کد خبر 149459
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷

بعد از تغيير مدير عامل گروه خودروسازي سايپا امروز دو نفر از اعضاي هيات مديره ايران خودرو تغيير كردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي مشرق ، هفته گذشته بود كه پوستين دوز مدير عامل گروه خودروسازي سايپا به شركت صنايع ملي مس رفت و سعيد مدني جايگزين وي شد.

همانطور كه مشرق پيش بيني كرده بود با توجه به اوضاع نامناسب توليد در دو خودروسازي بزرگ كشور در سال جاري اين تغييرات ادامه يافت و شنيده شده روز گذشته دو نفر از اعضاي هيات مديره ايران خودرو بركنار شدند.

بر اساس گزارش دريافتي خبرنگار ما آقايان ظهيري و وفايي از هيات مديره ايران خودرو كنار گذاشته شده اند و يكه زارع مديرعامل ايران خودرو ديزل و صيدي عضو سابق هيات مديره ايران خودروسازه جانشين افراد مذكور در هيات مديره ايران خودرو شده اند.

خوب است مسئولان وزارت صنايع در خصوص دلايل انتصاب آقاي ظهيري به سمت هيات مديره ايران خودرو توضيح دهند كه به چه دلايلي و بر اساس چه شايستگي وي را به اين سمت منصوب كرده بودند كه امروز بخواهند وي را بركنار كنند .در خصوص اين انتصاب ابهاماتي وجود دارد كه در آينده بيشتر خواهيم نوشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    خواهشا یک گزارش ویژه از این صنعت خودروی کشوروجفاهایی که با تولیدات عقب مانده وبی کیفیتشان بخاطر بازار انحصاری ایران درحق مردم میکنند تهیه کنید اخه بخدا زورنداره و داغ نمیکنید وقتی میبینید هیوندای کره با ایران خودرو کارش را شروع کرده والان اون کجاست وایران خودرو کجا وبعد متاسفانه با کمال وقاحت اسم خودشون را میگذارند بزرگترین خودروساز خاورمیانه ؟؟؟ اخه بازی با الفاظ تا کی ؟؟؟؟؟!!!!!
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    امان از این خودرو سازهای کشور بخصوص ایران خودرو وسایپا که داد مردم از دستشون به دلایل مختلف بلنده از محصولات بی کیفیت گرفته تابدقولی های مکرر در تحویل خودرو و وضعیت افتضاح خدمات پس از فروش موندم با چه رویی به خودشون میگن خودروساز خداشاهده اگه تعرفه واردات را نمیگم اگه نبود بلکه اگه نصف وضعیت فعلی بود شک نکنید دیگه اثری از ایران خودرو وسایپا نبود اخه تاکی باید به این به اصطلاح خودرو سازها این هم رانت داده بشه که خودشون را بالا بکشند وبه روز کنند پس حق و حقوق مردم این وسط چی میشه ....
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    آقای (ظ )با معرفی آقای (ح .ا )(مدیر کل...........) به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت .....شرایط لازم برای حضور خود در هیأت مدیره ایران خودرو از طریق این آقا فراهم آورد. ضمناً برادر ایشان آقای( ک. ا )نیز با استفاده از نفوذ خود عضو هیأت مدیره چندین شرکت می‏باشند. در واقع متخلفین با استفاده از این شیوه (کمک غیر مستقیم از ...... وزارتخانه) بستر امنی برای ..... خود ایجاد می‏نمایند.
  • مهدی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    سلام خواهشا از وضعیت آشفته بازار قیمت خودروهای بی کیفیت این دو کارخانه به اصطلاح خودروسازی گزارش مستندی ارائه کنید که امروز دست دلال ها می چرخد ...
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    ایرانخودرو 4 سال زودتر از هیوندای تاسیس شد
  • سهامدار ایران خودرو دیزل ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    آقا لطفا این اقای مهندس هاشم یکه زارع را از ایران خودرو دیزل برندارید ببرید ایران خودرو، ایشون خیلی مدیر قوی و غیر سیاسی هم هست، ترا خدا تازه این شرکت بعد از امدن ایشان و رفع مشکل هوو از ورشکستگی در امده و تنها کارخانه ایه که مشکل کمی با تحریم داره چون دو سال پیش شروع شده، خدا کنه به سوداوری برسونه ما که دو سال پیش سهم ایران خودرو دیزل را خریدیم و سهممون شده 80 تومان از ورشکستگی در بیاییم به خدا
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    یک کار اطلاعاتی سنگین باید برای کشف روابط نامناسب شکل گرفته بین مدیران این خودروسازی صورت بگیرد
  • حسن ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    من پِِِژو 206 ثبت نام کردم و قرار بود فروردین ماه 91تحویل بگیرم هنوز دعوتنامه هم برام نیومده .مشرق تو رو خدا بگو کجا باید مراجعه کنم . ایران خودرو میگه برو مهرماه بیا شاید فکری به حالتون بکنیم
  • عدالت ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    باسلام آقای ظهیری مدیرعامل ایساکو الان کجایند ؟؟؟ چون هیات مدیره ایران خودرو پیش کش ، ایشان درایساکو هم نیستند !!!!! البته بازهم بروید دنبال دلایل انتخاب جایگزین درایساکو وهیات مدیره
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    دانشمند عزيز، شما در شرايط برابر از نظر ارتباطات بين المللي، اقتصادي و ... مي توني اين دو تا رو با هم مقايسه كنيد، وقتي خودروساز ما وام مي گيره با بهره 30 درصد و هينداي با بهره 2 درصد نمي توني مقايسه كني، وقتي ما مجبوريم به خاطر محدوديت هاي بين المللي از A تا Z خودرو رو خودمون توليد كنيم خوب معلومه نمي تونيم مثل اونا پيشرفت كنيم، مشرق عزيز شما هم بهتره هر نظري كه تو صف نونوايي هم گفته مي شه منتشر نكني چون بايد به همين صنعتي كه با وجود همه تحريم ها و مشكلات باز سر پاست و جون هاي ما رو مشغول كرده افتخار كنيم. يا حق
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    چه اقای ظهیر باشند چه نه ؛ نه چیزی به این دنیا اضافه میشود و نه کم
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    اینکه باید از صنعت کشور دفاع کرد شکی درش نیست اما اینکه این دفاع وحمایت چه شکل وچه نوع باشه که بدتر صنعت بخصوص صنعت خودرو وبال گردن دولت و نظام نشه یک بحث دیگه است مشکل صنعت خودروی ما یکی عدم بهره وری است ودوم ارزش قائل نشدن برای تحقیقات اون دوستی که بحث وام 30 درصد میکنه مثل اینکه متوجه نیست عوضش خودروسازها دارند ماشین هایی که از رده خارجه را به قیمتهای ماشین های روز دنیا به مردم تحمیل میکنند و در واقع چند برابر همون وام 30 درصد را از جیب مردم جبران میکنند
  • عدالت ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 0
    باسلام دوست عزیز نکته من آقای ظهیری نبودند . نکته درنوع ومعیارانتخابها در شرکتهای خودروسازی کشور ماست بله ، بودن ونبودن هیچ کس فرقی دراین اقتصاد دیگر نمی کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس