محمدی: گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد، اما گاهی از شرایط موجود ناراحت می‌شود

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد و در پرسپولیس می‌ماند تا تیم خوب قوی را برای فصل آینده بسازیم.

به گزارش مشرق، محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پیش از آغاز فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم امروز هم یک بازی خوبی را شاهد باشیم و امیدوارم نتیجه جوری رقم بخورد که هواداران‌مان راضی از ورزشگاه آزادی بیرون بروند.

*نامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص عدم عقد قرارداد باشگاه‌ها با مربیان و بازیکنان خارجی به صورت دلاری؟ در جلسه‌ای که ما حضور داشتیم و در این خصوص تصمیم‌گیری شد قرار بود باشگاه‌ها نقطه‌نظرات خود را اعلام کنند. وقتی بازیکن خارجی به خدمت می‌گیریم و فصل به فصل آن‌ها به صورت بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات قرار می‌گیرند نمی‌شود که به آن‌ها پول ایرانی داد، آن‌ها قبول نمی‌کنند.

*حاشیه‌های ایجاد شده در ورزشگاه آزادی و پرتاب اشیاء به سوی دروازه‌بان و مربی دروازه‌بانان پرسپولیس؟ من متأسفم برای این اتفاق، این اقدامات زشتی‌های فوتبال ما را نشان می‌دهد. من حرکت هیچکدام از دو طرف را تأیید نمی‌کنم، اما در این ورزشگاه هواداران خردسال هم حضور دارند و تمام حرکات بزرگترهای خود را می‌بینند. امیدوارم اتفاقات قشنگی در ادامه بازی رخ بدهد. این همه تماشاگر به ورزشگاه آمده‌اند تا از فوتبال لذت ببرند.

*برنامه‌های بعدی پرسپولیس؟ همانطور که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم اعلام کرده است منتظریم این فصل به پایان برسد و در خصوص ادامه راه تصمیم‌گیری کنیم.

*جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؟ گل‌محمدی یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما گاهی هست که او هم از شرایط موجود ناراحت می‌شود، اما امیدواریم ادامه راه برای باشگاه پرسپولیس به نوعی رقم بخورد که هم گل‌محمدی را در اختیار داشته باشیم و هم برای فصل آینده یک تیم منسجم و قوی را تشکیل دهیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس