کد خبر 1496825
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست

سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران گفت: گفت: با حمایت‌های شخص رئیس جمهور محترم، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور و تلاش شبانه روزی همکارنمان در اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگر در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK۱۱۷ در این پایگاه افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربردترین بالگردها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه‌ها و استانداردهای لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی icu را نیز دارد.

وی با تأکید بر قابلیت استارت در کمتر از ۳ دقیقه در این بالگرد گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

توکلی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگردهای دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم‌مصرف‌تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پائین‌تری نیز در بر دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابرازامیدواری کرد: این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

گفتنی است؛ این دومین پایگاه اورژانس هوایی استان تهران است که به هموطنان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    واقعا و بی نهایت تشکر . اورژانس واقعا همینو کم داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس