کد خبر 1499154
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
لوکاکو بین دو راهی ریاض و لندن

ستاره بلژیکی تیم فوتبال چلسی بین ماندن در تیم خود و یا رفتن به لیگ حرفه‌ای عربستان مردد است.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت گل، یک پیشنهاد رسمی از طرف باشگاه الهلال عربستان به دست لوکاکو رسیده و او در سفری که در روز دوشنبه به عربستان داشته با مدیران این تیم دیدار کرده است.

باشگاه الهلال پیشنهادی دو ساله به مبلغ ۵۰ میلیون یورو به این ستاره بلژیکی ارائه کرده اما حالا این بازیکن بین ماندن در چلسی و یا رفتن به لیگ عربستان مردد است.

قرارداد قرضی لوکاکو با اینتر به اتمام رسیده و او باید در فصل جدید به چلسی بازگردد. البته باشگاه ایتالیایی بودجه به خدمت گرفتن لوکاکو رو ندارد و البته این مهاجم ۳۰ ساله نیز خواهان دریافت پول بیشتری است و پیشنهاد الهلال برای او بسیار وسوسه‌انگیز است.

اگر لوکاکو با الهلال به توافق شخصی برسد، این باشگاه عربستانی به صورت مستقیم با سران باشگاه چلسی وارد مذاکره می‌شود. البته چلسی به دنبال خانه تکانی است و مبلغ بیشتری از الهلال می‌خواهد و باشگاه عربستانی تمایلی به پرداخت بیشتر از ۵۰ میلیون یورو نیز ندارد.

البته مهاجم چلسی خواهان ماندن در اینتر میلان است اما شاید پول وسوسه‌انگیز باشگاه‌های عربستانی بتواند لوکاکو را به سمت فوتبال آسیا بکشاند.

کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در حال حاضر در لیگ عربستان حضور دارند و به نظر می‌رسد که آن‌ها راه را برای ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان به قاره آسیا هموار کردند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس