تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی بیان کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه‌های خود درباره چالش‌ها و اولویت‌های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی گفت: در این نشست، احمدیان هم با اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در قانون گذاری و ضرورت تنقیح قوانین با توجه روزآمد شدن مسائل کشور تاکید کرد. احمدیان همچنین از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس