کد خبر 1498473
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
رستگاری رئال مادرید آفریقا در کازابلانکا

تیم الاهلی مصر با پیروزی بر الوداد مراکش قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا و راهی جام جهانی باشگاه‌ها شد.

به گزارش مشرق، الاهلی، غول فوتبال مصر شب گذشته (یکشنبه) با گل دیرهنگام مقابل الوداد مراکش، میزبان خود و مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا، به تساوی یک بر یک رسید و در مجموع با برتری سه بر ۲، بار دیگر قهرمان این تورنمنت شد.

در شبی که هواداران الواد، ورزشگاه «محمد پنجم» در شهر کازابلانکا را به میدان نبرد تبدیل کرده بودند، محمد عبدالمعنم» مدافع الاهلی قاهره در فاصله ۱۳ مانده تا پایان بازی گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و عقاب‌های مصر را صاحب یازدهمین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات کرد.

الوداد با حمایت ۵۰ هزار هوادار خود قصد داشت شکست ۲ بر یک در بازی رفت را جبران کند و حتی با گل دقیقه ۲۷ «یحیی عطیةالله» بازیکن ملی‌پوش خود، از میهمان پیش بود اما آرزوهای آن‌ها برای تکرار قهرمانی، بر باد رفت.

در اواسط نیمه دوم و به دلیل استفاده بیش از حد هواداران الوداد از وسایل آتش‌زا، دود ناشی از آن ورزشگاه را پر کرده بود و به همین دلیل، بازی برای دقایقی متوقف شد.

رستگاری رئال مادرید آفریقا در کازابلانکا

رستگاری رئال مادرید آفریقا در کازابلانکا

رستگاری رئال مادرید آفریقا در کازابلانکا

رستگاری رئال مادرید آفریقا در کازابلانکا

الاهلی حالا با ۱۱ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آفریقا، بیش از ۲ برابر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود، صاحب عنوان قهرمانی و به نوعی رئال مادرید فوتبال آفریقا شده است. الزمالک، دیگر تیم مصری پنج بار قهرمان این تورنمنت شده است.

تیم مصری با قهرمانی در این تورنمنت، راهی مسابقات فصل آینده جام جهانی باشگاه‌ها در عربستان شد.

حساب کاربری باشگاه منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در توئیتر، قهرمانی الاهلی را تبریک گفت و نوشت» منتظر شما در عربستان سعودی هستیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس