مایلی‌کهن، رطب‌خورده‌ای که منع رطب می‌کند؛ کاش سومی جام ملت‌های آسیا نبود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال که مدتهاست هدایت هیچی تیمی را بر عهده نداشته این روزها به هر بهانه‌ای به همه حمله کلامی می‌کند؛ آن هم با ادبیاتی زشت.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن را باید معترض همیشگی فوتبال کشور قلمداد کرد. او به واسطه صحبت‌های جنجالی‌اش همیشه تیتر رسانه‌ها بود و به نظر می‌رسد از این که همیشه تیتر رسانه‌ها باشد استقبال می‌کند؛ چه آن زمان که مربیگری تیم‌های مختلف را بر عهده داشت و جه در دوران‌هایی که به عنوان پیشکسوت در خصوص مسائل مختلف فوتبال کشور به اظهارنظر می‌پرداخت و به بسیاری از چهره‌های مطرح فوتبال کشور می‌تاخت.

چند سالی بود که خبری از محمد مایلی‌کهن نبود؛ اما اظهارنظرهای رگباری او در چند روز اخیر هیاهوی زیادی ایجاد کرد. مایلی کهن این بار امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی را هدف قرار داد. دلیل این حملات دنباله‌دار او هم سرمربیگری تیم امید است. مایلی کهن از محمدرضا ساکت که عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است خواسته بود محرم نویدکیا سرمربی تیم امید شود؛ اما فدراسیون فوتبال به پیشنهاد مایلی‌کهن اهمیتی نمی‌دهد و با توصیه قلعه‌نویی، رضا عنایتی را انتخاب می‌کند.

مایلی‌کهن در گفت‌وگویی که با شبکه خبر داشت به شدت علیه قلعه‌نویی و عنایتی موضع‌گیری کرد؛ اما بخش زشت ماجرا جایی بود که او از القاب زشت برای سرمربی تیم ملی و حتی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال استفاده کرد. قطعا استفاده از القابی همچون «گروهبان قندلی» و «نبی چاخان» در هیچ قاموسی نمی‌گنجد. عجیب اینکه این ادبیات زشت را کسی استفاده کرده که همیشه مدعی اخلاق مداری در فوتبال بوده است. او برای توهین تماشاگران به داوران گریه می‌کند اما هر کسی که در دایره تفکراتش جایی ندارد را مورد اهانت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

حمله مایلی‌کهن به قلعه‌نویی و اصولی/ فوتبال زیرچتر گروهبان قندلی است

در خصوص حمایت مایلی‌کهن از نویدکیا هم می‌توان دلایل زیادی آورد. مایلی کهن می‌گوید «از بزرگانی مثل محرم نویدکیا و وحید هاشمیان با کارنامه های مشخص استفاده نمیشود و ناگهان عنایتی از ناکجا آباد بیرون میاید چون همزبان گروهبان قندلی هستند.» قطعا نویدکیا و هاشمیان جزو چهره‌های معتبر فوتبال ایران هستند؛ اما مایلی کهن بگوید که آنها چه کارنامه مشخصی در مربیگری داشتند.

نویدکیا در تنها سابقه مربیگری‌اش با تیم پرمهره سپاهان هیچ عنوان قابل توجهی کسب نکرد. وحید هاشمیان هم تاکنون سابقه سرمربیگری تیمی را بر عهده نداشته و تنها به عنوان دستیار در کادرفنی تیم‌های پایه هامبورگ و تیم ملی ایران حضور داشته است. اینکه عنایتی بهترین گزینه برای هدایت تیم امید بوده یا خیر را گذشت زمان مشخص خواهد کرد؛ اما حداقل روی کاغذ کارنامه پررنگ‌تری از نویدکیا و هاشمیان دارد.

مایلی کهن به سعید الهویی هم تاخت و گفت که «سعید الهویی با چه رزومه ای شده است مربی تیم ملی؟» ای کاش حالا که برای مایلی‌کهن رزومه افراد تا این حد مهم شده در خصوص اینکه چگونه خودش در سال ۱۳۷۴ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد هم توضیح می‌داد. او زمانی سرمربی تیم ملی شد که هیچ سابقه سرمربیگری در فوتبال نداشت. با این حال در جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ توانست تیم ملی سوم آسیا کند؛ هر چند این اولین و آخرین موفقیت او در فوتبال بود. مایلی‌کهن پس از آن هدایت هر تیمی را که بر عهده گرفت در نهایت با ناکامی از آن تیم جدا شد.

تصور اینکه اگر او مربی موفقی بود ادبیات فعلی‌اش تا چه حد تندتر می‌شد قابل پیش‌بینی و البته ترسناک است. توصیه‌ای که می‌توان به مایلی کهن کرد این است که برای دیده شدن و برای اینکه همچنان باور کند که فراموش نشده نباید دست به دامان هر رسانه‌ای شود.

ای کاش مایلی‌کهن با تکیه به همان تنها موفقیت دوران مربیگری‌اش که ۲۷ سال از آن می گذرد نقش پدرانه‌ای در فوتبال ایران بازی می‌کرد؛ نه اینکه اینگونه با کمترین منطق و بر اساس احساسات شخصی خود به همه حمله کند. ای کاش سومی جام ملت‌های آسیا نبود تا او تا این حد خودش را محق نمی‌دانست و اهالی فوتبال از حملاتش در امان بودند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    23 24
    فک کنم همون مایلی کودن برازنداش باشه
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      2 2
      میخواهید انتقاد کنید با ادبیات درست بیان کنید نه اینطوری ‌
  • طبا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    20 14
    تا اونجا که ما می دونیم، هر کی که تو این مملکت چه حالا و چه قبل، مسئولیتی داشته، جزء رطب خورده ها بوده و یا هست !!! مردم عادی هیچوقت از این رطب ها گیرشون نیامده که بخورند !!!! پس اجازه بدید رطب خورده های فبلی و فعلی تا می تونند، تو سر همدیگه بزنند !!!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    22 16
    آنچه درشبکه خبرگذشت گفت وگونبود.مایلی کهن تمام آنچه رامیگفت ازروی نوشته میخواند.این یعنی دراین چندماه حرفهایی که روی دلش تلنبارشده بودراروی کاغذآورده وبارهاویرایش کرده.هرچنددلم نمیخواهدمثل اوحرف بزنم امامتنش سراسرعقده ای پنهان داشت.حتی به نبی چاخان و...هم این عقده تخلیه نمی شدومتوسل به نام علی کریمی هم شد.کسی که حالانه دشمن مردم ایران یاحتی جمهوری اسلامیست،بلکه دشمن خداست.
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      27 34
      علي كريمي دشمن ما نيست
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      9 8
      تویی که علی کریمی دشمنت نیست،بعدفرعون ادعای خدایی داری؟
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      23 10
      علی کریمی دشمن ایران ونظام جمهوری اسلامی ومردم ایرانه.آدم احمق وخائنیه که فیلم و تصاویر کشورهای دیگه رو برای تشویش ذهن مردم به ایران منتصب میکنه تا مردم تشویق به آشوب کنه!!؟ اون اول از اهانت به مراسم امام حسین(ع) شروع کرد به دربه دری افتاد.علی کریمی فقط میتونه دوست منافقین و دشمنان ایران باشه همین
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      19 7
      علی کریمی دیپلم ردیی که از مایلی کهن هم بیسوادتره. نمیدونم چرا تلویزیون میکروفن میده به اوباش مجازی
  • امیرخان محبوب شاهرود IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    21 11
    مایلی کهن دقیقا مثل وطن فروش ها و رسانه های معاند که فقط هدفشون تخریب ایرانه عمل میکنه مگه نمیگن همه از مربی داخلی حمایت کنیم تا نتیجه بگیره پس این کارا چیه. یه علی دایی هم با اون همه افتخار تهمت میزد پشت سر خدا هم حرف میزنه
  • Omid IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    23 23
    درود بر مایلی کهن که حرف حق را زده است. گروهبان قندلی دروغگو است. گروهبان قندلی گفت مربی تیم ایران نمی شوم اما شد.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      2 1
      هیچ کس ادبیات بد وزشت مایلی راتایید نمیکنه همانطور که رفتارهای قلعه نویی قابل تحمل نیست اما سخن بارسانه هایی مثل شماست چرا هروقت مایلی وامثالهم حرف باب طبع شمامیزنه میبریدش به اسمان کوتاه سخن اینکه اخلاق مداری وادب تابع شرایط وبنا به مصلحت اندیشی نباید باشه که هروقت به نفع یک جریان کسی حرف زد حمایتش کنید وبرعکس الان یادتان امد ومتوجه شدید که مایلی کهن جز سومی جام ملتها که اگر چوب خشک هم بالای سر ان تیم رویایی بود کمتر ازقهرمان نمیشدهرجا تیم گرفته افتضاح به بار اورده
  • غدیر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    7 5
    مشکل شما اینه که اسم علی کریمی را اورد اگه نه کاری بهش نداشتین
    • یدالله US ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 0
      ای بابا شما چرا مث سگ و گربه افتادین به جون هم؟
    • یدالله US ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 0
      اینجا چرا اینطوریه؟ یکی طرفدار اینه یکی طرفدار اونه؟ با این کاراتون یه کاری میکنین من از این سایت برما واقعن دلم از این کاراتون گرفته
  • حسین تاجی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    5 1
    تقصیر مایلی کلنگ نیست اون کسائی مقصر هستند که چنین ادم بی ادبی را به رسانه دعوت می کنند
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      آدم بی ادب که در رسانه زیادن اولیش هم خود رئیس صدا وسیما
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    6 2
    صدا و سیما اسکله که با این شاسگول مصاحبه می کنه. این تاریخ مصرفش گذشته بیشتر به درد ایستگاه کردن می خوره
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    بابا بس کن توهم سرمون را بردی
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 3
    حالاچون آقامایلی درخدمت آقایان نبوده به قبای آقایان برخورده.این دیگه ناراحتی نداری.آخی عنایتی مدرک فوتبالیش چی هست شدسرمربی امیدچرابایدکسی که پایش به توپ نجورده رامیبرندبرای مسابقات.یی سایتی نوشته بودفرزندکمیته اخلاق بوده.الان چندسالی آقای تاج آمده خدایی یی بیل برای فوتبال خریده
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 4
    بدبختها تیم ملی که مایلی کهن ساخت ولی وقت رفتن به جام جهانی کنارش گذاشتند (دقیقا همون حروم....که درحق اسکوچیچ انجام دادند ) طالبی از آمریکا بدون هیچ سابقه ای فقط با حرام ....بعضیها اومد سوار شد و گند زد به تیم ملی ! مربیهای داخلی هنوز باید کفشهای مایلی کهن رو واکس بزنند !
  • DE ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    18 20
    درود بر شرف مایلی کهن
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      3 0
      این همه حاجی حاجی به دم مایلی کهن بستن فکر کرده کسی شده کسی که میگه باید اسرائیل رو به رسمیت بشناسیم بعد چنین کارهایی می کنه و چنین بی تربیتی هایی ازش سر میزنه دقیقا مصداق کسیه که خدا زده تو سرش البته این به معنای بی عیب و نقص بودن قلعه نویی یا کس دیگه نیست که اونا هم که به این انقلاب و نظام جفتک ننداختن
    • الیاس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      7 5
      البته شرف نداشته اش
    • BE ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      1 0
      تو هم مثل ما بیکاری انگار ؟ همش ساز مخالف میزنی ، اعصاب معصاب نداریا
  • حمید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 3
    چهارمی فوتسال جهان گرفت یادت رفته
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    15 13
    کاملا مایلی درست گفته ولی ادبیاتش صحیح نبود
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      5 0
      ادبیات زشت همینگونه به سکوها منتقل میشود .وقتی توهین کردن به افراد آنهم توسط پیشکسوتان صورت میگیرد چگونه میتوان جوان هیجان زده روی سکو را هدایت کرد ؟
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    15 13
    کاملا مایلی درست گفته ولی ادبیاتش صحیح نبود
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    10 13
    مایلی کلنگ ، دقیقا" برازنده ایشونه ، آدم اینقدر لمپن نوبره ، از فرق سر تا نوک پا ، عقده خالص ، البته گذشتگان منفور در فدراسیون باعث این اتفاق شدند ، زمانیکه به این آدم بیسواد بابت تیم ملی اعتماد کردن باید حدس میزدن که حذف وی باعث مشکلات عدیده و ماندگار خواهد شد ، تحویل بگیرید حامیان سرخکی ها
  • عدالت IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 2
    سلام، ادبیات نادرست مورد قبول هیچ فردی در جامعه نیست، اما تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، چرا همیشه اسم آقای قلعه نویی با مافیا عجین شده یا خیلی موارد دیگر، یا روشنگری کند یا در محاکم قضائی ادعای حیثیت نماید، شما هم مثل اینکه دل پری از آقای مایلی کهن دارید اما فراموش نکنید نتایج تیم ملی همراه با بازیهای درخشان و نظم تیمی در همان یک دوره آقای مایلی تکرار نشدنی است به ویژه عربستان و کره جنوبی، حالا نتایج دوستان شما را هم یک بار دیدیم و دوباره هم می بینیم، در ضمن مربیگری در ایران هم لابی میخواد که این ینده خدا ندارد.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    تو چرا ناراحت شدی مقاله مینویسی معلوم توهم جزومفاسد فوتبالی با ادبیات تند و چال میدونی مایلی کهن کاری ندارم اما جزو تمیزهای فوتبال هست به خاطر همین هم الان خونه نشینه داستان فساد در فوتبال امثال تورا هم در برمیگیرد که مهره رسانه ای گروهی خاص هستنید که خروجی فوتبالی ندارد وتمام استعدادهای فوتبال را فدای مطامع مادی عده ای معدود کرده اخرین ستارگان فوتبالی ایران هم از کشفیات همین مایلی کهن ها و علی دایی ها بوده اند شما یه خروجی بین المللی از 30 سال حرفه قلعه نویی به ما نشان بده ایشان مشخصا فقط در سطح لیک داخلی رزومه دارد و این نشان میدهد امثال او تیم کاملی در فدراسیون و داوری و دیگر تیمها دارند که نتایج را برای انواع درامدها ی کثیف تغییر دهند شما هم حرص نخور همه به صداقت و زبان تند مایلی کهن اشنایی دارند گاهی باید بازبان تلخند مطلبی را گفت تا شنیده بشود فدراسیون فعلی فاسد است
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    این همه جبهه نگیرید سابقه خود قلعه نوعی در ده سال گذشته چی بوده عنایتی چه سابقه درخشانی بجز خال بندی برای بچه هاش داشته رضاییو تیموریان و دیگران کمکهای قله نوعی چه سابقه ای دارند چرا الکی فاز دفاع برمی دارید بازیهای بیرون از ایران مثل ایران نیست که امثال قاعه نوعی داور بخرند از همین الان نتایج کاملا مشخص است اکثر لویژیئنر قلعه نوعی قبول ندارند ضمنا از انتخاب های عنایتی معلوم است هیچ کاره است همان نبی چاخان که رزومه کثافت کاریهایش در فدراسیون و پرسپولیس اشکار هست و تاج مفسدتر و مافیا همه کاره بی سواد هستند زیاد نسبت به مایلی کهن جبهه نگیریر انهم یکی مثل اینها در جریان کار است که اظهار نظر میکند
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    شما اطلاعاتت کافی نیست مایلی کهن قبل از مربیگری تیم بزرگسالان در تیم ملی جوانان دستیاربوده . او همین طور به عنوان سرمربی فوتسال برای اولین بار چهارم جهان شد ناگفته نماند همان دوره که ایران با سرمربیگری او سوم آسیا شد اگر ناداوری نبود ما به فینال می‌رفتیم ضمن اینکه او کسی بود که نسل طلایی فوتبال ایران را شکل داد دایی عزیزی مهدوی کیا باقری و... او اولین نفری بود که کریم باقری را از دست دفاع به پست هافبک میانی آورد و تاکتیک جدیدی به کار گرفت. من موافق ادبیات او نیستم اما او در عرصه ملی مربی موفقی بوده اگر هم در باشگاهی موفق نبوده چون در تیمهای بی پول و با دست خالی کار کرده
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    تف سر بالاست. خودتون بزرگش کردید حالا برگشته روی خودتون!!
  • منصور IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    با بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران سوم شد کار شاقی نکرد هر چند با لج بازی تعدادی بازیکن رو که نیمکت نشین تیم خودشون بودن رو بازی داد و اگر بازیکنان شایسته رو انتخاب میکرد همون سال اول می‌شدیم ،
  • اسلامی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 1
    مایلی کهن همان بهلول داناست که عیار حرفهایش بعد ها کشف خواهد شد فعلا قلعه نوعی و نبی سواره اند و او پیاده.
  • رضا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 1
    از زمانی که محمد مایلی کهن، تعادل روحی و روانی نداشته، او دارای رزومه ای ضعیف در حوزه مربیگری بوده و در همه اوقات افراطی عمل کرده و هر موقع از سر حسادت به او سخت گذشته با توهین و پرخاش به دیگران خود را نشان داده، فاقد اخلاق انسانی، و شعور اجتماعی است، او باید بپذیرد اگر در موضع حق هم باشد، حق ندارد به دیگران توهین کند. او برنامه تلویزیونی را کلاس انشاء تصور کرده و با روخوانی و تفکر قبلی به دیگران توهین می کند. به خانواده مایلی کهن توصیه می کنم برای سلامتی و بهبود ایشان، وی را نزد روانپزشک خالقی ببرند.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 1
    مایلی کهن فولاد خوزستان رو فرستاد دسته دو و ملوان انزلی رو نتونست بیاره لیگ برتر. عنایتی حداقل تیم هوادار رو اورد لیگ برتر و با این تیم هم نتایج خوبی گرفت. ۳ بار اقای گل کشور شده. نمیدونم مثلا مربیان سابق تیم امید چه رزومه ای داشتن که عنایتی نداست. مهدوی کیا مجیدی استیلی منصوریان و.. در اول راه مربیگری شدن سرمربی امید به نظرم به این نکته هم اشاره نکردید که امیر قلعه نویی عزادار بود و به جای تسلیت بهش این حرفا رو زدن قلعه نویی واقعا مربی خوبیه. در هر تیمی بوده اون تیم مدعی شده. مایلی کهن در سایپا و بقیه تیم ها بهش فرصت دادن ولی نتایج خوبی نگرفت محمود فکری نساجی رو اورد لیگ برتر. ولی مایلی نتونست ملوان رو بیاره. همین امسال هم میتونست سایپا رو بیاره. پس ادم توانمندیه. حالا مایلی کهن میگه با سفارش قلعه نوی سرمربی هوادار شده فکری ۱۴ سال سابقه بازی در استقلال رو داره. بازیکن تیم ملی بوده. من فکر می کنم قبل از حرف زدن ادم باید یه کم فکر کنه. تلاش افراد دیگه رو نادیده نگیره
  • ناشناس IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    3 3
    دورودبرمایلی جدیدکسی که یک تیم ملی ساخت که تاریخ هرگزبه خودش نخواهددیدچرا؟قدرزر زرگرشناسدعزیزان که اظهارفضل فرمودید:آیا اشکهای مربی کره جنوبی باآن 6تایی یادتان رفته؟3-0 برعربستان و.... اگرنبودسیاسی کاری داور وآفسایدگل خدادعزیزی .... آن سال قهرمان آسیامیشد!!!! همان تیم به جام رفت وامریکا راشگست دادچرا اینهمه نازش میکنید...
  • اشکان IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 3
    مایلی کهن نباید از علی کریمی ای که نمک خورد و نمکدان شکوند حمایت میکرد
  • بابک IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 1
    احسنت
  • امپراتور IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    بهترین نتایج را در تاریخ تیم ملی مایلی کهن گرفته است.عربستان را سه بر صفر وکره جنوبی را شش بر دو شکست داد.اگه اون سالها ای آف سی به نفع عربستان نبود.وگل خداداد را مردود اعلام نمی کردند.ایران قهرمان جام ملتها میشد.
  • اقتدار ایران اسلامی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    عشق است حاج محمد.
  • برزیل ایران IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    حرف حق را زده است.حالا چرا یه عده دارن میسوزن.بعد از جام ملتها وبعد از بازیهای تیم امید.همین افراد مخالف حاج مایلی کهن اون موقعه به گروهبان قندلی و هم زبان اش می تازند.
  • حمید IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    حرف حساب زده، تحمل حرف حق برای شما سخته،هیچ حرفی ندارین فقط گیر دادین به ادبیاتش
  • وطنم ایران IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    شب دراز است.وقلندر بیدار.اون موقعه که آقایان با حذف از مسابقات دست آز پا درازتر برمی گردند
  • شش تایی ها IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    هرچی گفته راست گفته.درود بر شرف مایلی کهن
  • عباسی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    آقا با چه زبونی بگه که منم پست میخوام
  • علییییییییی کریمی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    جناب مشرق نیوز درست نیست بواسطه نابردن از علی کریمی توسط مایلی کهن از فدراسیون و بقیه حمایت کنید قطعا از فساد فدراسیون تاج و مافیای ایران خبر داری مگر اینکه سبیلهاتون رو چرب کرده باشن
  • خ IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    عوارض نخوردن قرص بموقع
  • GB ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 1
    گروهبان قندلی خدا مادرت بیامرزد با این اسمی که گذاشتی روش دو روزه فقط دارم به گروهبان قندلی میخندم😀
  • دادخواه IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    درود بر آقای مایلی کهن عزیز و شرافت مثال زدتی ایشون
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    یا خدا کلی خندیدم یارو حتی از روی کاغذ نتونست متن رو بخونه و من من میکرد مثل بچه 7 ساله
  • ع IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    اتهلیی‌که‌به‌اقای‌مایلی‌کهن‌تهمت‌میزنند‌طرفداران‌مافیاها‌استن خجالت‌بکشید‌۲۰۰‌میلیارد‌دیلتموس‌دز‌نیب‌تاج‌و‌ساکت‌داده‌شد‌که‌دوباره‌اینها را‌اوردید سر‌کاربازرسی‌و‌حراستها‌و‌قوه‌قضاییه‌کجا‌استند
  • سوسان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    2 0
    میدونه بیت النال رو کی خورده نمیتونه ساکت بشینه
  • jamal IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    منظور مایلی کهن اینه ک ی مربی خوب با رزومه مربیگری کادر فنی در حد تیم ملی حالا امیدوارم با این لژیونرها ی خوب فوتبالمون بتونیم نتیجه بگیریم مایلی کهن هم حرف حق میزنه ولی حقیقت تلخه تا وقتی ک سیاست تو فوتبال باشه نتیجه گرفتن سخته خدایی
  • CA ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    البته که از حق نگذریم کمک مربی سلطان بود
  • ............. IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    فقط آقای رحیمی معاون احمدی نژاد رو میخواست که سیلی زد تو گوش مایلی .... عالی بود
  • ابا US ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    ببینید، دراین گزارش اومده که ایکاش سونی آسیا نبود که مایلی کهن اینهمه تاخت و تاز نکنه. بحث سومی آسیا نیست، مایلی کهن در اون مقطع فوتبال به زوال رفته ایران را احیا کرد و خون تازه ای به رگهای فوتبال ایران داد. البته من با استفاده از الفاظ زشت ایسان کاملا مخالفم
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    عشق ن محمد مایلی کهن کاربلد قلعه نولی هم عشقه وکاربلدتر
  • Vahideslami IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    چهارمی جام جهانی فوتسال رزومش بود
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    احسن مایلی کهن تو مردی شرف داری همه باند بازی ها و لابی گری ها رو به لجن کشید
  • محمدمهدی مرادی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    در مورد داستان رطب خورده: این داستان که توی کتابای درسی هم نفوذ کرده، دروغ و اشتباهه. خودتون از علما بپرسید یا اگه یه جستجوی ساده توی اینترنت انجام بدید متوجه می‌شید. طبق دستورات اسلام و احادیث، ما حتی اگه خودمون هم یه گناهی رو انجام می‌دیم، بازم باید دیگران رو ازش نهی کنیم. مثلا اگه خودمون سابقۀ افتادن توی چاه داشته باشیم، آیا نباید وقتی می‌بینیم یه نفر داره میفته توی یه چالۀ کوچیک، بهش خبر بدیم تا نیفته؟ آیا میگیم که چاه افتاده منع چاه کی کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس