوید را داد آنها با شرایط خوبی روز چهارشنبه در شهرآورد شرکت خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: با ساپینتو هم درباره شرایط تیم حرف زدیم، خاطرات گذشته را مرور کردیم، ساپینتو بسیار امیدوار بود و و من این امیدواری را در چهره او دیدم.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که ترس را به جان یحیی می‌اندازد

فریبا تصریح کرد: به ساپینتو گفتم استقلال در این فصل نمایش‌ خوبی را به اجرا گذاشته است و از نظر فنی کیفیت فنی بالایی دارد و آبی‌پوشان با سرمربی پرتغالی خود این لیاقت را دارند که با یک جام به کار خود پایان دهند.

وی تاکید کرد: متاسفانه داوری‌ها در این فصل به ضرر استقلال بوده، وقتی ۱۴ پنالتی که هفت پنالتی اثبات شده است برای این تیم گرفته نشده چه حرفی می‌توان زد؟ برنامه فوتبال برتر که یک برنامه رنگی است نشان می‌دهد ۷ پنالتی صد درصد استقلال از سوی داوران گرفته نشده است، وقتی این برنامه رنگی چنین چیزی را اعتراف می‌کند خیلی حقایق روشن می‌شود. اگر دو پنالتی فقط دو پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد الان این تیم قهرمان می‌شد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: حضور پیشکسوتان در تمرین برای ساپینتو، استقلال و ما خوب بود، این یک اتفاق شیرین بود که روز خوب را برای همه ساخت.

استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه چهارشنبه شب در فینال جام حذفی برابر هم به میدان می‌روند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس