اسماعیلی‌فر: ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم/ به ساپینتو جسارت نمی‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها اعلام کرده‌ام که ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم.

به گزارش مشرق، دانیال اسماعیلی‌فر در پایان دربی ۱۰۱ و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در آخر فصل دو قهرمانی خوب و مهیج کسب کرده و هدیه خوبی به هواداران بدهیم که در این فصل خیلی اذیت شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس یعنی جنگیدن؛ وقتی از سپاهان در لیگ عقب افتادیم آنها ما را به یک جنگ واقعی دعوت کردند. بعد از عید در ۱۰ بازی توانستیم ۱۰ پیروزی کسب کنیم که هم سطح تیم‌های اروپایی بود. همه در این مدت اذیت شدند، اما خدا را شکر که پایان این داستان خوش بود. از هواداران و مدیریت باشگاه خیلی تشکر می‌کنم. درویش نهایت تلاشش را کرد که در پرداخت‌ها مشکلی ایجاد نشود. از گل‌محمدی هم تشکر می‌کنم که من را به پرسپولیس آورد و به من اعتماد کرد. او بخاطر من بسیار اذیت شد، اما خدا را شکر عاقبت به خیر شدیم و با دو جام فصل را تمام کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد بازی مقابل مهدی قائدی، گفت: وقتی با استقلال بازی داریم باید بدانیم که آنها یکی از باشخصیت‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است. امروز واقعاً بازی خوبی انجام شد. وقتی در دقیقه ۹۹ گل می‌خوریم یعنی اینکه استقلال کیفیت خیلی خوبی دارد و اگر این قهرمانی ارزش دارد، ارزشش بخاطر وجود استقلال است. وقتی با یک تیم باشخصیت در فینال بازی می‌کنیم، این تیم حریف است که به ما شخصیت می‌دهد. ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم و با هم معنا پیدا می‌کنیم.

اسماعیلی‌فر عنوان کرد: به استقلال بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم، اما به هر حال یک روی فوتبال برد و است و روی دیگرش باخت. خدا را شکر که بردش برای ما بود. به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم که تا لحظه آخر حامی تیم‌شان بودند. تبریک آخر را هم به هواداران خوب خودمان می‌گویم که مردانه و با تعصب ناامید نشدند و به ما اعتماد کردند و ما هم جواب اعتمادشان را دادیم.

وی درخصوص اظهارات ساپینتو علیه بیرانوند تصریح کرد: من شاگر ساپینتو نیستم، اما او مربی بزرگی است و من در جایگاه شاگردی به وی جسارت نمی‌کنم. حرمت استاد و شاگرد باید حفظ شود. در چنین جوهایی همیشه فشار وجود دارد. به نظر من بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا است و هر وقت در چنین جایگاهی باشید حرف‌های زیادی هم درمورد شما وجود دارد. ساپینتو نظرش را اعلام کرد و من هم به نظر وی احترام می‌گذارم. آنها روی حرکت که بیرانوند انجام داده بود معترض بودند. فوتبال این صحنه‌ها را دارد و از قشنگی‌های فوتبال است. اگر آنها هم می‌بردند شاید همین کارها را می‌کردند، اما استقلال همیشه برای ما قابل احترام است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فریبرز کیانی IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    7 4
    یاد بگیرید حرف زدن را بی سوادهای شستقلال
  • سعیدی سوق IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 3
    به عنوان یک استقلالی متعصب ،صدهزاربار خدارحمت کنه آباء و اجدادتان را،یقینا با اصالتی و با معرفت و در محضر والدینی تربیت یافتید که نمونه اند، از کلمه کلمه گفتارتان ادب چکه می کرد جز یک جمله (در توجیه حرکت بیرانوند: فوتبال این صحنه ها را دارد و قشنگی فوتبال ...)،کاش قاطعانه حرکت برترین دروازبان آسیا را محکوم می کردید که شاهنامه تان از ابتدا تا انتها یکدست خوش بود. بیرو ی همتبار بنده باید جایگاهش را درک کند،بازیکن ملی پوش و دروازه بان اول ملی است ،بازیکن معمولی نیست،همین امروز با وقت تلفی هایش هم ۵۰٪ محبوبیت باقی مانده را نزد غیر پرسپولیسی ها از بین برد، حرکاتش کلا بچگانه است ،کاش می فهمید عابدزاده،حجازی،غلامپور ،طباطبایی،قلیچ و رحمتی به خاطر فرماندهی های بی غل و غششان در کنار بارفنی اسطوره شدند و قدر خود را می فهمید تا امروزه یک ایران پشتش وایسند، نه فقط نیمی از هواداران خودی و.....
  • یوسف IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    4 0
    درود برتو بازیکن با اخلاق و با شخصیت.
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 4
    بیرانوند فقط یک دلقکه همین. امیدوارم جواب این رفتار خاله زنکیش رو هر چه زودتر ببینه.
  • 63636366666 IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    3 0
    درود برشرف آدم بااصالت
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 3
    اینم چرت و‌پرت زیاد میکنه،با اون سانترهای مزخرفش که توپ رو می‌فرستاد خال آسمون
  • فقط پرسپولیس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    4 0
    این است مکتب پرسپولیس کبیر
  • ۵و۶ IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    3 0
    فرهنگ اصیل مازرونی و ایرانی رو ب پرتغالی بی ادب آموزش بدید . دمت گرم برار اسماعیلی فر
  • یدالله IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 1
    در کل هم استقلال و هم شما قرمزیا هر دوتون روی هم کلا هیچ هستید کلا کسی که تو خط فوتبال باشگاهی باشه مخش گرده حالا فوتبال ملی یه چیزی یه توفیری داره . البته منم از یک نوع دیگه مخم گرد هست و فرقی با شما ندارم هر هر هر هر هر هر هر کر کز کر کر کر کز نخند مسواک گرون میشه
  • ز IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    فقط تیم های شهرستانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس