کد خبر 1501880
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش مشرق، جعفرعلیان‌نژادی مطلبی را با عنوان « به شرط چاقو!» در کانال خود در ایتا منتشر کرد:

عموماً وقتی کاسبی از کیفیت محصول خود مطمئن است، در پاسخ سوال مشتری از آن کالا، با اطمینان می‌گوید «به شرط چاقو». مشتری اگر اعتماد کند، نیازی به چاقوی کاسب نیست، اما اگر اعتماد نداشته باشد، کاسب گوشه‌ای از محصول خود را باز می‌کند.

محسن سلگی یکی از همان افرادی است که کیفیت محصول خود را به محک حادثه زده است. او نه تنها در وادی کلام و نوشتار که در ساحت عمل هم اعتقادش به جهاد تبیین را اثبات کرد. هفته گذشته درست در همین ساعات پایانی شب جمعه، نتوانست بی‌تفاوت و خنثی از کنار مزاحمین نوامیس مردم عبور کند.

او جلو رفت و نگذاشت این مزاحمین نیات شوم خود را محقق سازند. هرچند محترمانه از آنان خواست که تشریف ببرند، اما با برخورد سخت آن دو نفر که چاقو به دست بودند، مواجه شد. درگیر شد، چون ورزشکار بود، توانست از این مهلکه جان سالم به در ببرد، اما از ناحیه سر و بازو، چاقو خورد.

او این ویدیو را دقایقی بعد از حادثه ضبط و ماجرا را بازگو کرد و در ساعات نیمه شب برای بنده ارسال نمود. ما تصمیم گرفتیم، تا هنگام رأی مقام قضایی صبر کنیم. اکنون این رأی آمده و از پلیس راهنمایی و رانندگی خواسته شد که دوربین‌های شب حادثه را چک کنند، متأسفانه دوربین‌ها به دلیل نقص فنی، تصویری از ماجرا ثبت نکرده است.

گویا یک دوربین با ارتفاع بالا و زوم خوب در محل وجود داشته که متعلق به یکی از ارگان‌های نظارتی است‌. ما از این نهاد نظارتی درخواست داریم درصورت ضبط این تصاویر که می‌تواند خط بطلانی بر شبهات پیش آمده پیرامون صحت ماجرا باشد .

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شهریاری IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 3
    حجاب و امنیت ناشی از حجاب در بخش‌هایی از شهریار که بومی‌نشین هستند وضعیت معمولی و خوبی داره. اما برای بخش‌هایی مثل اندیشه و فردیس باید فکری کرد
  • سیدمسعود قائم مقامی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    4 5
    دوربین های نظارتی فقط برای حفظ امنیت کشور هستند. چه درخواست بی جایی!
  • آرشام IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 14
    غلط کردرفت جلوبجای این شواف های مسخره برهجلوی وام بانکی روبگیره
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      27 7
      غلط تو میکنی وامثال توکه ناموستون رو برهنه میکنید میفرستید بین مردم. بی غیرتها سیب زمینی ازشما بیشتر رگ داره
    • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      0 3
      20:12 اولا غلط میکنی تا کسی حرف میزنه دهنتو به فحاشی و توهین به ناموس دیگران باز میکنی . همه رو با فامیل و خانواده خودت مقایسه نکن که تا یه پسر می بینن دست و پاشونو گم میکنن و زوجتکه نفسی میخونن و آش رشته میبرن واسه خان جون که شوهر گیرشون بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس