زنگ خطر محافل عبری به سران تل‌آویو/ ۴۰۰ عملیات مقاومتی طی یکسال!

رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به تقویت روزافزون گروه‌های مقاومت در کرانه باختری با انتشار آماری بی‌سابقه از اوج‌گیری عملیات‌های مسلحانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری از آغاز سال جاری میلادی تاکنون به سران این رژیم هشدار دادند.

وبگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه یکشنبه گزارش داد که رسانه‌های عبری زبان در فلسطین اشغالی با ارائه تحلیلی با بی‌سابقه خواندن آمار عملیات نظامی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها در سال جدید میلادی، موج جدید حملات مسلحانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری علیه صهیونیست‌ها را شوکه کننده توصیف کردند.

در همین ارتباط، کانال ۱۴ عبری زبان با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال میلادی جدید گروه‌های مبارز فلسطینی دست‌کم ۴۰۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام داده‌اند که از این تعداد، حدود ۳۰۰ عملیات از نوع تیراندازی با سلاح جنگی و سنگ پراکنی علیه خودروهای شهرک نشینان اشغالی است.

در خبری مرتبط، رسانه‌های عبری ساعاتی پیش گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد که با توجه به اوضاع امنیتی جاری در کرانه باختری قصد استقرار شمار بیشتری از نیروهای خود در این منطقه را دارد.

ارتش رژیم اشغالگر طی بیانیه‌ای تاکید کرد که بر همین اساس قرار است دو گردان دیگر از نیروهای این رژیم در کرانه باختری مستقر شوند.

این دو گردان جدید قرار است از امروز در کرانه باختری مستقر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس