کد خبر 1498340
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
عرضه مجدد خودرو در بورس کالا کلید خورد

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجرا است.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، امیرمهدی صبائی مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: با استناد به مفاد آخرین مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در خصوص عرضه خودرو، کمافی السابق پذیرای درخواست‌های عرضه خودرو توسط عرضه‌کنندگان در بورس کالا هستیم.

وی تصریح کرد: سازمان بورس بر اساس مصوبه بالاترین رکن بازار سرمایه (شورای عالی بورس) که با هدف حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران، گذرانده شده است؛ هیچ مانعی برای عرضه خودرو در بورس متصور نیست و اگر خودروسازان بزرگ عرضه در بورس را متوقف کردند صرفاً به دلیل تصمیم خود آن‌ها بوده و از جانب سازمان بورس مانع و مشکلی در این زمینه وجود نداشته و ندارد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس مطرح کرد: در همین راستا با توجه به مذاکرات صورت گرفته با یکی از خودروسازان، عرضه مجدد خودرو سواری در بورس کالا پس از وقفه چند ماهه مجدداً قابل اجرا است.

صبائی تصریح کرد: به مدیران سایر ناشران خصوصاً در صنعت خودروسازی به عنوان مدافع حقوق سهامدارانشان، توصیه می‌شود در زمینه مقابله با قیمت‌گذاری دستوری، تحرکات جدی‌تری داشته باشند و صرفاً مجری مصوباتی که مبانی کارشناسی ندارد و متضمن صرفه و صلاح سهامداران نیست، نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شهروند... IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 0
    دزدی شروع شد
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 0
    واسه پولدارا
  • ایران IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    هر کسی بخره ضرر میکنه چون تا ۲۹ خرداد قیمت بازار این ماشین با کارخونه هم قیمت میشن و خریدار از بورس ۳ ماه خواب پولشو داره در تاریخ ۳۰ خرداد از بازار با همین قیمت یا شاید هم پایین تر میتونید خرید کنید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس