کد خبر 1500360
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
حوادث

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که با قمه، چاقو و گاز اشک‌آور شهروندان را مورد زورگیری قرار می‌دادند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام خبر دستگیری ۴ سارق زورگیر در شرق تهران اظهار داشت: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان با ایجاد وحشت و ضرب و جرح مالباختگان به وسیله قمه، چاقو و گاز اشک آور در شرق تهران، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کرده و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط ۴ راکب و ترک‌نشین ۲ دستگاه موتورسیکلت سبز و قرمزرنگ صورت گرفته است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت این سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: متهمان در جریان تحقیقات به ۲۰ فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوری، آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی با بیان اینکه مالخر این پرونده نیز دستگیر و اموال مسروقه از مخفیگاه آنها کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    8 0
    بهترین راه مبارزه یا این دزد هاییکه چند باردزدی میکننند قطع دست هست ،نمیشه که طرف هی بگیرن بازدوباره ازاد بشن با قطع دست طرف دیگه غلط می کنه دنبال این کارا بره و دزدی کم میشه
    • عمیر IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      0 0
      باز خوبه تو حاکم نشدی ابله
    • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      ایکاش موقع دستگیری پلیس به اینها شلیک میکرد تا جامعه را از وجود این اراذل پاک میکرد وگرنه مدتی بعد دوباره پلیس باید اینها را دستگیر کند - مردم آزادی بودن این افراد را از ناتوانی قوه قضائیه می دانند
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    7 0
    گردنشونو بشکنید
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    3 0
    بفرستیدشون اوکراین برای ناتو بجنگن
  • جلیل IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اتباع،از اتباع عزیز نبودن احتمالا....!!؟
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    یک کلام گردن اشرار را بشکنید تا درس عبرت شود گناهش با من

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس