کد خبر 1494897
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
ورزشگاه آزادی

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در محل‌هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.

به گزارش مشرق، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جمع خبرنگاران و درباره وضعیت ایمنی ورزشگاه آزادی گفت: در خصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید تأکید کنم تصاویری که در فضای مجازی و در خصوص ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فینیشینگ این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با وضعیت سازه‌ای ندارد.

نصیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارزیابی‌های لازم را انجام داده است و مطابق با گزارش کتبی این مرکز، از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم سازی هستند و مابقی زون ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

نصیری با بیان اینکه از چند ماه پیش تمامی زون‌های ناایمن مسدود شدند گفت: محلی که ناایمن بود اکنون تبدیل به کارگاه ساختمانی شده است و بر همین اساس اکنون در خصوص ورزشگاه آزادی ابهام زدایی شده است و دقیقاً مشکل به صورت شفاف بیان شده همچنین محل‌هایی که دارای برخی مشکلات بودند نیز اصلاح شدند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: در محل‌هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    4 0
    خدا بیامرز این ورزشگاه رو دو ساله ساخت شما هنوز نتونستید بعد چهل سال یه بازسازی درست انجام بدید چه برسه یکی مثلش رو بسازید
  • Omid IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 0
    فوتبال کثیف را نگاه نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس