کد خبر 1502037
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
روزنامه کیهان

گفت: شرق‌الاوسط هم تأکید می‌کند آمریکا نشان داده است در جایگاهی نیست که بتواند با ایران برخورد نظامی داشته باشد و در این زمینه فقط بلوف می‌زند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه سعودی شرق‌الاوسط نوشته است؛ آمریکا توان برخورد با ایران را ندارد و کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که چرا نباید با ایران تفاهم کنند؟

گفتم: خوشبختانه کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا با ترساندن آنها از ایران قصد سودجویی و غارت ثروت این کشورها را داشته است.

گفت: شرق‌الاوسط می‌نویسد؛ تهدید ایران از سوی بوش و اوباما و ترامپ و بایدن توخالی بوده و ایران همچنان با هوشمندی به اقتدار نظامی و علمی خود ادامه می‌دهد.

گفتم:‌ پیش از این هم برخی از رسانه‌های منطقه اعتراف کرده بودند که رابطه ایران با همسایگانش همواره دوستانه بوده و در سختی‌ها به کمک آنها شتافته است.

گفت: شرق‌الاوسط هم تأکید می‌کند آمریکا نشان داده است در جایگاهی نیست که بتواند با ایران برخورد نظامی داشته باشد و در این زمینه فقط بلوف می‌زند.

گفتم: پنگوئن یه جوری شکمشو میده جلو و سرشو بالا می‌گیره و راه میره که انگار چند تا شیر و پلنگ رو زده و لت و پار کرده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    4 0
    آمریکا فقط تو فیلمهای هالیوودی قهرمان و پیروزه، در واقعیت هیچ پخی نیست و یه چیزی است تو مایه های رئیس جمهور فعلی خود که مدام زمین میخورد و مدام با موجودات خیالی دست میدهد
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    2 0
    آمریکا 43 سال پیش به ایران حمله نظامی کرد و بمدت 8 سال با مردم ایران جنگید. آمریکای سفاک خون 300 هزار جوان ایرانی را ریخت ولی نتونست 1 وجب از خاک ایران رو جدا کنه.آمریکا جنگ ش رو 43 سال پیش با ایران کرده و شکری نخورده.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      0 0
      واسه همینه اینقدر عصبانی شدی عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    باور واعتقاد غربیها همین بلوف است وترساندن همیشه صدهابرابر انچه هستند خودرانشان میدهند .هیچوقت اگرگلولهای درتفنگشان نباشد برونمیاورند بلکه باهمان اسلحه خالی طرف رامیترسانند وبخاطر همین بسیار شکننده هستند چون بایک توگوشی برجوباروی انها ویران وابهت پوشالیشان نابود میشود .واسلحه اول انها تهدید وتسلط بدون خرج زور است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس