برتری پرگل انگلیس در مقدماتی یورو/ سه‌شیرها در حد سیتی

تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با نتیجه ۷-۰ از سد مقدونیه شمالی گذشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه C رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب به مصاف مقدونیه شمالی رفت و در دیداری پرگل با نتیجه ۷-۰ برنده شد.

انگلیس در دیداری کاملا یکطرفه اگرچه از دقیقه ۲۹ گلزنی را آغاز کرد اما تا پایان بازی حریف را در کنترل داشت و اجازه تهدید جدی نداد.

پاس مارکوس رشفورد به لوک شاو در کنار محوطه جریمه با ارسال این بازیکن روی دروازه همراه شد و عدم دفع به موقع بازیکنان حریف با ضربه دقیق هری کین همراه شد تا اولین گل این بازی ثبت شود.

حملات پیاپی انگلیس پس از گل اول بیشتر شد و دقیقه ۳۹ بوکایو ساکا اولین گلش را در این بازی به ثمر رساند. او در حوالی محوطه توپ را به ترنت الکساندر آرنولد پاس داد و او توپ را به کایل واکر اهدا کرد و مجددا توپ به ساکا رسید. او با یک ضربه محکم از زاویه بسته دروازه حریف را باز کرد.

نیمه اول با گل رشفورد به پایان رسید. مهاجم منچستریونایتد روی پرس هری کین و پاس این بازیکن به جوردن هندرسون در نزدیکی دروازه به توپ رسید و با یک ضربه ساده دروازه خالی حریف را باز کرد.

انگلیس نیمه دوم را با گل آغاز کرد. ۲ دقیقه پس از سوت داور ساکا دومین گلش را به ثمر رساند. مهاجم آرسنال ارسال بلند در نزدیکی محوطه جریمه را کنترل کرد و توپی را که کمی از زمین فاصله گرفته بود با یک ضربه مهارنشدنی به تور دروازه مقدونیه چسباند.

ساکا در این بازی بیخیال گلزنی نشد و سومین گلش را تنها ۴ دقیقه پس از گل دوم ثبت کرد. هری کین از وسط زمین ساکا را در بین مدافعان به خوبی دید و پاس او به این بازیکن رسید. ساکا پس از چند قدم در موقعیت تک به تک رسید و با ضربه پای چپ برخلاف شیرجه دروازه‌‎بان هت‌تریک کرد.

در دقیقه ۶۱ مدافع مقدونیه به جای دفع ارسال جک گریلیش توپ را به کالوین فیلیپس پاس داد که که او دروازه خالی را با یک ضربه ساده باز کرد.

۹ دقیقه پس از گل ششم انگلیس، هری کین فرصت پیدا کرد تا از روی ضربه پنالتی دومین گلش در این بازی را به ثمر برساند. شماره ۹ انگلیس ضربه پنالتی را برخلاف جهت شیرجه دروازه‌بان با ضربه پای راست به گل تبدیل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس