ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در ۳ روز گذشته

رئیس پلیس راهور فراجا از ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در سه روز گذشته (تعطیلات خرداد) خبرداد.

به گزارش مشرق، سید کمال هادیان فر ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی به حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده است گفت: پیش بینی این است که بیش از یک و نیم میلیون زائر به حرم مطهر بیایند که بیش از ۸۰۰ هزار نفر از استان تهران و حومه و بیش از ۷۰۰ هزار نفر نیز از سایر نقاط کشور خودشان را به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) می‌رسانند.

وی در ادامه با اشاره به آمار تردد تعطیلات خرداد بیان کرد: از دهم خرداد تا شب گذشته سیزدهم خرداد بیش از ۷۷ میلیون تردد را تجربه کردیم که استان‌های مرکزی کشور، زیارتی، سیاحتی و همچنین سفر به سمت تهران بیشترین میزان تردد را داشته‌اند.

هادیان فر اظهار کرد: از دیشب حرکت زائرین از استان‌های دور دست به سمت تهران آغاز شده و اکنون نیز شاهد افزایش ترددها به سمت حرم مطهر حضرات امام (ره) هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    حدود 84 میلیون جمعیت و 77 میلیون تردد در 3 روز ؟؟؟ یعنی سالمندان و نوزادان و معلولین و بی ماشین ها و افراد زیر 18 سال و بی تصدیق ها هم رانندگی کرده اند !!!!! ازاین بهتر نمی شود برای یک مراسم ، بازار گرمی کرد و دروغ گفت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس