کد خبر 1500343
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
اورژانس

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: شب پنجشنبه هفته گذشته در خرم آباد به ماموران اورژانس که برای کمک به یک مصدوم تصادف رانندگی اعزام شده بودند حمله شد.

به گزارش مشرق، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس گفت: شب پنجشنبه هفته گذشته همکاران ما برای تصادف یک دستگاه موتور سیکلت در شهر خرم‌آباد به محل حادثه اعزام می‌شوند و در حین انجام اقدامات سرپایی برای فرد آسیب دیده ۴ نفر از یک اتومبیل پیاده شده و به ماموران اورژانس حاضر در صحنه حمله می‌کنند و با سلاح سرد به آن‌ها آسیب می‌رسانند.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از آن‌ها آمبولانس ما را سرقت می‌کند، گفت: خوشبختانه یکی از مأموران پلیس در صحنه حضور داشته و آن‌ها را با کمک همکارانش تعقیب می‌کند و متاسفانه سارق آمبولانس را به جدول می‌زند و به آن آسیب می‌رساند، البته هر دو نفر دستگیر شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه طی چند وقت اخیر متاسفانه با آسیب ضرب و شتم و و تعرض به همکارانمان مواجه بودیم، ادامه داد: مکاتبه‌ای را با دادستان کل کشور داشتیم و در خواست کردیم با این افراد به شدت برخورد شود و برای آن‌ها محدودیت‌ها و محرومیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شود تا مانع خدمت رسانی نشوند و درس عبرتی برای سایر افراد شوند.

آینه‌وند، رئیس اورژانس لرستان نیز در گفت‌وگو با میزان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شب پنجشنبه ۲۵ خرداد حدود ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه واژگونی یک موتور سوار به سامانه ۱۱۵ اعلام می‌شود و هنگامی که نیروها سر صحنه حاضر شده و در حال بستن آتل به پای فرد مصدوم بودند، ۴ نفر از یک پژوپارس پیاده می‌شوند و یک نفر آمبولانس را به سرقت می‌برد و بقیه هم با سلاح سرد به نیروهای ما حمله می‌کنند، آمبولانس نیز چند متر جلو به یک دستگاه خودروی ساندرو و ۲۰۰ متر جلوتر به یک دستگاه خودروی کوئیک برخورد می‌کند.

وی افزود: گشت فرماندهی انتطامی در صحنه حضور داشته و با دیدن این اتافق مانع حرکت آمبولانس می‌شود و سارق آمبولانس هم کنترل آمبولانس را از دست می‌دهد و آمبولانس را به درخت می‌زند و متوقف می‌شود.

رئیس اورژانس لرستان با بیان اینکه فورا ۲ تن از این افراد دستگیر شدند عنوان کرد: خوشبختانه حال مأموران ما مساعد است و در حد خراش دچار آسیب دیدگی شدند.

محمدرضا مهدی‌زاده، سرپرست حقوقی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با میزان در رابطه با پیگیری قضایی متهمان این حادثه گفت: به نظر می‌رسد این حادثه با نقشه قبلی انجام شده باشد، خوشبختانه در این صحنه یک مأمور پلیس با لباس شخصی و به صورت اتفاقی در حضور داشته و همکاران خود را که از نیروهای گشتی بودند مطلع می‌کند و سارق آمبولانس در صحنه دستگیر می‌شود.

وی افزود: پرونده در حال حاضر در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • s IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 1
    ‏وحی می‌گوید محارب را جای مماشات، مصلوب باید کرد...
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 3
      احمق محارب شرایط داره تو نمی خواد خدایی کنی سرقت امبولانس هدف بوده محاربه اش کجاست از فردا باید همه مردم رو به عقل شیرین تو محارب و اعدام کنن
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    اول خوب کتکشون بزنید، دوم، بفرستید لب مرز، تا دیوار بسازند. نان مفت به کی می دهید؟
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا اینقدر بد شدیم.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس