کد خبر 1495700
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
حوادث

مرد تبهکار به بهانه تعمیرخودرو، خانم راننده جوان را طعمه اعمال شیطانی خود قرار داد.

به گزارش مشرق، خطر از بیخ گوش افسانه رد شده بود، اما حال روحی و جسمی او به حدی بد بود که روی تخت بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت. کابوس ربوده شدن یک لحظه از جلوی چشمش کنار نمی‌رفت و جای زخم‌هایی که در درگیری با آدم‌ربا روی بدنش مانده بود نیاز به مداوا و درمان داشت.

زن و مرد آدم‌ربا

افسانه ۳۰ ساله در همان حال اقدام به شکایت از مرد و زن جوانی کرد که قصد ربودن او را داشتند.

بدین ترتیب تیمی از اداره یازدهم پلیس آگاهی با حضور در بیمارستان، بالای سر زن وحشت‌زده حاضر شدند و ضمن ثبت شکایت او در همان وضعیت، تحقیقات خود را برای یافتن ردی از عاملان آدم‌ربایی آغاز کردند.

زن جوان به مأموران پلیس توضیح داده بود که از مدتی قبل در جریان صافکاری خودروی خود با این مرد تبهکار آشنا شد. روز حادثه برای انجام کاری برای ماشینش با او قرار گذاشت و در گرمای یک ظهر بهاری، مرد جوان به او آبمیوه‌ای تعارف کرد که خانم راننده فکرش را هم نمی‌کرد با نوشیدن این آبمیوه، اجرای سناریوی شیطانی این مرد جوان کلید بخورد. زن جوان گفت بعد از خوردن آبمیوه برای چند ساعتی گیج و منگ شد و بعد به طرز معجزه‌آسایی توانست خود را از چنگال این مرد نجات دهد.

با اطلاعاتی که خانم راننده جوان در اختیار مأموران قرار داد، ردیابی مرد آدم‌ربا در دستور کار قرار گرفت و طولی نکشید که مرد تبهکار که افسانه را ربوده بود، شناسایی و دستگیر شد.

افسانه اعتقاد دارد این مرد، او را برای رسیدن به مقاصد شیطانی ربوده بود، اما مرد آدم‌ربا این ادعا را قبول ندارد و انگیزه خود را از آدم‌ربایی اخاذی و سرقت اموال افسانه عنوان می‌کند.

اعترافات رباینده زن ثروتمند

متهم بعد از دستگیری در اعتراف به ربودن زن جوان گفت: «در جریان تعمیر خودروی این زن جوان با او آشنا شده و متوجه شدم که خانم پولداری است و وسوسه شدم از او اخاذی کنم، برای همین نقشه ربودن او را به همراه همدستم که زن جوانی بود کشیدم. روز حادثه به بهانه رسیدگی به کارهای مربوط به خودرو با زن جوان در غرب تهران قرار گذاشتم و به او آبمیوه مسموم دادم که بیهوش شد. همدستم هم را به عنوان نامزدم جا زدم تا خانم راننده به ما شک نکند. قصد داشتم او را وادار کنم سند خودرو و خانه‌اش را در اختیارم قرار دهد که فرار کرد.»

گفت‌وگو با زن جوان بخوانید.

سابقه آشنایی شما با متهم چه بود؟

مدتی قبل برای صافکاری خودرو با او آشنا شدم. مغازه نداشت اما کار صافکاری خودروی‌ من را با دقت و قیمت مناسب انجام داد.

چه شد که برای بار دوم به او مراجعه کردید؟

با من تماس گرفت و گفت تخفیف خیلی خوبی برای پولیش ماشین دارد اما در مقابل از من خواست که دو روز ماشینم را به او قرض بدهم تا برای کارهای تبلیغاتی خود از آن استفاده کند.

سر موعد ماشین را به شما تحویل نداد؟

نه! امروز و فردا می‌کرد و هر بار با او تماس می‌گرفتم و می‌گفتم خودروی من را بیاور، بهانه‌ای می‌تراشید. بالاخره بیش از دو هفته گذشت که من دیگر طاقتم تمام شده بود و از او خواستم همان روز خودروی من را پس بدهد که با من جایی در غرب تهران قرار گذاشت.

یعنی همان روز حادثه؟

بله دقیقاً! آن روز من سر قرار با این آقا رفتم که ماشینم را پس بگیرم. او به من گفت که عجله دارد و باید زودتر به خانواده‌اش برسد و از من خواهش کرد که او را با ماشینم به خانه‌اش برسانم. من هم قبول کردم چون باور کرده بودم نیاز به کمک دارد تا سریع‌تر به خانه‌اش برسد. قبل از سوار شدن به خودروی من، آبمیوه‌ای هم برایم خرید و من که خیلی گرمم شده بود حتی یک لحظه هم به اینکه ممکن است آبمیوه مسموم باشد، فکر نکردم و آن را خوردم.

بعد چه شد؟

گیج شده بودم و هوشیاری کاملی نداشتم. من را به پارکینگ خانه‌ای منتقل کرد و قصد تعرض به من را داشت. دست و دهانم را چسب زده بود و من را در صندوق‌عقب خودرو انداخت. تقلا و مقاومت من برای فرار از دست این مرد باعث شد در بدنم جراحت‌هایی به وجود بیاید. بالاخره خودم را از صندوق ماشین بیرون انداختم و هر طور بود از دستش فرار کردم.

بنا بر این گزارش متهم پرونده برای تحقیقات بیشتر تحت اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    سند خودرو و ماشین را به راحتی مگر میشود بنام کس دیگری کرد؟؟؟ لابد باگ دارد سیستم
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    10 33
    آفرین بر پلیس ایران خخخ
    • بشار عبدالواحد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 0
      بازم بهتر از شرطه سعودی هست که اول دست و پای طرف رو قطع میکنن بعد بررسی میکنن مجرم بود یا نه؟!
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 0
      پلیس کشور عقب افتاده خودت رو مسخره کن
    • بیوه سانتافه IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      5 1
      گذشته و شغل این خانم بررسی شود. به احتمال زیاد خودش خلافکار حرفه ایست. دو خلافکار به هم خورده اند. با وجود اینهمه صافکار در مغازه چگونه به کسی که مغازه ندارد ماشین داده ؟ برای کدام تبلیغات ماشین گرفته ؟ بهتر است عکس هر دو در جراید چاپ شود تا کسانی که فریب هر دو را خورده اند با شناسایی آنها به آگاهی اطلاعات بیشتری دهند. خانم خودش هم بی میل به صافکار نبوده و قیمت پایین بهانه مراوده اش بوده.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      بزرگوار، برادرانه بگم اگر ما خودمون مسائل اخلاقی رو رعایت نکنیم پلیسی که فقط در محل وقوع جرم نهایتا می‌تونه مارو ببینه برای ما چکار می‌تونه کنه بجز گرفتن یقه جنایتکار از راه قانون؟ علاج واقعه رو باید قبل از وقوع کرد، نه اینکه ما با بزهکار قرار مخفیانه بذاریم و بعد هر اتفاقی افتاد بگیم تقصیر پلیسه.....
    • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 0
      جایگاه دستگاه قضا و انبوه دادستانها در این قبیل فضائح کجاست؟
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    15 24
    چرا جنایت اینقدر زیاد شده واقعا علما توضیح بدهند
    • رضا IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      26 11
      چه ربطی داره؟!! تورم هم زیاد شده، لطفا پرتقال فروش ها توضیح دهند.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      3 3
      هرچه زن آزادتر، دسترسی مردان هرزه آسان‌تر، جنایت هم بیشتر. همه میدونن دخترها وزنها ی ول ابله هستند وسریع فریب میخورن. چون مردی نیست که از اونها مراقبت کنه
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      چون همه چی ول شده از برخورد با بی حجاب پیداست بقیه کاراشون هم همینطور وله
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      11 4
      چون ترس و حیا و عفت و حجاب از خانم ها گرفته شده....
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      از حسنک و وزیر ارتباطات(واعظی) بپرسید چرا زیاد شده ، چون با شبکه های اجتماعی و ارتباطات غیر شرعی زنان متاهل و مجرد و مردان ، بدبینی و خیانت و بعد از آن ترس از بر ملا شدن کارهای غیر اخلاقی و در نهایت جنایت ، فهمیدی !؟ اصلا به علما نیاز نیست ، علما به پاکی و اخلاقیات توصیه میکنند و شبکه های اجتماعی و اربابان حسنک و دوستان به فساد به نظرت دستور کدوم دسته به جنایت ختم میشه ؟
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 0
      علما از کجا بدونن؟!!!
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      5 0
      چر علما شماها توضیح بدید که شعار زن، زندگی، هرزگی را انداخته بودید. ندیده مطمینم سر و وضع این خانم مطابق خواسته شما بوده.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      والا بلا به پیر به پیغمبر اگه نگم مهمترین دلیلش ولی حداقل یکی از مهمترین دلایلش، همین فاصله گرفتن از دین و اخلاقیاته، خانمی که با حجاب کشف شده میاد بیرون و پایبندی اخلاقی نداره، اولین فلشر و چراغ سبز برای بزهکاران و مجرمان اخلاقی هست.....
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      شما ماجرای خدابیامرز شهید حمیدرضا الداغی رو ببینید در واقعیت علتشو میفهمید فقر اخلاقی حتی از فقر مالی هم بدتره
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 0
      مثل همیشه اشتباه گفتی . بی بندوبار ها توضیح بدن ، درسته .
  • CA ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    19 19
    آفرین بر قوه افتضاحیه ایران. خخخخخخ
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      8 4
      ژن، آژادی هرژگی
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    30 2
    به همین راحتی ؟ بعد بدون هیچ مدرک و هیچ چیزی ماشین رو در اختیارش گذاشتی ! مگه میشه ؟ دست از این کثافت کاری ها بردارید تا کار به شکایت و پلیس نکشه
  • کیوان IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    غربزده ها، خودتونو به جهالت زدید یا .... تو آمریکا میزنن جلو چش همهبت تیر میکشن ...آمار جنایات بالاست، بسیاری کشورهای دنیا از ما بدتر نباشن بهتر نیستن ...برید بجای گیر دادن به قوه قضاییه از اونا کمی صحبت کنید ...فک میکنید این افراد جنایتکار ایرانی چه کسایی هستن ...افرادی بی دین ..سگ پرست و سگ گردان ... همین بد و بی حجاب ها ...همین هایی که اقشاری مث شما، احتمالا از همونها هستید.
  • رضا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    همه این مسائل از سادگی و فریب خوردن سریع افراد پیش می‌یاد و بس
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    زنیکه احمق لجن هر کس روی خوش بهتون نشون میده زود گول می خورید.
  • شريف IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    نه عزيز جان تو خودت مشكل داشتي كه با اون اقا در ارتباط بودي مگرميشود خانمي بياد و برايمدت دو هفته ماشينش در اختيار يك ادم خياباني هميجوري. بده وبعد هم تو بري ماشينت نحويل بگيري كرم از خود درخته
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    21 0
    گدا صفت با این همه پول به یک تعمییر ماشین مجاز نرفته اینجوری پولدار شده
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    7 2
    ساده لوحی ما و طمع ونامردی وجتایت پیشگی بعضی ها
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    16 17
    زن ...ندگی آزادی
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    از انجایی که حکم آدم ربایی اعدامه .بدون سوال و جواب این کثافت را اعدام کنید . جسدش را تکه تکه کرده و خوراک سگ های ولگرد کنید. تا درس عبرتی برای سایرین شود تا ناموس مردم در امان باشند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    وقتی با شوفر و مکانیک میریزن رو هم همینه :))
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    اشکال از زنهاست تا بز نکند بز بازی تگه نکند یکه تازی
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      اخه ادم احمق چرا اینقدر زود قضاوت میکنید تو از کجا میدونی زن گناهکاره
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    با چه ضمانتی ماشین را را در اختیار صافکار ناشناس گذاشته ؟ بهمین راحتی انهم دو هفته
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    چه زن ساده ای
  • علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    یعنی چی ماشینتو دادی این اراجیف چیه تو یک مقصر بودی و اون یک گرگ بود..به هرحال خدا نسلتان را منقرض کند انشالله
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    به جرات می گم 90 درصد بلاهایی که سر زنان و دختران می آد سر زنان و دخترانی می آد که آلوده به تفکرات فمنیسم هستند بعضی حتی نمی دانند که فمنیسم چی هست اما از اطرافیان خود تاثیر گرفتند درصورتیکه اگر یک زن یا یک دختر چند قانون ساده در زندگی اش بگذارد که 1 . دیروقت بیرون نباشد 2 . برای خرید یا اجاره خانه , خرید خودرو و یا هر گونه معامله و قراردادی با یک مرد محرم (پدر , برادر یا همسر) برود 3 . تنهایی سفر نرود 4 . بفهمد که حد آرایش روزمره چی هست برای یک خرید یا یک کار اداری از لباس های خیلی باز مناسب مهمانی استفاده نکند که خیلی تو دید نباشد والا بلا همین 4 قانون رعایت شود این همه پرونده قضایی تو چنین مواردی تشکیل نمی شود ولی این ها می گویند ما زن هستیم ما قدرتمند هستیم پس هر کاری دلمان بخواهد می کنیم ما مدرن شدیم ما نیازی به مردان نداریم تهش هم به چوخ می رن !!!!!!!!!!!!!! زنان و دخترانی که آلوده به تفکرات مسموم فمن هستند این ها به شدت ضعف فکری دارند یک آدم متجاوز یا دزد دنبال دختر و زنی می ره که عقلش ناقصه و خودشو تو بستر خطر قرار داده .
  • یحیی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    این خانوم احمق ترین زنی هست که به عمرم دیدم. چجوری ینفر ممکنه ماشینشو به ی صافکاری خیابانی کاملا غریبه غرض بده!!؟ اون شخص میتونسته هر خلافی با اون ماشین بکنه! و بعد هم ادامه ماجرا. باور کردن اینکه ینفر میتونه تا اینقدر احمق باشه برای من باورش شخته
  • یحیی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    این خانوم یا احمق ترین زن روی زمین و یا خیلی دروغگو، چجوری ممکنه ینفر ماشینشو در اختیار ی صافکاری خیابانی غریبه قرار بده؟؟!! آیا این خانوم نمیدونسته این شخص ممکنه هر جرمی با اون ماشین مرتکب بشه؟! حالا اصلا فرضا اون شخص هم کاملا یک انسان خوب ولی آیا کسی هست به ی غریبه تو این اوضاع اعتماد کنه؟! و بعد هم ادامه ماجرا...........!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خسته نباشید پلیس ایران .
  • محمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    زنانی هستند که به بهانه های الکی خودرا در معرض خطر قرار می‌دهند و آدمهای بی همه چیز و بدبخت از سادگی و ولنگاری برخی ها سو استفاده می‌کنند و صد البته این صافکار حسابی مجازات بشود
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 1
    ملت همیشه در صحنه شما رو چه به نظر دادن همه کارآگاه و بازرس شدید دوغتون رو بخورید یه آروغ هم بزنید به ریش همدیگه بدبختها ذلیل مملکت رو به گند کشیدید ظلم پذیر های احمق
  • هاشم IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    آدم ربایی آنهم زن اعدامش کنید . رها کنید جنایتهای بیشتری خواهد کرد. احتمال زیاد جنایت هم داشته شکنچه کنید .هر کاری کرده بگوید.
  • مهدی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    جواب من به اون بیشعوری هست که گفت با راننده ومکانیک میریزید رو هم میخواستم عرض کنم این قشر زحمتکش اگه نبود میخواستی کدام گوری ماشینتو تعمیر کنی همه انسانها که مثل هم نیستن جماعتی مثل شما که بیشتر جنایت می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس