اعطای نخستین نشان ملی استاندارد اتوبوس برقی ساخت ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر ظرفیت سازی تولید اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به جای واردات اتوبوس های کارکرده تاکید کرد.

رحمت الله فیروزی پوربادی درباره اعطای نخستین نشان ملی استاندارد خودرو برقی ساخت داخل به اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل و مزایای استفاده از این محصول در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار داشت: با توجه به معضل رشد مصرف سوخت در کشور، صرفه جویی در مصرف سوخت را می توان نخستین و مهم ترین مزیت استفاده از این محصول در ناوگان حمل و نقل عمومی دانست.

وی کاهش آلودگی هوا و همچنین تسریع و تسهیل نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را از دیگر مزایای اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل عنوان و بیان کرد: با توجه به چالش های موجود در بخش حمل و نقل عمومی، تولید اتوبوس برقی با رعایت استانداردهای 85 گانه از سوی ایران خودرو دیزل اقدام مناسبی بوده و می تواند نیازهای ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری کشور را پاسخگو باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ظرفیت سازی تولید اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل به جای واردات اتوبوس های کارکرده تاکید کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی به نفع کشور خواهد بود.

 فیروزی پوربادی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از بزرگترین تجاری ساز کشور یادآور شد: امیدواریم ایران خودرو دیزل و سایر خودروسازان با حمایت از تولیدات داخل، نیازهای بازار داخلی از جمله کمیت، کیفیت و زیبایی را به خوبی پاسخ داده و به جلب رضایتمندی مردم کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    0 0
    هیچ ظرفیتی وجود نداره اگر داشت همان اتوبس معمولی را تولید می کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس