فکری: قیمت بازیکنان ایرانی خیلی هم بالا نیست/ زور مدیربرنامه‌ها خیلی زیاد است

سرمربی تیم هوادار گفت: اگر بخواهیم به دلار حساب کنیم، بازیکنان ایرانی قیمت خیلی بالایی ندارند.

به گزارش مشرق، محمود فکری دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی به سقف قرارداد بازیکنان اشاره کرد و اظهار کرد: در تمام دنیا سقف قراردادی برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی به نسبت در آمد وجود دارد که باید در لیگ ایران این رویه را اجرا کنیم. با وجود یکسری قوانین بیشتر راه دور زدن قوانین وجود دارد. اگر قانون و ضمانت اجرایی وجود داشته باشد، شاهد چنین رویه‌ای نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در دنیا سقفی برای قرارداد با بازیکنان وجود ندارد با توجه به اینکه تیم ها به نسبت درآمد خود بازیکنان را جذب می‌کنند. با توجه به اینکه تیمهای داخلی بیشتر دولتی هستند و از طرف دیگر برخی تیم‌های خصوصی با این رویه اذیت می‌شوند، باید راهی پیدا کرد تا اختلافات در نحوه قراردادها و هزینه‌ها بررسی شود.

فکری این راهم گفت: در خصوص قرارداد در لیگ شاید یکسری فسادها از طریق برخی عوامل از جمله مدیرعامل، سرمربی و یا بازیکن وجود داشته باشد که باید راهکار قانونی در این خصوص ایجاد شود. البته تا حدودی مدیر برنامه ها نیز بی تاثیر نیستند چراکه با توجه به قدرت خود در قبال بازیکنان، در مربیان نفوذ بیشتری دارند.

سرمربی هوادار گفت: اگر با مدیربرنامه رابطه ات خوب باشد، آن فرد در کار شما خللی وارد نمی کند. آنها قدرت بیشتری دارند.

فکری در مورد بالا رفتن قیمت بازیکنان ایرانی بیان کرد: ما اگر بخواهیم به دلار حساب کنیم، قیمت بازیکنان ما خیلی بالا نیست. وقتی بازیکن از خارج می آوریم و یک میلیون دلار به او می دهیم، قیمت بازیکن ایرانی خیلی هم بالا نیست.

وی در خصوص آپشن بازیکنان نیز اشاره کرد و افزود: صادقانه باید گفت بودن بخش تشویقی و انگیزشی تاثیر گذار است ولی نباید وظایف زیر پا گذاشته شود چرا که باید با روش انگیزشی انسجام تیمی صورت گیرد.

فکری این راهم گفت: یکی از معضلات مهم داوری بیشتر در خصوص اعتراضات بی مورد بازیکنان است که در صورت هر گونه مشکلی در کمیته اخلاق و انضباطی بررسی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس