فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهمنامه همکاری امضا کردند

فدراسیون های فوتبال ایران و عراق با هدف افزایش همکاری‌ها در زمینه این رشته ورزشی و تقویت روابط دوجانبه، تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تفاهم نامه امروز در ساختمان فوتبال عراق در بغداد به امضای «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران و «عدنان درجال» رئیس فدراسیون فوتبال عراق رسید.

در این بیانیه آمده است: مفاد یادداشت تفاهم بین دو فدراسیون که با هدف افزایش همکاری‌ها در زمینه این رشته ورزشی و تقویت روابط بین دو طرف منعقد شده، به مدت یک سال قابل اجرا است و برای یک سال دیگر به طور خودکار قابل تمدید است.

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال عراق، بر اساس این تفاهم نامه، فدراسیون فوتبال دو کشور در زمینه توسعه روابط قوی برای تحقق منافع متقابل، گسترش، رشد و موفقیت فوتبال دو کشور و همچنین همکاری در رابطه با مسابقات لیگ و آموزش از جمله آموزش دروازه بان و آمادگی جسمانی همکاری خواهند کرد.

«بهبود سطح داوری و فعال‌سازی لیگ، باشگاه‌ها و تیم‌های ملی فوتبال بانوان و همچنین برگزاری مسابقات دوستانه و اردوهای مشترک تیم‌های ملی برای تمامی رده‌های سنی و فوتسال و تبادل تخصص و تجربیات در زمینه آموزش و طب ورزشی و تبادل اطلاعات برای برگزاری مسابقات رده جوانان و بازاریابی، آموزشگاه‌ها و تبادل کادر فنی، اداری و سازمانی» از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

بر اساس این بیانیه، این تفاهم نامه همچنین شامل بندهایی مربوط به تبادل تخصص و تجربیات در دست‌یابی به فناوری اطلاعات و برنامه‌های آموزشی است.

فدراسیون فوتبال عراق افزود: این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد لازم الاجرا است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران به منظور مشاهده دیدار تیم امید کشورمان و عراق در دیدارنهایی مسابقات فوتبال امیدهای غرب آسیا به بغداد سفر کرده است.

تیم فوتبال امید کشورمان عصر امروز در دیدار نهایی مسابقات غرب آسیا در ورزشگاه المدینه شهر بغداد به مصاف تیم عراق می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس