کد خبر 1497718
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
حوادث

مرد جوان که در پارتی شبانه خانه باغ دست به قتل خونینی زده بود بعد از ماه‌ها داستانسرایی دروغین لب به اعتراف باز کرد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این جنایت از ۲۹بهمن ماه ۱۴۰۱ درجریان درگیری دسته جمعی در یک میهمانی شبانه در یکی از باغ ویلاهای وحیدیه شهریار شروع شد.

پیکر خونینی وسط باغ

وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین مرد ۳۵ساله‌ای روبه‌رو شد که در وسط باغ روی زمین افتاده بود.

خیلی زود فرهاد به بیمارستان منتقل شد اما شدت خونریزی به حدی بود که پس از چند ساعت فرهاد جان باخت و با مرگ وی بود که بازپرس کشیک قتل برای رسیدگی به این پرونده خودش را پای صحنه جنایت رساند.

تحقیقات اولیه توسط کارآگاهان زبده شهریار نشان می‌داد فرهاد در جریان درگیری مستانه در خانه باغ و در اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بازداشت قاتل فراری

عامل جنایت که بلافاصله از صحنه خونین شبانه پا به فرار گذاشته بود طولی نکشید که توسط مأموران پلیس شناسایی شد.

همزمان با دستگیری سالار چند نفر دیگر به نام فرید، پدرام، فرشاد وسیامک به خاطر شرکت در نزاع دسته جمعی بازداشت شدند.

گره کور

سالار که در بازجویی‌ها مدعی بود سهیل ضربه کاری را به فرهاد زده است اتهام قتل را قبول نداشت.سهیل آخرین فردی بود که دراین پرونده متواری شده بود و رسیدگی به پرونده را با چالش مواجه کرده بود.با تلاش‌های پلیس سرانجام این فرد نیز در عملیات فرا استانی شناسایی و دستگیر شد.

با دستگیری سهیل بود که تحقیقات کارآگاهان دایره جنایی شهریار به ثمر نشست و مشخص شد سالار خودش ضربه کاری را به مقتول زده است.

سالار در بازجویی‌های مجدد مدعی شد به میهمانی شبانه که در یکی از ویلاهای شهریار دعوت بودیم بر سر یک مشت حرف‌های پوچ و کینه قدیمی که بین دوستانم مطرح بود درگیری بین‌مان رخ داد. من چاقو داشتم و دوستان دیگرم هم همینطور. در درگیری برای دفاع از خود ضربه‌ای به فرهاد زدم اما هرگز فکر نمی‌کردم این ضربه من باعث مرگش شود بعد از من نیز یکی دیگر به او چاقو زد.

پس از اعتراف‌های نهایی سالار سرانجام این پرونده نیز از سوی پلیس مختومه اعلام شد و عامل جنایت و ۵ متهم دیگر به خاطر شرکت در نزاع دسته جمعی راهی دادسرا شدند و بزودی درصف محاکمه قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره با اظهار اینکه مصرف مشروبات الکلی تأثیری سوء بر عملکرد روانی جوانان دارد، گفت: یکی ازمهمترین آسیب‌های مصرف مشروبات الکلی خشونت طلبی است که متأسفانه در این درگیری‌های خشونت بار شاهد جنایت‌های خونین هستیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    بلای مشروبات الکلی همه گیره.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    9 0
    نسل جدید علاف و بیکار و بقیه مردم باید تاوان عشرت این لجن ها رو بدن
  • سیامک DE ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    مصرف الکل به جز آسیب رساندن به بدن و روح و روان انسان و خسارت به جامعه و به بیت المال هیچ گونه خاصیت مثبتی برای انسانها و جوامع ها ندارد .بطوریکه سالانه در جهان حدود ۳ میلیون انسان بدلیل مصرف الکل جانشان را از دست میدهند. تنها فقط سازمان بهداشت و درمان در آلمان سالانه ۳۰ میلیارد یوروه بابت آسیب های که مشروبات الکلی به بدن و روح و روان جامعه شان وارد میکند هزینه می کند البته این هزینه را هم از همان پول های خود مالیات های مردم بر می دارد
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    خدا را شکر این یکی در مشهد رخ نداده! منتشرش کنید.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    ولشون کنین تا این حروم لقمه ها خودشون همدیگه را به درک واصل کنند!
  • حقگو IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    می مخور ، منبر مسوزان ، مردم آزاری نکن . وقتی مست شدی عقلت از کار می افتد و دیگر کنترلی بر رفتار خود نخواهی داشت . کسی که اعتقاد دینی اش ضعیف میشود مشروب میخورد و عواقب دوری از دین و اخلاق را می بیند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    5 0
    نفرین به حیوانات مشروب فروش کثافت های بی شرف
  • کامی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    4 0
    دوستیه واقعیه دیگه نداریم ، این اوسگلاام فقط ادعایه دوستی دارن بعد به خاطره هیچو پوچ دعوا میکنن هیچ کدوم جنبیه انتقاد پذیری ندارن
  • نیما IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    بعد می گویند چرا در اسلام مشروب حرام است
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    1 0
    رافت اسلامی نکنید به قاتل و مفسدان
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 1
    در تمام کشورها حتی عربستان مشروب آزادانه و در مکانها خاص فروخته میشود غیر چند کشور انگشت شمار اما مصرف مواد مخدر در تمام دنیا جرم محسوب میشود در اینجا به نام بیماری نقل محفل مهمانیها شده است
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    2 0
    قرار بود با سرو مشروب مثل همه کشورهای دنیا متمدن بشن با گنگستر بازی و روسپی گری و مافیا رو دست آمریکا و اروپا بزنند کم نیارن قرار بود مذهبی بودن و غیرتی بودن که نماد تحجر و بیسوادی هست دور بریزند و یکتاز مسابقه با غرب بشن حالا خوب شدن قابل احترام و متمدن و روشنفکر؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس