کد خبر 1495191
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
ترابی: پرسپولیس به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد/ شرایط در تیم ملی فرق دارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است به این دلیل که شرایط تیم ملی متفاوت است نتوانسته در نقش بازیکن کلیدی این تیم ظاهر شود.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی، گفت: به هواداران تیم پرسپولیس تبریک ویژه می‌گویم. آنها مستحق این شادی بودند و خدا را شکر که ورزشگاه را دست پُر ترک کردند. تیم بهتر بودیم و می‌توانستیم در نود دقیقه کار را تمام کنیم. امیدوارم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که فصل پیش جامی نگرفت اما امسال با کسب دوگانه قهرمانی دبل کرد، گفت: سال پیش جامی نگرفتیم؛ ولی در هفت یا هشت سال گذشته یا قهرمان یا نایب قهرمان شدیم. تیم خوب و شایسته احترامی هستیم و رقیب‌مان باید به ما احترام بگذارند و همانطور که ما به همه احترام می‌گذاریم. خدا را شکر تا حالا به کسی بی احترامی نکردیم. مزد زحمات امسال را گرفتیم و فوق العاده بودیم و اگر اشتباه نکنم در ۱۰ بازی، ۱۰ برد کسب کردیم و مستحق قهرمانی بودیم.

بازیکن پرسپولیس پیرامون وضعیت ادامه همکاری‌اش با سرخ‌پوشان گفت: قرارداد دارم و تا فصل دیگر باید ببینیم چه می‌شود.

ترابی پیرامون گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس و لزوم تقویت سرخ‌پوشان، گفت: همه تیم‌ها در سال جدید قصد دارند خودشان را تقویت کنند. امیدوارم یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند و در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشیم.

وی در خصوص اینکه چرا بر خلاف پرسپولیس در تیم ملی نتوانسته بازیکن کلیدی باشد، گفت: شرایط تیم ملی فرق دارد. مهم این است که پرچم کشور بالا نگه داشته شود و امیدوارم هر کسی که بازی می‌کند بهترین عملکرد را داشته باشد. امیدواریم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 7
    ترابی بی شرف تو عذاب وجدان نگرفتی خودت الکی زدی زمین
  • علی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 6
    این آشغال الکی خودش زمین زد داور به عمد خطا گرفت
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 7
    اون مثلا خطای آخر کلیدی بود دیگه عزیزم. داور سرمربی تیم مقابل رو اخراج کرد تو هم خودت رو به غش زدی و داور خطا گرفت و گل. بازی کردن برای تیم حکومتی مایه مسرته.
  • ع ص IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    8 0
    درود بر ترابی بازیکن با اخلاق
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 5
    وقتی داور با شماست اعتماد به نفس عجیبی پیدا می کنید. دیگه هیچ تیمی جلودار شما نیست.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 0
    شوت فنی مهدی و یا امام رضا اش هوش ازسر خیلیا پروند ممنون دمش گرم زمین افتاده بود همبازی ملیش بی ادبانه سرش داد میکشید بماند چپ و راست کتکش زدند توهین کردند از کوره در برود بماند اما تمارض و برخی رفتارهایش را تایید نمی‌کنیم مهدی جان مذهبی بودنت شمارا نشانه کرده و اجاره اشتباه ندارید این باعث یزرگ تر شدن و پیشرفت شماست
  • پویا مطلق IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 0
    سلام آقا مهدی ترابی واقعا صحنه شوت و گلت روح در آدم دمید و سجده شکرت که دیگها شاه بیت بازی بود. خسته نباشید توی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هم دو تا مهدی واقعا شاهکاره به امید پیروزی و موفقیت روزافزون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس