کد خبر 1495318
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
فرصت‌سوزی به سبک بارسلونا/ امباپه، هالند، نیمار؛ سه ستاره‌ای که می‌توانستند آبی‌اناری‌پوش باشند، اما...

مدیر سابق بارسلونا در مورد قراردادهایی که می‌توانست برای بارسلونا سود زیادی داشته باشد صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فوتبال پر از اما و اگرهاست، به ویژه وقتی پای نقل و انتقالات به میان می‌آید. و مخصوصا اگر به خط حمله‌ای که بارسلونا می‌توانست داشته باشد نگاه کنیم: نیمار، امباپه، هالند.

خاویر بورداس، مدیر سابق بلوگرانا در مورد دوران حضور خود در باشگاه صحبت کرده و به سیاست نقل و انتقالات، از جمله برخی تصمیماتی که عاقلانه نبودند، اشاره کرده است. او گفت: «به دلیل شغلم افراد زیادی را می‌شناسم. من مینو رایولا را ملاقات کردم و یک بار در مورد آوردن ارلینگ هالند به مبلغ ۲۰ میلیون صحبت کردیم. اما رایولا هم ۲۰ میلیون یورو به عنوان کمیسیون می‌خواست. من فقط مدیری بودم که پیشنهاداتی را ارائه می‌دادم، سپس تیم فنی تصمیمات را اتخاذ می‌کرد.»

امباپه در بارسلونا؟

بورداس همچنین مدعی شد که می‌توانست کیلیان امباپه را به بارسلونا بیاورد، اما مدیران فنی آن زمان فکر می‌کردند که عثمان دمبله برای تیم مناسب‌تر است. بورداس گفت: «من به دنبال امباپه رفتم، او می‌توانست به بارسلونا بیاید. ما بر سر قیمت به توافق نرسیدیم اما او برای حدود ۱۰۰ میلیون یورو می‌آمد. تیم فنی گفت دمبله کسی است که باید به خاطر بازیکنان دیگری که در اختیار داشتیم به سراغش برویم. امکان آوردن هر دوی آنها وجود داشت. امباپه نمی‌خواست به رئال مادرید برود زیرا آنها گرت بیل، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را داشتند. بارسلونا به دنبال دمبله و سپس کوتینیو رفت.»

نیمار می‌توانست برگردد

بارسلونا شانس بستن قرارداد با هالند و امباپه و فرصت بازگرداندن نیمار را رد کرد. بورداس احساس می‌کند که مورد آخر اشتباه بزرگ‌تری بوده است. او ادامه داد: «نیمار به رفتن به مادرید نزدیک بود. از آنجایی که من رابطه خوبی با او دارم به بارسلونا گفتم که این موضوع را حل خواهم کرد و به پاریس خواهم رفت. ما می‌توانستیم او را بیاوریم. او تنها بازیکنی است که پاری‌سن‌ژرمن به ما پیشنهاد فروشش را داده بود. این پیشنهاد فوق‌العاده‌ای بود اما بارسلونا در موردش تردید کرد. من به استعفا و ترک باشگاه فکر کردم. خیلی ناامیدکننده بود.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس