هفته اول تیر ادارات پر مصرف معرفی می‌شوند

همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"کامبیز ناظریان" با اشاره به اینکه دمای هوای پایتخت و به دنبال آن مصرف برق تهرانی‌ها در حال افزایش است بار دیگر بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری مطابق با مصوبه هیأت دولت تاکید کرد و گفت: امروز چهارشنبه؛ ۲۴ خرداد ماه نیز برق ۳۰ مشترک اداری دیگر که به دستورالعمل ابلاغی هیأت وزیران بی اعتنا بوده اند توسط سامانه‌های کنترل از راه دور و نیروهای عملیاتی این شرکت قطع شد.

"ناظریان" از مدیران دستگاه‌های اجرایی که اقدام به کاهش مصرف برق کرده اند قدردانی کرد و یادآور شد: در راستای تکلیف مراجع بالادست که بر عهده این شرکت گذاشته است، کوچک‌ترین اغماضی در برخورد قانونی با ادارات پرمصرف صورت نخواهد گرفت و در صورتی که اداراتی که مشمول قطع برق شده اند نسبت به ادامه این روند اصرار داشته و از کاهش مصرف برق خودداری کنند طی مراحل بعدی با سختگیری‌های بیشتری مواجه خواهند شد.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت خاطرنشان کرد: طی هفته اول تیرماه، اسامی ادارات پرمصرف شهر تهران که به اخطارهای داده شده بی توجه بوده اند جهت آگاهی عموم شهروندان، منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    فقط ادارات که نیست. برق منازل پرمصرف و شرکتهای خصوصی و شهرداریهام باید قطع شه
  • توانیری IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    ببینیم و تعریف کنیم..شما ها هیچوقت جرئت اینکارو دارین!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس