کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار

لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.

به گزارش مشرق، هفتم اردیبهشت، دادستان تهران به همراه جمع زیادی از قضات با حضور در ندامتگاه مرکزی زنان، از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

دادستان تهران همچنین با حضور در بند محکومان مالی ندامتگاه مرکزی نسوان استان تهران، ضمن برپایی میز خدمت به صورت چهره به چهره با مددجویان این بند دیدار و پاسخگوی درخواست‌های آن‌ها شد و دستوراتی را در خصوص پرونده‌های برخی از این افراد صادر نمود.

در جریان این بازدید، اما خواهر یکی از فوتبالیست‌های معروف هم که در بند محکومان مالی زندان زنان تهران زندانی است با دادستان تهران ملاقات و درخواست‌هایی را مطرح کرد.

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان تهران تاکید کرد، چندین بار با مقامات قضائی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد دقیقاً زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد و شعار تبلیغاتی «زن، زندگی، آزادی» را تکرار می‌نمود، در پشت پرده از خواهر خود سو استفاده مالی کرده و باعث نابودی زندگی وی و خانواده‌اش شده است.

ماجرا چیست؟

بر اساس اظهارات صورت گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفید امضا از طرف برادرش روبرو می‌شود، وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفید امضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفید امضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سو استفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

لیلا کریمی که متوجه معامله‌های میلیاردی سنگین با دسته چک خود و توسط برادرش شده بوده، این بار پس از مشورت با همسر و اعضای خانواده از تحویل چک‌های سفید امضای جدید به برادرش امتناع کرده و همین موضوع باعث اختلاف آن‌ها می‌شود.

علی کریمی پس از اختلاف پیش آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی می‌کند. لیلا کریمی که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار +سند

۷۷۰ میلیارد تومان چک برگشتی و ۱۷ ماه در زندان بودن، تاوان اعتماد به برادر!

لیلا کریمی با تصور اینکه چک‌های سفید امضای قبلی استفاده شده‌اند و با در نظر گرفتن ملاحظات خانوادگی احتمال عملی شدن تهدید برادر را در حد صفر می‌دیده، اما در کمال ناباوری در حال حاضر با یک بدهی ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی (۷۷۰ میلیارد تومانی) حدود ۱۷ ماه است که در زندان به سر می‌برد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود با هدایت و طراحی علی کریمی یک فقره چک خانم لیلا کریمی به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال (۷۰۰ میلیارد تومان) و یک فقره دیگر به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال (۷۰ میلیارد تومان) توسط یکی از بستگان آن‌ها به شرخر داده می‌شود و آن فرد هم با به اجرا گذاشتن چک‌های مورد اشاره و به علت خالی بودن حساب، چک را برگشت زده و خواهر علی کریمی را روانه زندان می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که این چک‌های برگشت خورده که خانم کریمی اکنون بابت آن‌ها در زندان به سر می‌برد، همان چک‌های سفید امضایی بوده که به برادرش (علی کریمی) تحویل داده بوده است.

کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار +سند

انجام معاملات هنگفت با نام افراد دیگر!

نکته جالب توجه دیگر در بررسی این پرونده، سو استفاده علی کریمی از نام خواهرش در فعالیت‌های اقتصادی و ورزشی دوران حضورش در ایران است.

کریمی که خود با ثروتی هنگفت توانایی مالی انجام هرگونه معامله‌ای را داشته با دسته چک خواهرش اقدام به خرید باشگاه فوتبال سپیدرود کرده و مشخص نیست در چند معامله اقتصادی دیگر با اسامی مستعار یا مشخصات و چک‌های بستگان یا آشنایان خود مشارکت داشته است.

با بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود پیش‌تر نیز در سال ۹۷ خبرگزاری تسنیم در گزارشی به موضوع چک‌های برگشتی علی کریمی در ماجرای خرید باشگاه سپیدرود اشاره کرده بود.

علی نظرمحمدی سرمربی سابق سپیدرود رشت چکی را که از علی کریمی مالک باشگاه سپیدرود دریافت کرده بود به‌دلیل نداشتن موجودی کافی در روز سر رسید، برگشت می‌زند.

نظرمحمدی که بابت قرارداد سه فصل حضورش در سپیدرود نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان از باشگاه طلبکار بوده با بخشیدن بیش از نیمی از مبلغ طلب خود، ۶ فقره چک مدت‌دار به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از علی کریمی دریافت می‌کند که چک تاریخ ۲۰ اسفندماه علی کریمی به علت عدم موجودی توسط نظرمحمدی برگشت زده شد.

قابل ذکر است این چک‌ها هم از دسته چک خانم لیلا کریمی پاشاکی خواهر علی کریمی صادر شده بوده است.

نکته دیگر این پرونده جزئیات خیانت علی کریمی به خواهرش است، طبق اظهار لیلا کریمی، برادرش با قرار دادن چک سفید امضا در اختیار یکی از بستگان به او دستور می‌دهد مبلغ چک را هنگفت بنویسد و در اختیار شرخر بگذارد تا خواهرش نتواند از زندان بیرون بیاید!

کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار +سند

سکوت در برابر بازداشت خواهر

در نهایت و پس از برگشت خوردن چک‌ها، خواهر علی کریمی که در وضعیتی بد و در یک مخفیگاه به سر می‌برده است در سال ۱۴۰۰ و در شرایطی که برادرش در ایران بوده بازداشت می‌شود.

علی کریمی، اما ۱۷ ماه است در مقابل این اتفاق هیچ واکنشی از خود نشان نداده و به سکوت و زندگی عادی ادامه می‌دهد.

این در حالی است که شرایط خانوادگی خانم کریمی به خصوص با توجه به داشتن دو فرزند خردسال، پس از بازداشت در وضعیتی قرار می‌گیرد که دادیار معاونت زنان، کودکان و خانواده دادسرای تهران در نامه خود به دادستان تهران آن را نامساعد عنوان می‌کند.

دادیار در نامه خود به دادستان تهران از اختلاف خانوادگی صحبت به میان می‌آورد و می‌گوید تمام شکات پرونده لیلا کریمی دوستان و نزدیکان برادرش علی کریمی هستند.

در واقع علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی از پیش طراحی شده خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.

کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار +سند



زنان قوی!

لیلا کریمی حالا یکی از همان زنانی است که برادرش ادعای حمایت از آن‌ها و تلاش و مبارزه برای محیا کردن شرایط آزادی و زندگی مطلوبشان را دارد، زنانی قوی.

کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش/ ۱۷ ماه حبس نتیجه اعتماد خواهر به بردار +سند

سرنوشت تلخ لیلا کریمی نمونه کوچکی از واقعیت پشت پرده کسانی است که با ادعای حمایت از آزادی و حقوق زنان به دنبال مطامع شخصی و مالی خود هستند.

آیا علی کریمی پس از انتشار این گزارش برای زندگی بهتر و آزادی زنی از زندان که خواهرش هم هست اقدامی خواهد کرد؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 117
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ناشناس IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    87 9
    این هم از شعار زن زندگی آزادی که علی کریمی سر می داد !!!😂
    • بختیاری IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      39 6
      بی ناموس های محترم کلاهی که کدخدا سرتون گذاشته رو بالاتر ببرید.
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      74 11
      علی کریمی اسطوره نیست این شهید عجمیان و شهید قنبری هستند که اسطوره هستند
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      49 5
      زن زندگی آزادی شده کاسبی ی عده سلبریتی بیسواد ، ازخودراضی و متوهم ورزشی و هنری.البته مردم دیگه هوشیار شدن و باید خطاب به معاندان کوردل مانند کریمی گفت ( عرض خود می برید و زحمت ما می دارید)
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      16 36
      ربطب به انتقاداتش به حکومت رباخوراوبیعرضه ها واماربیکاری وتورم نداره
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      22 3
      کسای که رسانه های مجازی از ۱۰ سال پیش پیگیری میکردن کاملا معلوم بود برا دختران و زنان ایران برنامه ها دارن دست بردار هم نیستن و معضل وابستگی شدید دختران و زنان به فضای هم ادامه دارد بر اساس برخی آمار تا ۲۰ ساعت وقت خود را در گوشی میچرخن کا فکر اساسی کرد
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      12 25
      چقدر کثیف بازی میکنید😯👎
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      14 1
      جنبش و سیاست و مردم بهانه بود برا‌همین بدهی ها فلنگ رو بست و در رفت
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      5 3
      کثیف کریمیه با اون همه پست و استوری دروغ اگه تا حالا نفهمیدی که خودت هم خیلی کثیفی
    • IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      7 5
      قیافه این خائن کثیف عین بوزینه ومیمون هست!ه
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      9 4
      تف تو روحت مرتیکه دزد - بدبخت اونهایی که دنبال تو راه افتادند و حرفهای تو شیاد رو باور کردند - همتون دزدید - مصی فرچه هم مثل خودت دزده - رضا پهلوی هم از تو دزد تره
    • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      5 2
      توسط اینترپل این مرتیکه کلاهبردار رو برگردونند ایران
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 4
      " علی کریمی گفته چک را به مبلغ هنگفت بنویسید که در زندان بماند" واقعا شرم آوره! مردک بیسواد لات
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      3 2
      زن زندگی زندانی
    • فاطمه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      2 2
      دوسال پیش تاریخ خورده چرا الان میگین یه طرفه قاضی میروید و راضی برمیگردید با این حرفا اصل داستان عوض نمیشه دردود بر اسطوره جادوگر
  • حسین IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    56 4
    بیشرف به خواهرش هم رحم نکرد،حالا جوانان ساده لوح در ورزشگاه آزادی این مردک رو تشویق میکنند،از ماست که بر ماست.
    • CA ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      50 6
      حمیدرضا الداغی برای دفاع از ناموس غریبه جان فدا کرد، علی کریمی که شعار زن زندگی آزادی میده به خواهر خودش هم رحم نکرد. اینه فرق آدم باغیرت و آدم بیغیرت.
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      23 1
      این جماعت به قول جهرمی استاد تزویر و وارونه جلو دادن هستن چنان جای مظلوم و ظالم عوض میکنن که آدم دهنش هاج واج میمونه
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      45 7
      خیلی ساده لوح هستید. فکر می کنید مردم این چرندیات شما رو باور می کنند؟؟؟!!! از خدا بترسید بابت تهمت
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    52 5
    علی کریمی قمار بدی را علیه نطام و انقلاب راه انداخته و بدم باخته بد. خدا ازش نگذره
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      13 1
      با اینهمه کلاه برداری باید بهونی پیدا میکرد تا بتواند فرار کند و پناهنده شود والا باید در زندان جواب طلبکاراش را می داد
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    39 2
    این هم از علی آغا کریمی و شعار زن زندگی آزادی
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      4 4
      هرچی کلاهبردار و دزد و قاتل و هرزه و وطن فروش بود شد طرفدار زن زندگی آزادی
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    33 2
    #محاکمه_علی_کریمی_قاتل
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    27 4
    به خواهرش هم رحم نکرده و تیغشو زده. در قماری که علیه انقلاب راه انداخت بد باخته. خدا لعنتش کنه به حق مهدی فاطمه
  • s IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    20 2
    نه ما به ناموس اعتقادی نداریم و زن ها ناموس ما نیستن! (همزمان از خواهر خودش کلاه برداری می کند...) خلاصه زندگی سکولارهای بی دین.
  • سید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    25 5
    کسی که دین ندارد وجدان هم ندارد مانند رضا پالانی دوم و نوکرانش از جمله علی کریمی!
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      تو دین داری که به عالم و آدم توهین میکنی سید طالبانی
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    20 4
    دونه دونه جوون هامون رو پر پر کرد حالا هم سر خواهر خودش رو کلاه گذاشته چقدر کثیف این بشر !!!
  • ناشناس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    15 3
    ۱۴ میلیون فالوور فیک داره 😂
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 3
      یه سرچی بزن ببین چطوری برای طرف فالوور فیک درست میکنن بعد اظهار نظر کن.البته هالو تر از این حرفها هستی که متوجه بشی همون علی کریمی با 5کلاس سواد باید ازت سواری بگیره.14میلیون خخخخخخ.اسکل
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      4 0
      خب همون ۱۴ میلیون اگر فیک نیستن انقلاب کنن😃
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    مشرق طرفدارانت کتاب نمیخونن.یه مشت تندرو و جاهل هستن
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      30 3
      خخخخخخ آره علی کریمی خیلی کتاب میخونه !؟ بلد نیست صحبت کنند همش بددهنی می کنه
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      23 2
      آره اتفاقا آخرین کتابی که خوندن سرگذشت استعمار بوده منتهی چون برای امثال تو خیلی سنگین بوده و هضمش سخت ترجیح دادن اذیتت نکنن و وانمود کنن که بیسوادن تو برو یه فکری به حال زندگی تیکه پیتزاییت کن همه چیز دان محترم🤣
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      20 1
      سوزش زیاد باعث شده بزنی به جاده خاکی خخخخخ
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      19 3
      همون علی آغا میخونه کافی هست
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      9 3
      تو خوبی
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      10 3
      بشین هری پاترت بخون تو چه به کتاب اخه
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      3 1
      عجب
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      12 2
      اخرین کتاب که خوندی چی بود؟ برادر پول دار خواهر زندانی 🤣
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      2 3
      کتاب!!!؟مگه شماها کتاب هم میدونیدچیه!؟ اسطورتون علی کریمی که تاپنجم بیشتر نخونده برای همین انقدر مسلط صحبت میکنه!! راستی گفتی کتاب برو کتاب خاطرات زن کارتر رو بخون ببین درباره پهلوی وخصوصا فرح چی گفته!!!؟البته اگه به شماها ادمهای کم عقل باشه میگید انتشارات جمهوری اسلامی بوده
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 0
      شما و امثال شما جاهلن، که به چندتا جاهل تر از خودت دل بستن، چندتا دلقک کریمی معاویه نژاد و......
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 1
      بابا کتاب خون بابا عاقل
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 1
      توهم دانایی یعنی اینکه فکر می‌کنیم موضوعی را می‌دانیم، در حالی که نمی‌دانیم یا اشتباه و ناقص می‌دانیم. علّت اصلی توهم دانایی تصورات ناقص ما نسبت به یک موضوع می‌باشد که این تصورات ناقص از یک جانبه‌گرایی ومطالعات کم ناشی می‌شود.( کمتر قرص توهم زا بخور)
  • ناشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    27 3
    این مردک دلش برای مهسا امینی هم نمی سوخت دلش برای پولش می سوخت
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      6 4
      مهسا امینی بهونه بود تا از دست طلبکاراش فرار کند
  • ناشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    21 4
    وطن فروش خائن = علی کریمی
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    16 8
    تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت در هرحال خاک برسر آنهایی که دنباله رو این حیوانات دوپا میشوند اگر آنها مرد بودند فرار نمی‌کردند مدافعان حرم وفرماندهان دفاع مقدس در خط مقدم جلوی نیروهای خود بودند و شهید شدند حالا این فواحش ادعای لیدری دارند در ویلاها واستخر ها یک سری بدبخت عقب افتاده وشهوت پرست را مانند گوسفند روی مین می فرستند وتا کار بیخ پیدا می کند فرار می‌کنند
  • اصغر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    13 4
    اینها دریک گاوداری درملاردزندگی می کردند.. حالا.. یارب روامدارگدامعتبرشود... گرمعتبرشودزخدابیخبر شود
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    9 3
    همون زمان بازیگری هم از زمین و زمان شاکی بود و‌همه بد بودند این خوب بود داور بازیکنان دیگه ....
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    9 3
    اتفاقا تمام اینایی که پشت زن زندگی ازادی قائم شدند یا طرفدارشن فوق العاده غیر قابل اعتماد ، اکثرا بدون ملاحظه کلاهبردار چه مالی چه سر دختر مردم و پر مدعا ... هستند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    10 2
    هر کس فکر میکنه این اقا دلش برای مردم ایران سوخته کلا باید به مغزش شک
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    10 21
    از دید شما هر سلبریتی که مخالف نظام هست یا افسرده هست یا دزد و یا ....اگر دین ندارید حداقل شرف داشته باشید.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      11 3
      بزرگوار، این پرونده صد برگ کلاهبرداری از خواهر چه ربطی به ناراضی بودن نظام از امثال علی کریمی داره؟؟
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      8 2
      برو دم زندان بپرس .برو از خانواده خواهرش بپرس .تا متوجه بشی کی راست میگه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      دید با مدرک و واقعیت و حقیقت متفاوته، خواهراش تو زندانه بخاطر چک سفید امضاهایی که بهش داده، این اسمش نظر و دیده
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    10 2
    خدا رو شکر این که این خبیث ایران رو ترک کرد، امیدوارم مردم ما از شر و نیش افراد حقیر و پستی که اینطور باد شدن محفوظ باشن
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    12 3
    اونهایی که می گفتند علی کریمی جونه و طرفدارهاش چرا خفه خون گرفتن الان بیان کمک مالی کنند خواهر علی کریمی آزاد شه
  • حمید کلباسی CH ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 1
    این کارها چیه ، ببم عسلم؟ خیلی با معرفت بودی
  • مهدی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    8 4
    اره حتما میاد با یک لشکر همجنس باز خواهرش رو از زندان نجات میده ارواح پدر منافق و توده ایش
  • .. IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    17 1
    قابل توجه احمق ها
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    5 7
    بیخود علی کریمی رو مقصر نکنید. مقصر اصلی خودمون هستیم . چرا؟؟ چون همه می‌دانند ورزش همگانی بسیار خوب هست و سلامتی می اورد لیکن ورزشی که امروزه به اسم ورزش حرفه ای انجام میشه یعنی فساد و دلال بازی و هزارن فساد دیگر. خب وقتی نظام به این نوع دوم ورزش اهمیت داده و بیت المال را خرج چنین ورزش خطرناکی می‌کند مقصر کیست؟؟ خود نظام.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      2 3
      این ور ش ها فساد زا نیستن و الکی نظام رو مقصر مکن، این همه فوتبالیست پاک هستن
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    12 6
    مردک بی شرف
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    11 8
    مرگ بر علی کریمی
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    10 6
    باورنکردنیه ،من فقط رقم رو دیدم خشکم زد ، خدا به داده خواهرش برسه
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      از 3هزار میلیارد بیشتره؟
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    7 6
    بهتره که در خارج دستگیر و اموالش ضبط و بریزد یارانه مردم چون با کمک ریس فوتبال کشور و وزیر و مشابه ان خوب از فرصتها استفاده کرده
  • حمید IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    8 7
    اگه حرفتون راسته این اتفاقات مال قبل کشته شدن مهسا بوده چرا همون موقع نگفتین و نگرفتینش
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      3 4
      واقعا احمقی چجوری میگرفتنش وقتی امضای خواهرش زیر چک‌ها بوده نه خود ذلیل مردش
    • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 5
      از کشته شدن مهسات معلومه عوضی هستی
    • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      7 1
      حداقل افشا گری می کردند
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    6 0
    یعنی 17 ماه زندان بوده و شما رو نکرده بودین ؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    5 5
    چه می‌کنه آقای جادوگر.....اصلن خواهر نه مادر دو تا بچه ،یه زن اصلن فرضا بدهکار و هفت پشت هم غریبه، برای تنبیه یا کینه یا هرچی چک سفیدشو رقم ناکجا تومن می‌نویسی میدی دست شرخر؟؟تو اسم خودت گذاشتی مرد ؟؟!
  • سینا IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    11 4
    عجب بی ناموسیه به خواهر خودشم رحم نکرده توف به شرف نداشتت
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 3
      فحش بی ناموس میدی به بگی به خاطر ناموس علی کریمی ناراحتی؟
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    6 1
    این جماعت جز دروغ و دغل کاری وارونه نشان دادن حقیقت و دروغ کار دیگه ای ندارن
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    5 6
    ناموس فروشی به وطن فروشی ختم می شه
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    9 2
    به پیر به پیغمبر اگر اینها دلشون برای زنان این جامعه بسوزه اینها شارلاتانهایی هستند که دنبال پول هستند حالم ازش به هم می خوره 🤮به خواهرش رحم نکرده همشون لنگه هم هستند چند وقت دیگه گند فرخ نژاد اشغال هم در مییاد
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    4 2
    اتفاقا دو ساله پیش مصاحبه ای از برادرش فرشید کریمی خواندم که فرشید در آن مصاحبه به خیانت و نامردی علی کریمی در حقش اشاره کرده بود اما در آنزمان کسی حرفش را باور نمی کرد
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    7 6
    این کریمی نجس ، به خواهر خودش هم رحم نمی کنه چه رسد به بقیه زنها
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 1
    چرا اینقدر دیر اطلاع رسانی شد! صدا سیما با دعوت از لیلا کریمی موضوع اطلاع رسانی کند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    6 2
    وای وای چه سوءاستفاده ایی از خواهرش کرده
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    9 2
    پسوند فامیلیش پا شاکی هست همیشه شاکیه هست😄
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    7 2
    كسى كه با خواهرش بدی کنه ، با ديگران چه ها کنه !!
  • علی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    7 3
    دوزاری بیسواد دزد میخواسته رهبر جنبش هم بشه
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 2
    من خودم به قبر امثال علی کریمی و ... آب دهان هم نمیندازم اما یک سوال چطوریه که پارسال شهریور علی کریمی شروع به خرابکاری کرده ولی خواهرش ۱۷ ماهه که زندانه
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    2 1
    حدود ۴۰ سال با ریس فوتبال و قرارداد بستن اموال مردم را چاپیدند و الان هم دستگیر نشده و رد مال نشده
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 4
    بعد از اینکه به کرج مهاجرت کردند برای کار و نجات از گرسنگی و فقر هویتش را که از روستای پاشاکی سیاهکل بود هم حذف کرده و ظاهرا متمدن شده بود
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 3
    علی کریمی سمبل آدم های بی ناموسه کسی که به ناموس خودش رحم نمیکنه به نام مردم فکر می‌کنه صد رحمت به سگ و شغال حداقل غیرت به خانوادشون دارن اینا دیگه چه اشغالهایی هستند
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 5
    خائنین حتی به خانواده خود هم رحم نمی کنند تا چه رسد به هموطنان خود
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 3
    اشغال فراری خاعن وطن فروش الکلی حشره خون خوار جادوگر سیاه رو چه جوری می‌خواهی جواب این کثافت کاری ها بدی ها چه جوابی داری
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 4
    کثافت بی غیرت بی وجدان !
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 1
    تلگرام منوتو و اینترنشنال رو رفتم نگاه کردم، منوتو که اصلا هیچ خبری در این مورد نرفته خخخ اینترنشنال هم یه دونه خبر زده اونم از قول علی کریمی بوده‌. فقط فرض کنید برعکس بود و از داخل نظام این اتفاق افتاده بود. تا حالا دویست تا خبر زده بودن و کار رو به سازمان ملل کشونده بودن.
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 3
    کلاهبرداری چیه آقا، علی جنتلمن چند نره خر شرخر رو انداخته به جون خواهرش !! طوریکه زن بی پناه ماه ها ازترس اون اراذل مخفیانه و در شرایط بسیار سختی زندگی میکرده!! اینو چی می گین؟؟!
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 2
    چقدر فکر زنان بود ، انقدر که خواهرش انداخته زندان ....
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 4
    تف به شرف نداشتت،بی غیرت ،بی ناموس.امثال تو به زنشون خیانت میکنن و پشت خواهراشون قایم میشن،اما برای خواهر و زن و دختر مردم فاز دلسوزی و حق خواهی میگیرن.
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 3
    ایشون مدعی بود که به جای نذری امام حسین به نیازمندان کمک کنیم حالا رسوای عالم شد ،سلبریتی های فلک زده چقدر سینه چاک ازش حمایت می‌کردند،
  • حجت جوادی شیرازی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 1
    ایشون مدعی بود که به جای نذری امام حسین به نیازمندان کمک کنیم حالا رسوای عالم شد ،سلبریتی های فلک زده چقدر سینه چاک ازش حمایت می‌کردند،
  • روح الله IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 3
    واقعا هنوز بازم کسی هست این خیانت کار رو اسطوره حساب کنه کسی که حتی به خواهر خودش رحم نکرد
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 2
    عجب جونوریه
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 3
    خاک تو سر اونایی که از امثال علی کریمی و فرخ نژاد حمایت کردن
  • ایران IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 3
    کسی که به خواهرش رحم نمی کنه به مردم می خوادرحم کنه خاک عالم برسرش
  • مهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 3
    جز ده بی شرف تاریخ قرار گرفت با این کارش
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 0
    برای خواهرم خواهرش خواهرامون، بی غیرت سر خواهرت شرخر میفرستی
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 0
    کیا به این دلقک دل بستن دستا بالا😃، رئیس جمهورشون هم سالومه ست😃، چاهزاده شون هم میگه، یکی از تاکتیک های ما برای مبارزه اینه مردم شبا بیان بیرون سوت بزنن😀😁😂🤣😃😄😅😆😉
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    اپوزیسون دلقک تا ابد اپوزیسون باقی خواهند ماند، و بساط شادی و فرح مارا فراهم میکنند
  • سذشی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    به چشاتون اعتماد نکنید .سیاست بازی کثیف بزرگغن هست
  • یوسف خیاط IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    با سلام به نظر من این کار آقای کریمی البته اگر راست باشه خیلی زشته ولی خواهرش که یک زن خانه دار بوده چرا بی حساب چک سفید امضاء به او داده. آن موقع که با هم می خوردن چرا شکایت نکرد.موضوع زیادی مشکوک می زنه؟
  • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 0
    شما تصور کنید که این آقا که به خواهر خودش رحم نکرده ولی سنگ مهسا امینی را به سینه میشه خورشید پشت ابر نمی مونه به این میگن
  • میتی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    تاریخ ها نمیخونه مال هفده ماه پیشه یعنی قبل اتفاقات پاییز
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    علی کریمی لیدر و بوقچی اصلاحاتچی‌ها حالا روحانی و خاتمی و جهانگیری و سید حسن خمینی علی مطهری میبدی عبدی انصاری موسوی خوئینی ربیعی مسیح مهاجری خباز صادقی برهانی مرعشی و....به‌خود ببالند با این همپالکی بی شرف و لاشخور که جنجال هیاهو راه انداخته زن زندگی آزادی
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    برای خواهرش.....
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    این هم از آغا کریمی ، دزد بیشرف به خواهر خودت رحم کن ، بی ناموس ، بعد بیا از مشکلات کشور کاسبی کن
  • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    این نشان از بی شرفی ایشان دارد. البته از این موارد متاسفانه و متاسفانه در اخبار زیاد خوانده می شود. علی کریمی به نظرم اپوزوسیون نیست، یعنی اندازه ی این حرفها نیست. آخه سواد کافی و درک سیاسی ایشان ناچیز است. من منتقد دولت هستم اما تا به امروز حتی به حرفهای ایشان لحظه ای گوش نکردم.
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 1
    علی کریمی لیدر و بوقچی اصلاحاتچی‌ها حالا روحانی و خاتمی و جهانگیری و سید حسن خمینی علی مطهری میبدی عبدی انصاری موسوی خوئینی ربیعی مسیح مهاجری خباز صادقی برهانی مرعشی و....به‌خود ببالند با این همپالکی بی شرف و لاشخور که جنجال هیاهو راه انداخته زن زندگی آزادی چرا لال شديد آهای افراد بی شرف تر وبی لیاقت تر از...شما که‌ برای کوچکترین مطلب کلی هیاهو و جنجال وجوسازی می کنید کجایید تا ببینند که این کثافت چه برسر خواهر بیچاره خود آورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس