کد خبر 1498171
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
خودروهای مونتاژی بدون مشتری ماند / نیمی از خریداران در سامانه یکپارچه انصرف دادند

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تعدادی از افرادی که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند.

به گزارش مشرق، براساس زمان بندی اعلام شده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اطلاعات ثبت نامی متقاضیانی که تا ۱۰ خردادماه اولویت‌های خودرویی خود در مرحله دوم فروش یکپارچه را انتخاب کرده‌اند، بررسی شده و قرعه‌کشی فروش خودروهای داخلی و مونتاژی صورت گرفته است.بر همین اساس با توجه به انجام قرعه‌کشی نتایج اولویت بندی و موعد تحویل محصولات در سامانه یکپارچه ۲۴ خردادماه اعلام خواهد شد.

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: قرعه‌کشی روز گذشته انجام شد و مطابق برنامه ریزی‌ها ۲۴ آذرماه نتایج اولویت‌بندی و موعد تحویل محصولات اعلام می شود.

وی گفت: تعدادی از افرادی که که در مرحله نخست فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده‌اند با توجه به فراخوان شرکت‌های خودروساز اقدام به پرداخت وجه خودرو نکرده‌اند که همین امر باعث خالی شدن ظرفیت‌ها شده است.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: درمحصولات داخلی عدم واریز وجه از سوی متقاضیان ۲۰ درصد و در خودروهای مونتاژی این آمار به بیش از ۵۰ درصد رسیده است.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 0
    سلام. کی فراخوان مرحله نخست اواویت تابستان که اولژن گروهن برا بهمن موتور اعلام شد و کسی تکمیل وجه نکرد.با قیمتای شورای رقابت همه خودروسازان مونتاژژ فراخوان بدن بعد آمار اعلام کنن.این حرفا مغلطه ای بیش نیست. با سپاس
    • علی IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      دقیقا درسته
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    4 0
    اگر همه مردم عزیز با هم خودروهای بنجل و غیر استاندارد و بی کیفیت و با قیمت خون پدرشون را خریداری نکنند به نظر شما چا اتفاقی میافند؟ اگر راست میگویند بروند و صادر کنند به کشورهای دیگر . با این قیمت و کیفیت حتی نمیتوانند به افغانستان و عراق صادر کنند مطمئن باشیم و . . .
    • عزیز IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      2 0
      افغانستان تویوتا سوار اند، با قیمت مصوب 207 لندکروز سوار میشن
    • مصطفی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      عزیز آقا فرق خاصی بین 206 و تیویوتایی که فرمودید نیست. یکی واسه شهره اونیکی مال بیرون شهره. آدم بهتره نون دسترنج مملکت خودشو بخوره. شما هم چه بخای چه نخای وضعیت همینه. نق هم نزن.
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    4 0
    آدرس غلط ندین دعوتنامه فرستادن و قیمت شورای رقابت رو پشم حساب نکردند مردم پول نداشتند انصراف دارند دیگه مملکت قانونه ، همه چی قانونیه و دوستان خیلی قانون قانون میکنن البته فقط در مورد مردم
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    تورا خدا بگذارید خودروی خوب کار کرده وارد شود روی لگن سازها کم بشه.
  • کیانوش IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 0
    با سلام؛ شرکت مکث موتور بدون توجه به نظر وزارت صمت و بطور خودسر 40% خودروی تیارا را نسبت به قیمت بهمن 1401 گران کرد و نتیجه این شد که بنده و خیلی دیگر از افرادی که این خودرو را در سامانه یکپارچه ثبت نام کردیم، در فراخوان تحویل 1402 نتوانیم تکمیل وجه کنیم. لطفا پیگیری بفرمایید
    • امیر IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      بنده هم نمیتونم تکمیل کنم و عملا انصراف دادم و واقعا متاسفم برا مسئولانی که حرفشون فقط به درد خودشون میخوره... چی دارین میدین به دست مردم که 40درصد گرون کردی مسجل شدن مافیای خودرو روز به روز پررنگ تر میشه اینم بگم که ما مسیولین رو شریک این وقایع میدونیم پس خودشونو پشت خودروسازهای قایم نکنن
    • جمال IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      0 0
      چرا این آشغال ها رو میخرین؟و باعث شوک به افزایش تقاضا وقیمت ها و ایجاد تورم میشید؟ خب لغوش کن، پولتو پس بگیر دیگه هم ثبت نام نکن کسی ثبت نام نکنه فروش ثبت نامی هم تعطیل میشه
  • مهران IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مغلطه نکنین. بهمن موتور فراخوان تابستان رو نمیده برده بورس خودرو میفروشه آمارهای چرت و پرت نشر ندین. بفکر ملت بدبخت باشین پولشونو بلوکه کردو و حالا زورشون به خودروساز نمیرسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس