به گزارش مشرق، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

آیت الله رییسی در جلسه امروز دولت با اشاره به برخی اخبار مبنی بر پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان بانک‌ها گفت: پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی باید مبتنی بر ضوابط و عادلانه باشد. نباید این احساس درجامعه ایجاد شود که هر کسی به خزانه نزدیک‌ تر است می‌تواند زودتر و بیشتر از منابع بهره ببرد

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم با هرگونه رویه خلاف عدالت و تبعیض‌آمیز مخالف است، وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی را مأمور کرد چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد که برای کارکنان بانک‌ها تسهیلات ویژه و غیرمتعارف در نظر گرفته، مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته و به مردم اطلاع رسانی شود.

دستور رئیس‌جمهور برای اصلاح یک رویه ناعادلانه بانکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    4 0
    چنانچه آیین‌نامه‌ای وجود دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی رییس دولت هنوز نمیدونه امتیازات وام کارمندان بانک سر به فلک میزنه ؟؟؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 2
    اول بررسی کنید با این وام های بانکی که به کارمندان میدهند میشود یک آپارتمان 30 متری تهیه کرد بعد جنجال کنید.
    • کارمند شرکت ملی پست IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 1
      بررسی چی ؟؟؟؟!!! اصلاح 30 متر نه 10 متر باهش بتونی خرید کنی اینجا صحبت از قدرت خرید تسهیلات نیست اینجا صحبت از تبعیض و بی عدالتی و آپارتاید سیاه و سفید است از کارمندان برخودار و غیر برخودار اگه هست برای همه باشه فرق نمی کنه کارمند بانک باشه و یا هر دستگاه دیگه و اگع نیست برای هیچکی نباشه
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      0 0
      اگه وام کارمندای بانک این قدر بی ارزشه چرا میگیرین؟ در ضمن راسته که اگه تا بازنشستگی 30 ساله بمونید همه وامها شامل بخشودگی میشه ؟
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    2 0
    مثل مالیاتی چون به خزانه میریزد کارکنانش هم فراتر ازسایر کارمندان پاداش واضافه کار وسایر خدمات میگیرند
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 1
    البته این حرف واسه خود دولت هم صادق است. به خزانه نزدیکه و بعضی از مشکلات مالی خودش و شرکت های دولتی رو با همین وام ها حل می کنه.
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 0
    جناب رئیس جمهوری محترم بهتره یه بازبینی تو دستورات قبلی بکنن ببینند حضرات قبلی ها را اجرا کرده اند یا بهانه آورده و قصر در رفته اند ؟؟؟؟ دستورات باید پیگیری هم بشوند !! من یادم اون اوایل شروع دولت رئیس جمهور دستوری برای احیای جهاد سازندگی دادند !! ولی کو خودشان یادشان هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کارمند دستگاه محروم IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      جهاد سازندگی یعنی چه ؟؟؟؟؟!!! حال شما می خوابد بل اسم جدید یا جهاد سازندگی مانند بانک ها و فرهنگیان ،شرکت نفت و دارای برای خود رانت و حقوق فوق نجومی ایحاد کنید؟؟؟؟؟!!!! واقعا برای این مملکت بی عدالت که هرکس به فکر نجومی تر رانتخوار تر شدن خود است باید متاسف بود تمامی کارمندان دولت باید احکام یکسان و تسهیلات یکسان داشته باشند بحز اضافه کار و سختی شرایط کار که برخی از ادارات به اجبار باید اضافه کار برند و یا ترافیک و شلوغی کار وحشتانکی دارند اون فقط به اندازه این دو بند بیشتر بگیرند نه نجومی باشند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    5 0
    با سلام، مثل اینکه مسئولین درجه اول مملکت تازه از خواب بیدار شدند و نزدیک به 50 سال شبیه بقیه مسائل در خواب بودند. ما که سالیان سال شاید بیش از 40 سال از این موضوع خبر داریم. خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند که با این مسئولین خواب زده یا خود بخواب زده روبرو هستیم اونهم با لباس و ادعای پیروی از رسول خدا (ص) و ائمه معصومین(ع)
  • رضا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    5 1
    کارمندان بانک نه سلاطین اختلاس بصورت قانونی. چهارصد، پونصد میلیون وام کم بهره ی طویل المدت بگیری، ماهانه سی، چهل هزار تومان از حقوقت کم کنند. این اختلاس با لباس قانون نیست پس چیست؟ آقایون مسئول مردم، بویژه جوانان پشت صف وام اشتغال و ازدواج و مسکن را دریابید. حق این ملت را از این رباخواران اعظم بستانید.
    • ناشناس IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      3 1
      همین الان بهت بگن بیا استخدام بانک بشو با سر میری حرف مفت نزن..
    • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      0 0
      دقیقه ای در جایگاه کارمند بانک بشین ، با اولین اشتباه تمام زندگیت از دست بده ، بعد جامه بدر و حنجره پاره کن
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    3 1
    آقای رییسی شما روحانی هستید و می دانید نزول حرام هست در این زمینه چکار کرده اید؟بانک مسکن دوبرابر وام از تو دریافت می کند تنها رییس جمهوری که جلوی این بانک ها ایستاد و اتفاقا روحانی هم نبود احمدی نژاد بود
  • سید جواد IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    1 1
    چنانکه؟؟؟؟
  • حمید IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    آقای رییسی لطفا به وامها وحقوق قضات وکارکنان قوه قضاییه که خودتان هم به وفور ازان منتفع شدید هم ورود فرمایید.
  • کارمند شرکت ملی پست IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    رییس جمهور فقط این دیدند ؟؟؟؟!!!! تعجب می کنم رییس جمهور که گفتند اختلاف حقوق کارمندان به حد وحشتناکی رسیده و هیچ حد یقفی ندارد و ما برنامه مدونی جهت عادلانه کردن حقوق کارمندان را داریم نه تنها اینکار را نکرد بلکه دولت ایشان اختلاف را بسیار شدید تر کرد چرا باید کارمند همتراز کارمند پست در دستگاه های برخودار و حتی فرهنگیان حکم حقوقی شان تقریبا دو برابر کارمند پست باشد ؟؟؟؟!!! چرا این فساد و این آپارتاید و نابرابر احکام و مزایای را در نظام اداری کشور رفع نمی کنند ؟؟؟ مگه سنک بنای حکومتی اسلامی عدالت نیست جناب رییس جمهور و مسئولان محترم دیوان عدالت پس چرا عدالتی در نظام اداری کشور وجود ندارد ؟؟؟؟!!!
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اولا آیت نه حجت الاسلام ثانیا ایشون گفتند عدالت را برقرار می کنه متاسفانه از اونی که هم بود بدترش کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس