کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی| سهرابی، ساروی و میرزازاده در فینال و 3 کشتی‌گیر در رده بندی

کشتی گیران کشورمان در مسابقات رنکینگ‌دار قرقیزستان امروز در ۷ وزن به مصاف حریفان خود رفتند و نفرات راه یافته به فینال و رده بندی مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات ۷ وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، از ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ خرداد ماه برگزار شد و کشتی‌گیران کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند و نفرات راه یافته به فینال و رده بندی مشخص شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تا رقابت‌های فینال و رده بندی به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر حضور دارند، پویا دادمرز که یکی از نفرات اعزامی ایران به این رقابت‌ها بود، در دور نخست باید مقابل موکاشیف قزاقستانی حاضر شود اما روی تشک نرفت تا از دور مسابقات حذف شود.

پویا دادمرز یک روز پیش از سفر به بیشکک دچار تب و لرز شدید شد و این وضعیت با رسیدن تیم به قرقیزستان تشدید شد و او شب گذشته را با تب بالا پشت سر گذاشت. به همین دلیل باتوجه به اینکه مسابقات تدارکاتی بوده، کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت این کشتی‌گیر روی تشک حاضر نشود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۵ کشتی گیر برگزار می شود، در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر لیگیو کائو از چین کشتی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ رضوان آرنوات از رومانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان اسلام جان بهرام اف از ازبکستان و آفتاندیل تالایبک اولو از قرقیزستان می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کرده اند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول،‌ در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۱ داستان ژارلیخانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان جیمینگ هان رهتی از چین و مادیار مالتیکبایف از قزاقستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند،‌ سید دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه ۷ بر ۵ ابرار آتابایف از ازبکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۵ جانی ختسوریانی از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

سهرابی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۲ سلطان آسیتولی از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف هوسیتیو از چین می رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۵ شرکت کننده دارد،‌ ناصر علیزاده در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل علی جنگیز دارنده مدال برنز جهان از ترکیه شکست خورد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد،‌ از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند،‌ محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر آرتور اوماروف از چک را مغلوب کرد وی در دور دوم به مصاف آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان می رود. او در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مهدی بالی دیگر نماینده کشورمان در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۳ رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

۲ نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که ساروی با نتیجه ۷ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در دیدار پایانی به مصاف یی مینگ لی از چین می رود. بالی نیز در دیدار رده بندی با برنده مبارزه میان آرتور اوماروف از چک و آرتور اوروزبکوف از قرقیزستان مصاف می دهد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۴ نفر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۱ عثمان ایلدیریم از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لینگ ژی منگ از چین گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی می رود.

او در این مرحله با توجوه به عدم حضور آلین الکسیوس چیوراریو از رومانی به دلیل مصدومیت، پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میرزازاده در دیدار پایانی به مصاف اسکار پینو هیندز دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا می رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس