کاسبی ازادل لس آنجلسی از شعار زن زندگی آزادی

«اِبی» با شعار آزادی و با کاسبی از اعتراضات ایران می‌خواهد به کمک نهادی که مسئول تحریم‌های مالی علیه ایران است به آسیب‌دیده‌های این حوادث کمک مالی بکند.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه پیش بود که برای اولین‌بار تبلیغات یک همایش سیاسی تحت عنوان «Live For Liberty» یا همان «زندگی برای آزادی» در فضای مجازی شروع شد. همایشی به ادعای برگزارکنندگان برای ادای احترام به اعتراضات اخیر ایران، که قرار بود میزبان اجرای تعداد قابل توجهی از خواننده‌های فارسی‌زبان ازجمله ابی، فرامرز اصلانی، گروه ۲۵ بند و... باشد. کمی بعد اما معلوم شد بعضی از این خواننده‌ها میهمان این همایش نیستند، بلکه خودشان میزبان و صاحب آن هستند!

کاسبی مهشید، ابی و گوگوش با شعار زن زندگی آزادی


برای بررسی ماجرای این کنســــــرت-همــــــــایش عجیب‌وغریب، شاید بهتر باشد اول از همه ماجرای حضور هنرمندانی که اجرای صحنه داشتند را بررسی کنیم. از همان ابتدا که لیست آشنای هنرمندان حاضر در این کنسرت بزرگ منتشر شد، معلوم شد پای بیزینس خانوادگی ابی وسط است؛ اغلب هنرمندان این لیست یا پیش از این هم بارها پای ثابت حضور در رویدادهای رسمی و خانوادگی بودند که خانواده حامدی میزبان آن بوده یا از همکاران او در شرکتش هستند.

به‌عبارت دقیق‌تر تعداد قابل‌توجهی از خواننده‌های حاضر در این لیست پیش از این هم اثبات کرده بودند که سیاهی‌لشکر پروژه‌های مختلف ابی و شرکت پرحاشیه‌اش هستند تا به هر قیمتی که شده کسب درآمد کنند.


شرکت استعدادیابی و تولید موزیک «Emh Production» متعلق به ابی و همسرش مهشید است و فرشید رافع‌رفاهی (پسرخوانده حامدی) آن را اداره می‌کند. این شرکت صاحب محتواهای جنجالی همچون کوچه نسترن و موزیک‌ویدئوهای ساسی‌مانکن است.

خانواده حامدی به‌جز تولید این قطعات موسیقی پرحاشیه با کشورهای دیگر هم همکاری‌هایی داشته‌اند که جشنواره موسیقی طنطوره ازجمله آن است. این جشنواره پرخرج عربستانی بخش مهمی از خوانندگان لس‌آنجلسی را دعوت کرده بود، اما نهایتا سالن‌های خالی و مخاطبان اندک عرب‌زبان بودند.

فریاد بلند این خواننده‌ها برای صندلی‌های خالی به‌حدی کاریکاتوری شده بود که تا چند وقت دستمایه طنز و تمسخر در فضای مجازی شد و البته نقطه آغاز افشاگری درمورد کاسبی جدید خواننده‌های لس‌آنجلسی! همه چیز به‌ ضرر سرمایه اجتماعی این خواننده‌ها پیش می‌رفت. خوانندگان در ازای دریافت مبالغ هنگفت به جشنواره‌ای عربی رفته بودند که مخاطب ایرانی نداشت و این کارشان با سرزنش طرفداران‌شان همراه بود.


در همایش خانوادگی ابی جمع همه کاسب‌ها دور هم جمع بود و شرکت ابی به‌عنوان برگزارکننده همایش زندگی برای آزادی دست‌تنها نبود. چند همکار دهن‌پرکن هم در «Live For Liberty» حاضر بودند که بررسی ریشه و خواستگاه هر ‌کدام‌شان ماجرای این همایش را هر لحظه دراماتیک‌تر می‌کند.


یکی از لوگوهایی که در تبلیغات این کنسرت بزرگ به‌عنوان یکی از برگزارکننده‌ها به چشم می‌خورد، لوگویی تحت عنوان شورای دموکراسی ایران (irandemocracycouncil) است. عنوان شورا را که جست‌وجو کنید به وبگاهی می‌رسید پر از تصاویر کودکان ایرانی و اساسنامه‌ای به زبان انگلیسی که همان ب بسم‌الله صریح و بی‌پروا می‌گوید وظیفه این شورا این است که هرطور می‌تواند جلوی بازگشت مجدد برجام و رفع تحریم‌های مالی علیه ایران را بگیرد!


کمی که به لوگوهای مربوط به همکارهای دیگر این کنسرت همایش توجه کنید، با اسم یک بنیاد خیریه هم مواجه خواهید شد. بنیادی به اسم «whith you» که اگر سراغ مالکان و مدیرانش را بگیرید باز هم به اسم پرتکرار این گزارش یعنی ابی و خانواده‌اش برمی‌خورید! خیریه «با تو» هم مثل شرکت «Emh Production» متعلق به آقای خواننده است و رساندن کودکان ایرانی به آرزوهایشان را به‌عنوان هدف اصلی خود اعلام کرده است. جالب است بدانید که این خیریه و اعضای هیات‌مدیره‌اش در تولید موزیک ویدئویی که به کودک ایرانی توصیه می‌کرد همیشه شب قبل از خواب اول مشروب بخورد مشارکت داشته‌اند.


یکی از اسپانسرهای اصلی موزیک ویدیوهای ساسی مانکن که کودکان ایرانی مخاطب اصلی آنها بود یک یهودی ایرانی_اسرائیلی به نام جاناتان مهدیان بود که از اعضای خیریه «whith you» است و آن‌طور که از ویدئوهای اینستاگرامی‌اش معلوم است در پشت‌صحنه کنسرت «زندگی برای آزادی» هم حضور پررنگی داشته است.


شرکت معروف «live nation» که یکی از معروف‌ترین برگزارکننده‌های کنسرت موسیقی برای خواننده‌های مطرح جهان است هم در بین برگزار کننده‌های این کنسرت خوانندگی حضور دارد. این شرکت متعلق به یک هلدینگ مخابراتی و رسانه‌ای بزرگ آمریکایی است و نوع همکاری‌اش با کنسرت خانوادگی ابی به شکل پشتیبانی برای پخش آنلاین و فروش بلیت بوده اما به نظر می‌رسد نقطه عطف و یکی از اصلی‌ترین اهداف خانواده حامدی برای برگزاری این کنسرت است.

شروع همکاری با صنعت موسیقی حرفه‌ای آمریکا برای شرکت ابی بدون وجود این بهانه‌های سیاسی میسر نبود و به عبارت دقیق‌تر، حامدی ره صدساله برای ورود به عرصه همکاری با این شرکت‌ها را یک‌شبه و به کمک جنبش «زن، زندگی، آزادی» طی کرده است. ظرف ۶ ماه اخیر این اولین مجموعه خارجی نیست که به بهانه جنبش زن، زندگی، آزادی توانسته تعارفات را کنار بگذارد و به شکل علنی علیه ایران فعالیت تبلیغی کند.


ماجرای این کنسرت اما همین‌جا تمام نمی‌شود و قرار است باز هم شگفتی‌آفرین باشد. یکی از نکات جالب درباره این کنسرت همایش این است که برخلاف شعارهای سیاسی و آزادی‌خواهانه‌ای که سر می‌دهد اما بلیت‌فروشی هم دارد و در عین حال ادعا می‌کند قرار است تمام عواید فروش این بلیت‌ها را به زخمی‌های اعتراضات اخیر ایران اهدا کند! شاید بهتر است این‌طور بگوییم که خانواده ابی با یک ایده تبلیغاتی مناسب نه‌تنها فروش بلیت‌ها را افزایش داده‌اند بلکه تلاش کرده‌اند از واکنش‌های تند طرفداران جنبش زن، زندگی، آزادی هم پیشگیری کنند؛ طرفدارانی که پیش از این به هر کسی که سعی داشته از نمد این جنبش برای خودش جیب پرپولی بدوزد به‌شدت حمله کرده بودند.


حکایت جالب همکارهای این کنسرت هنوز هم تمام نشده؛ در تبلیغات همایش «Live For Liberty» اعلام شده بود که قرار است درآمد این رویداد از طریق بنیاد نیکوکاری نوروز (بنیاد نیکوکاری برای کمک به پناهندگان ایرانی‌) و با حمایت دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) به دست آسیب‌دیده‌های اعتراضات ایران برسد.


حالا به اوفک می‌رسیم، به جالب‌ترین همکار کنسرت «زندگی برای آزادی» که یکی از زیرمجموعه‌های مستقیم وزارت خزانه‌داری آمریکاست و هدف از ایجاد آن عملیاتی کردن تحریم‌های تعریف‌شده توسط نهادهای مختلف دولت آمریکاست. اگر ساده‌تر بخواهیم اوفک را تعریف کنیم این نهاد وظیفه دارد علیه کشورها و افراد غیرآمریکایی تحریم مالی ایجاد کند و از این تحریم‌ها به شکلی محافظت کند که به هیچ‌وجه قابل دور زدن نباشند!

این یعنی «اِبی» با شعار آزادی و با کاسبی از اعتراضات ایران می‌خواهد به کمک نهادی که مسئول تحریم‌های مالی علیه ایران است به آسیب‌دیده‌های این حوادث کمک مالی بکند. این مساله نه‌تنها در تضاد با مفهوم و معنای آزادی است بلکه حتی بهانه‌ای شفاف و علنی است برای اینکه حتی یک دلار هم از بلیت‌فروشی این کنسرت خانوادگی نتواند از مرزهای ایران عبور کند و به دست کسانی برسد که آقای خواننده با سوء‌استفاده از اسم آنها میلیون‌ها دلار پول به جیب زده است.

کاسبی مهشید، ابی و گوگوش با شعار زن زندگی آزادی

طرفداران جنبش زن زندگی آزادی بعد از کنسرت گوگوش در سیدنی به او حمله کردند و با فحاشی از خجالتش درآمدند.گوگوش قلابی دربه در فالوئر !

مهناز افشار چندسالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده و فعالیت‌های سینمایی‌اش هم محدود شده است. این بازیگر اوایل اردیبهشت‌ماه در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری منتشر کرد که با واکنش جمعی کاربران فضای مجازی مواجه شد. او کنار یک چمدان با شعار زن، زندگی، آزادی ایستاده بود که روی آن نوشته بود: «عزیزان بسیاری از این چمدان‌ها خواستند و از کمپانی خواستم برای همه شما تخفیف بگذارد.» او کد تخفیفی را هم روی تصویر گذاشته بود تا فالوئرهایش این چمدان را بخرند. این رفتار مهناز افشار واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشت. هشتگ زن، زندگی، آزادی که کلیدواژه‌ای برای آتش‌بیاران اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بود، حالا به کالایی بدل شده بود که کاسبان فضای اعتراضی از آن بهره‌کشی می‌کنند. وقتی مهناز افشار هم در ایران حضور داشت همسرش به واردات شیرخشک آلوده متهم شده بود.

کاسبی رها اعتمادی از عطر زن زندگی آزادی گوگوش

گوگوش یکی از پرحاشیه‌ترین چهره‌های هنری ۶ ماه اخیر است که چند بار با انتقاد تند حتی از جانب مخالفان جمهوری اسلامی مواجه شده است. برگزاری کنسرت درست در روزهایی که طرفداران جنبش براندازی با اعلام عزای عمومی حتی با فعالیت‌های عادی روزمره هم مشکل داشتند، اولین حاشیه برای گوگوش را رقم زد.

طرفداران جنبش زن زندگی آزادی بعد از کنسرت گوگوش در سیدنی به او حمله کردند و با فحاشی از خجالتش درآمدند. دومین‌بار اما گوگوش تلاش کرد کاسبی‌اش را بیشتر به حوادث سیاسی اخیر ایران گره بزند و عطر جدید خود را به اسم شعار زن زندگی آزادی معرفی کرد. بیلبورد تبلیغاتی حاوی عکس این خواننده و فونت درشت شعار اعتراضات اخیر برگ زرینی از شیوه‌های نوین کاسبی از این حوادث را به رخ مردم کشید. فائقه آتشین چندی پیش گفت‌وگویی جنجالی در شبکه ماهواره‌ای منوتو داشت. گفت‌وگویی که زمینه افشاگری علیه او شد و روحیه کاسبکارانه او را افشا می‌کرد.

غم‌های دروغین یک‌گالری

لادن برومند از فعالان سیاسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی است که در اوج اغتشاشات اخیر ایران دائما درحال تشویق مردم به حضور در خیابان‌ها برای براندازی بود. او اولین کسی بود که با سوءاستفاده از حوادث سیاسی سال ۱۴۰۱ ایران مشغول کسب درآمد شد. برومند در آذرماه ۱۴۰۱ همزمان با طرفداری از ایده اعتصاب و تعطیل کردن هرگونه فعالیت مربوط به زندگی عادی در ایران، اقدام به برگزاری یک نمایشگاه هنری در نیویورک کرد و برای افتتاحیه آن هم بلیت ۸۰ دلاری فروخت. ویدئوهای مربوط به مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نشان می‌داد برومند و دوستانش درکنار یک ضیافت شام لاکچری با موزیک‌های مرتبط به حوادث سیاسی ایران مشغول رقص و شادی هستند!

خیاط اعتراض

برای آنی که در ینگه‌دنیا نشسته و همه‌چیز را تبدیل به پول می‌کند تا به‌راحتی بتواند خرجش کند، طبیعی است که شعار زن، زندگی آزادی را هم به‌شکلی مبتدیانه روی پیراهن‌هایی بیندازد و به قیمت گزاف بفروشد. کاری که گیسو حریری، معمار ایرانی مقیم آمریکا کرد و تصاویر و طرح لباس‌هایش را برای فروش در فضای مجازی گذاشت و اتفاقا همین شروع اعتراض به این مدل کاسبی بود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    46 3
    این اشغالای متعفن طرفدارشعارزن هرزگی بردگی نباشن پس کی باشه؟اصلا این سه تانمادهرزگی وفسادهستن انشالله هرچه زودتر به .درک اسفل واصل بشن
    • کربلایی از یخچال قاضی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      16 4
      آمین
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      13 1
      تا خر نباشه خرسوار هم نیست
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      1 1
      به دلیل طولانی شدن متن جملات ناقص ماند نمیشد ارسال کرد متن دوم را با حذف جملاتی ارسال کردم. متن دوم صحیح است.
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      3 1
      انقلاب اینها را میگرفتن الان هلفدونی بود
    • تک سوتر DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      5 6
      معاون زنان مگه نگفت شعار زن زندگی آزادی شعار اسلامه؟
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      1 0
      ایرانیان ازاده در جهان که می توانند در اروپا یا در امریکا رفت و امد داشته باشند هر کدام از این عفریته های کلاش درخواست پول بلوکه شده ایرانیان کرد را به درک واصل کنید این پول بلوکه شده متعلق به همه مردم ایران و ثروت ملی ایرانیان است که این جنبش فواحش میخواهند ثروت ملی ایرانیان را به یغما ببرند.پس جایگاهشان قبر است .
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      استیو جابز ، انتونی رابینز سخنرانان انگیزشی شبیه استند آپ کمدی هستند. شازده هم با آن یقه زیادی بازش ثابت کرد در حد یک شومن است نه در اندازه شاه باوقار. چیزی که قبلا پرویز قریب افشار شومن ساواکی بود.
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      جهانگیر فروهر پدر لیلا همیشه در نقش منفی بازی میکرد. لیلا هم زیر سایه پدرش نقشهایی ایفا کرده که دیگران هم میتوانستند بهتر از آنها را بازی کنند. رفتارش پر نخوت و شدیدا حسود است. قد کوتاهش را با کفش های بسیار پاشنه بلند جبران میکند ولی همچنان کوتوله است. چهره اش را با جراحی متعدد زیبایی توانسته از عجوزگی تا حدی نجات داده و مثل گوگوش نشود. از الان پاچه خواری را شروع کرده و با دست به شازده اشاره میکند یعنی او ناجی ایران است !
    • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      شهرام شارلاتان دندون تیز کرده بود بره چند تا پرچم بفروشه راهش ندادن همانطور که میخواست بره قاهره خودشو مثل سالهای قبل بچسبونه به قبر شاه کاسبی کنه ماموران امنیتی مصر به محض ورودش به فرودگاه خودشو با زنش در محاصره قرارداده در حبس خانگی نگه داشتند تا مراسم تمام بشه. مردک پر رو از هر فرصتی برای پر کردن جیبش استفاده میکنه و جماعت ابلهی هستند که هنوز ذات کفتار صفتشو رو نشناخته بهش پول میدن ! این عوضی های هفت خط میخوان ما رو نجات بدن ! تف به ذات نجس همشون.
    • منتقد گمنام IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      1 0
      هر کس اصل پوستر را با آنچه شما چاپ کرده اید مقایسه کنه میفهمه پوشش برودت در فصل حرارت به تنشان پوشانده اید !
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 0
      عکس اول سمت راست اون خانم پایین عکس کیه ؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 0
    ایران مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای)علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . رونق اقتصاد _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      2 1
      ملانصرالدین وسط دنیا اینجاست که من میخ الاغم را کوبیده ام این چه ریطی به موضوع داشت که تفضل فرمودید
  • ایران قوی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 0
    این اغتشاشات اگه برای اغتشاش گران و گول خورده ها و مردم عادی چیزی جز زیان و ضرر نداشت اما برای اتش بیاران این اغتشاش و مووزوزی دلار که داشت و هنوز که هنوزه دارن از این لاشه میخورند!فک میکنم برای اغتشاش بعدی گرگها هار تر بشن
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      زیر پوستر بالا بجای لس آنجلس باید می نوشتن : همه دستمال توالت های CIA یا همه عنترمنترای اپوزیسیون! یا همه دیوث ها و فاحشه های فراری. لس آنجلس شده زباله دونی و طویله آشغالایی امثال گوگوش هزار داماد و ابی طیاره ! (رفقاش این لقب رو بهش دادن. مواد رو که میزنه پرواز می کنه. تا صبح براتون می خونه_هایده هم اینجوری بود_البته هایده تریاک مصرف می کرد)
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 0
    مگر اسراییل و اون بهایی ها و فراماسون ها به اینها کمک کنه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 0
    شهره صولتی و مهشیددر فضای مجازی دعواشون شده بود چه حرفها که به هم نزدن
  • مجید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    سلام.ممنون از وبگاه گفتن تان به جای سایت! فارسی لوگو هم نشان واره است.
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      وب درکلمه وبگاه،به زبان لاتین نیست؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    12 0
    والله حتی یک نفر از اینایی که خارج اند و فعالیت سیاسی می کنند، نیست که تمام هم و غمش پول و دلار نباشه!! همشون بی استثنا وطن فروش و پول پرست و مزور و دروغگو و شیاد هستند
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 15
    زن زندگی آزادی
    • پری مجرد44 ساله IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      20 3
      منقل، قلیون، تژریق مجانی
    • ناشناس IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      9 0
      زن زندگی آگاهی🌷🌷🌷
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      2 1
      ۱۶۰۷مرگ بر دژمنان و دژخمنان
  • حسین IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 5
    فقط لیلا .
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 1
    این کثا فت ها تاجون دارند کارشون همین چبز ها است لازم نیست همه اعمال فساد انگیز شون بازگو شودببشتر سعی کنید اعما ل و رفتار های صالحین را باز نشر دهیدتا الگو شوند
  • امید IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 2
    این کرم ها تنها در لجنزار زندگی می کنند.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 0
    واقعا یکسری بچه (بلحاظ عقلی) اینستازیست , بدجوری مورد سواستفاده کاسبان خون و تحریم اونور آب و ایضا متاسفانه داخل ایران (بعضی سلبریتی ها و بعضی جریان های مشکوک داخلی) قرار گرفتند این هایی که تو اروپا و کانادا و آمریکا نشستند و آنجا زندگی می کنند و حتی برای چیزی که اسمشو گذاشتن مبارزه تا امارات و ترکیه هم نمی یان چه برسه به اینکه برای 1 دقیقه کف خیابان ها باشند و چه سلبریتی هایی که چپ و راست اونطرفن و همه مولتی میلیاردرن و فول امکانات و باز این ها هم حتی برای 1 دقیقه کف خیابان ها نرفتند فقط می گن جوانان نوجوانان بریزید کف خیابان ها و دنده می دن که بعد ازش دلار و اقامت و امکانات و ... بیرون بکشن یعنی قشنگ فروشگاه ! هر کدام از کنار بدبخت شدن یکسری بچه اینستازیست , یک مدل نون دونی درست کردند به شخصه اگر جای این بچه های اینستازیست بودم با دیدن این تصاویر و این اخبار از خودم خجالت زده می شدم که چرا اجازه دادم ازم سواستفاده بشه .
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 1
    یه مشت توفالیه های شیطانی بدردنخور به خاطر یه مشت دولار حاضر ند دست به.کارهای خاعنانه بزنند.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 0
    خودشو دوستانش آسیب میزنند با تحریم
  • ابی BE ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 0
    ژنم منو میژنه
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 0
    ابی اوبیهه
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    مهشید کیه؟
  • BE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    9 0
    خخخخخ ، عجوزه بوگندو تبلیغ عطر میکنه
  • CA ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    6 0
    سلبریتی های پیرپاتال که سالهاست در غرب زندگی کردن و به خیال خودشون زن زندگی آزادی رو تجربه کردن. چقدر در زندگی شاد هستن و چقدر دیگه عمر خواهند کرد؟ عاقبتشون چه خواهد شد؟ اینهمه تحریک کردن تا کشور رو به آشوب بکشن جز اینکه باعث قتل و خونریزی انسانهای پاکی شدن و دشمنان ایران رو هار کردن دستاوردشون چی بوده؟ ای سلبریتی بیغیرت خود خواه خارج نشین فقط بدونید که آرزوی دیدن ایران رو بگور خواهید برد و هر غلطی تا امروز علیه ایران و مردمش کردید پیش خدا جوابگو خواهید بود.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      آمریکا ..حمل اسلحه آزاد.تبلیغ شیطان پرستی و همجنس گرایی با پرچم رنگین کمان حتی در مدارس ابتدایی توسط معلمین آزاد.رسم وحشی هالوین آزاد.هر لحظه احتمال ورود فرد مسلح کودک و نوجوان و جوان به مدرسه و کشتار بچه ها آزاد.مملکت وحشی رو میخوان الگوی ما قرار بدن.کور خوندن.اینجا کشور اسلامیه.رهبر داره و مردم با بصیرت داره.مسجد داره .امامزاده داره .اینجا شهر هرت نیس.زن زندگی آزادی غرب یعنی شهر هرت
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    لعنت به این شیاطین انس
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    خاک بر سر ابی مهشید گوگوش که صدای کلنگ قبرشون مییاد هم چنان غرق در کثافتکاری 😞👹
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    اون بخش از مقاله که مربوط به گوگوشه ، بسیار آبکی است . مگه مجبورین ؟؟!!! اگر مطلب به درد نخوری ندارید ننویسید.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    1 1
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس