پیام تسلیت رئیسی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان «سید صاحب و سید مهدی محمدی» را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم رقیه سادات محمدی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر سید صاحب و سید مهدی محمدی: گفت این مادر فداکار که به تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و ارادتی خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، گوهر وجود خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز نمود و خالصانه دو سرو برومند خود را در راه سربلندی اسلام و پاسداری از کیان کشور تقدیم گلستان ایثار و شهادت نمود، جایگاه رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم رقیه سادات محمدی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر سید صاحب و سید مهدی محمدی، موجب تألم خاطر شد. این مادر فداکار که به تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) و ارادتی خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، گوهر وجود خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز نمود و خالصانه دو سرو برومند خود را در راه سربلندی اسلام و پاسداری از کیان کشور تقدیم گلستان ایثار و شهادت نمود، جایگاه رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس