تساوی رئال در شب وداع باشکوه بنزما

خاطره‌بازی با اسطوره فرانسوی؛ زمانی که بنزمای جوان برای اولین بار در سانتیاگو برنابئو بازی کرد و مقابل الاتحاد نمایش درخشانی داشت.

به گزارش مشرق، تابستان ۲۰۰۹ بود که کریم بنزما، به عنوان یک پدیده جوان با قراردادی ۳۵ میلیون یورویی از لیون به رئال مادرید پیوست. بنزما مسیر ستاره شدن در مادرید را فصل‌به‌فصل طی کرد و با این باشگاه به افتخارات فراوانی در رقابت‌های مختلف رسید؛ سرانجام روز گذشته، بنزمای ۳۵ ساله در قامت یک اسطوره و به عنوان برترین پاسور و دومین گلزن برتر تاریخ لوس‌بلانکوس، پس از ۱۴ سال به الاتحاد عربستان پیوست.

اما الاتحاد، باشگاه جدید بنزما یادآور نکته جالبی برای فوتبال‌دوستان است؛ ستاره فرانسوی اولین بازی خود برای رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را مقابل الاتحاد، باشگاهی که ساعاتی پیش به طور رسمی به عضویت آن در آمد، انجام داده بود. کهکشانی‌ها جولای ۲۰۰۹ در تور تابستانی پیش‌فصل خود، تحت عنوان «تور صلح» میزبان نماینده عربستان بودند و در نهایت بازی با نتیجه ۱-۱ به اتمام رسید. تک‌گل رئال مادرید توسط رائول گونزالس، روی پاس کریم بنزما به ثمر رسید تا ستاره فرانسوی علاوه‌بر انجام اولین بازی خانگی‌اش مقابل الاتحاد، اولین پاس گل خود برای رئال مادرید را نیز مقابل باشگاه جدیدش به ثبت رسانده باشد. در ادامه تصاویری را از دیدار دوستانه دو تیم مشاهده می‌کنید.

وقتی بنزما اولین بازی خود در سانتیاگو برنابئو مقابل الاتحاد انجام داد +عکس

وقتی بنزما اولین بازی خود در سانتیاگو برنابئو مقابل الاتحاد انجام داد +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 2
    یعنی میشه یه روزی کریم بیاد ورزشگاه ازادی براش گاو قربونی کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس