آیا ونزوئلا برای ایران نفع اقتصادی دارد؟

دو کشور ایران و ونزوئلا سالهاست که با یکدیگر روابط فرهنگی تجاری و علمی دارند که مجری صداوسیما در این رابطه سوالاتی را از مردم پرسید که پاسخ شهروندان را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    6 5
    ونزوئلا، کوبا، کره شمالی، وای به حال این سیاست
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      2 8
      ونزویلا بارها در شورای حکام مقابل امریکا ایستاد اجماع را شکست و به نفع ایران رای داد در دنیایی که واقعا راز بقاست و شیر هم اگر اهویی شکار کندتنهایی کاری از پیش نمیبرد لاجرم با هجوم کفتار ها ان را وامیگذارد و فرار میکند داشتن طرفداران موافق از نان شب هم واجبتر است علاوه بر اینکه در مستند ثریا بخوبی نشان داده شد انان خدمات فنی مهندسی خوب و ارزان ایران را بمراتب به دیگران که گران و بامنت عرضه میکنند بیشتر میپسندند
  • علی GB ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    5 1
    بهتر نیست در مورد چیزی که اطلاعی از ان نداربم اظهار نظر نکنیم . ۸۰٪ مخاطبین اطلاعاتشان زیر صفر بود و فقط ساز مخالف بودن .
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      2 1
      یک سوال این گوش و چشم دوختگان به رسانه های شیطان از خودشان نمیپرسند ایا انگلیس و امریکا منفعت انان را میخواهند ؟ در چشم باغ اروپا انان جنگل و وصله شلوار جین بایدن بیشتر نیستند چرا اینقدر رسانه هاشان با جمهوری اسلامی و ارتباطش با امریکای لاتین مخالفت میکنند ؟ از چه میترسند؟
  • امير IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 1
    فقط اون خانم و سه تا آقا چه جوابي دادند لذت بردم هرجاي دنيا براي ما منفعت داشته باشه بايد بريم بقيه ماشالله فقط رو هوا حرف زدند ولي دولت موظف مردم آگاه كنه چون اون چند تا هموطن هاي ما اگه تاريخ خوانده بودن و از فضاي مجازي اونور آبي بيان بيرون با يه مثال متوجه ميشن چرا انگلس و فرانسه و خيلي هاي ديگه براي نمونه دست از كشور هاي فقير آفريقا بر نمي دارند.
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 3
    والا فقط اینکه موز ارزان میاد ایران از این جهت خوبه
  • US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    4 2
    خیر ندارد، دوستان ایران دنبال دوشیدن ایران هستند
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 1
    بیشترین دوستان ایران مانند ونزویلا- کوبا - سوریه - کره شمالی - روسیه سفید و ... حکومت های دیکتاتوری هستند و دیر یا زود این خکومت ها اربین خواهند رفت و تمام سرمایه گذاری ما در انها بر باد خواهد رفت. فقط برخی از انها مانند کوبا توانستند با فشار و سزکوب توسط کمونیست ها کشور را در فقر مطلق برای جند دهه نگه داشته و بر ان حکمرانی کنند. دوستی با کشورهای بزرک باعث سرمایه گذاری انها در کشور و در نهایت پیشرفت می شود . راهی که اکثر کشورهای دنبا و همسایه گان ما مانند ترکیه و کشورهای عربی رفتند و چقدر باعث پیشرفت و رفاه برای ملت شان شدن.
  • محمدهادی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    مسلما منفعت سیاسی ش برای نظام بسیار بالاتر از منفعت اقتصادیش برای مردم بوده ۱۱۸ ملیون دلار صادرات،در یک سال فعالیت کامل حتی با یک ملیارد هم بسیار فاصله داره من فککنم حداقل ارزش یک محوله ی کشتی حامل نفت خام بیش از ۵۰ ملیون دلاره ینی تمها با دو ارسال کشتی تمام فعالیت صادرات به این کشور طی یک سال رو میتوان بهش دست پیدا کرد پس عملا برای ما با این ریسک بالای ارتباط باهاش بیخ گوش امریکا،عملا منفعت اقتصادی چندانی نداشته حالا بحث نفوذ سیاسی ش بماند...
  • ب IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 2
    کره شمالی ، ونزوئلا ،کوبا ، نیکاراگوآ ، سوریه یمن ، افغانستان طالبان ، روسیه متجاوز ، چین ضد حقوق بشر ، دوستان درجه یک ما هستند
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 1
      اول اینکه با چه منطقی چین رو ضد حقوق بشر میدونی؟شما یه نگاهی به تاریخ بنداز.چه کسی به افغانستان و عراق و ویتنام حمله کرد چه کسی از بمب اتم استفاده کرد علیه ژاپن چه کسی رویکردی استعماری داره چه کسی ایران رو تحریم کرده چه کسی در ایران کودتا کرد چه کسی میلیون ها سرخ پوست رو کشت و سیاه پوستان رو بردگی گرفت.آیا آمریکا با این کارنامه ضد حقوق بشر هست یا چین؟شما تاریخ انگلیس و استعمار گری اون دو بخون.انگلبس فقط بر علیه خودایران هزاران فتنه کرده خاک ما رو تجزیه کرده و مبلیون ها ایرانی رو بر اثر محاصره به کام مرگ کشونده حالا باقی جنایاتش در جهان که بماند.شما فرانسه رو ببین با اون همه جنایت و استعمارگری در آفریقا یا آلمان که ۲ جنگ جهانی رو به راه انداخت و میلیون ها انسان رو به کام مرگ کشاند.چطور روسیه رو در حمله به اوکراین متجاوز مینامید اما آمریکا رو در حمله به افغانستان و عراق و ویتنام نه.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    ونزوئلا ورشکسته خخخ
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 1
    هیچیش تو جیب ما نمیره با هرکجای جهان مذاکره کنند هیچیییییش تو جیب ما نمیره فقط خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس