کد خبر 1494619
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
زلنسکی: زمان ضدحمله اوکراین مشخص شده است

رئیس‌جمهور اوکراین بدون آن‌که جزئیاتی ارائه کند، گفته است که تصمیم‌گیری درباره زمان آغاز ضدحمله این کشور علیه روسیه انجام گرفته است.

به گزارش مشرق، مقام‌های اوکراینی در روزهای اخیر، پروپاگاندا در خصوص آغاز ضدحملات گسترده علیه ارتش روسیه را تشدید کرده‌اند و در تازه‌ترین مورد، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین شب گذشته (دوشنبه) در سخنرانی شبانه خود گفته است زمانبندی ضدحمله اوکراین تعیین شده است.

شبکه سی‌ان‌ان در این خصوص گزارش کرد، ولودیمیر زلنسکی با تأکید بر این‌که کی‌یف در خصوص زمان‌بندی ضدحمله علیه روسیه تصمیم‌گیری کرده است، گفت: «طبق معمول، فرمانده کل و فرماندهان واحدهای عملیاتی نه تنها در خصوص تأمین مهمات و نه تنها در خصوص آموزش یگان‌های جدید و نه تنها درباره تاکتیک‌های ما بلکه درباره زمانبندی به کارکنان گزارش داده‌اند. این [زمانبندی] مهم‌ترین چیز است. زمانبندی زمانبندی این‌که چطور ما پیشروی خواهیم کرد. ما انجام خواهیم داد».

رئیس‌جمهور اوکراین بدون آن‌که جزئیاتی درباره زمان دقیق آغاز ضدحمله اوکراین علیه روسیه ارائه دهد، با اشاره به این موارد ادامه داد: «تصمیم‌گیری انجام شده است».

از طرف دیگر، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در یک ویدئوی یک دقیقه‌ای که سی ان ان از آن به عنوان یک پروپاگاندای نظامی یاد کرده است و تنها با چند کلمه گفته است که ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روسیه قریب‌الوقوع است.

طبق این گزارش، این ژنرال اوکراینی در این کلیپ ویدئویی می‌گوید: «زمان آن رسیده است که آن‌چه که به ما تعلق دارد را بازگردانیم» .

زلنسکی اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره ضدحمله احتمالی کی‌یف علیه روسیه گفت ارتش این کشور به زمان بیشتری برای آماده‌سازی آن نیاز دارد. وی افزود: غیرقابل قبول است که حمله را اکنون آغاز کنیم زیرا جان افراد زیادی از دست خواهد رفت.

هفته‌هاست رسانه‌های غربی از احتمال وقوع حمله متقابل اوکراین سخن می‌گویند. اوکراین به بهانه آماده شدن برای این ضدحمله در حال دریافت تسلیحات پیشرفته غربی شامل تانک و دفاع هوایی و آموزش نیروهایش است.

رئیس‌جمهور اوکراین پیش‌تر گفته بود گفت کار بر روی ضدحمله مورد انتظار علیه نیروهای روسیه در حال انجام است و این اتفاق خواهد افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    من توی این موضوع مشکل دارم که میگین ضد حمله. ضد حمله یعنی یه حمله صورت میگیره بلافاصله و بدون معطلی خاصی شما با حمله متقابل پاسخ رو میدی. اما الان برای عملیات اوکراین باید لفظ حمله رو بکار برد
  • ج د ا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    گمشو دلقک ... زمان ضد حمله را که لو نمیدهند... این فقط یک بازی رسانه ای است
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    1 4
    وقتی دلقک صهیونیست همجنس باز نازی رئیس جمهور می‌شود!! خخخخخخخخ
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    خدایی کسی که بخواد ضد حمله بزنه میاد این موضوع مهم ومحرمانه رو رسانه ای ولو میده پس معلومه ضد حمله در کار نیست فقط میخوان جنگ روانی علیه روسیه تو رسانه ها درست کنن که روحیه سربازان روسیه پائین بیاد
  • محمد صادق IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 0
    ضد حمله توسط ناتو و بنام اوکراین انجام خواهد شد.فقط اوکراینها و تروریستهای تکفیری سابق در سوریه ، سپر انسانی برای نبرد ناتو با روسیه خواهند شد فقط ترس ناتو از رو شدن دستش و احتمالا تلفات سنگین و یا اسارت نیروهاست که البه بدنه اصلی آن نیز لهستانی اند که از اهمیت موضوع می کاهد.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    0 1
    ان شاء الله روسیه کمونیست و تمامی عاشقانش هر چه سریع تر از صفحه روزگار محو شوند. علی الخصوص عاشقان سینه چاک کمونیست ها.
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      0 0
      خدابیامرزه کمونیست زمان شوروی بود تازه اونم سوسیالیستی بود! این جمهوری فدراسیونی روسیه هست با اقلیت کرسی های پارلمانی برای کمونیستها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس