کد خبر 1499055
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سرقت افسران صهیونیست از پادگان ارتش رژیم صهیونیستی

پس از سرقت‌های متعدد از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، پس از آن‌که دو افسر بلندپایه صهیونیست با پوشیدن لباس سربازان ارتش رژیم صهیونیستی، دو خودروی نظامی و ۴ قبضه سلاح را از یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت بردند، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.

لیلاخ شوفال، خبرنگار یکی از روزنامه‌های عبری‌زبان در مطلبی اعلام کرد: دو افسر بلندپایه، با پوشیدن لباس سربازان، موفق شدند دو دستگاه جیپ رانگلر و ۴ قبضه سلاح را از پادگان آموزشی ناحال، در جریان بازرسی از این پادگان، به سرقت ببرند.

وی افزود: این دو افسر توانسته‌اند، نگهبان ورودی پادگان را فریب بدهند و بدون جواز لازم وارد پادگان شوند. پس از آن وارد یکی از دفترها شده، سوئیچ دو دستگاه جیپ را دزدیده‌اند و راهی برای دزدیدن ۴ قبضه سلاح پیدا کرده‌اند.

شوفال، سرقت این دو افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی را نشانگر ضعف امنیتی پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، سهولت بسیار جعل عناوین و سرقت اسلحه و خودروهای نظامی دانست.

وی با اشاره به سرقت مشابهی که هفته گذشته از یکی دیگر از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده بود و طی آن ۲۶ هزار قبضه سلاح توسط دو صهیونیست ربوده شده بود، ادامه داد: در سال‌های گذشته، سرقت تجهیزات جنگی از پایگاه‌ها و پادگان‌های ارتش، پدیده‌ای شایع بوده است. ارتش اسرائیل تلاش کرده تا با برخی طرح‌ها و حصاربندی انبارهای اسلحه، این پدیده را ریشه‌کن کند؛ اما به نظر می‌رسد، سرقت تجهیزات جنگی همچنان ممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    مشرق جان نگو ،آخه چرا آبروی نداشته ی ارباب ( اسرائیل ) رو پیش نوکرش میبری. عبدالحمید مولوی غصه اش میگیره
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      این حرفت خواست دشمنه برای تفرقه و اغتشاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس