کد خبر 1503378
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

به گزارش مشرق،محمد ایمانی، فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

خیانت فربه سازی رسانه‌های معارض

رهبر انقلاب امروز در دیدار مسئولان دستگاه قضایی تذکر دادند:

"حفاظت از امنیت روانی جامعه یکی از موارد احیای حقوق عامه است. اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را بهم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است. قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود".

این چندمین بار طی ماه های اخیر است که ایشان به مسئولیت صیانت از امنیت روانی جامعه در مقابل خط تحریف و فریب و هرس افکنی توجه و تذکر می دهند.

در همین حال، متاسفانه برخی عناصر ناسالم یا غافل و مقصر، در مراکزی مانند "برخی شرکت های تابعه شستا"، "همراه اول"، "ستاد اجرایی فرمان امام (ره)"، "بانک شهر" و برخی شرکت ها، بانک ها و موسسات مشابه، در پوشش آگهی، رسانه های مغرض و معارض و زاویه دار مثل اعتماد، سازندگی، انتخاب، عصر ایران و دنیای اقتصاد و... را تامین مالی می کنند.

مسئولان مقصر در این مراکز باید بازخواست شوند و روند مذکور، هر چه سریع تر متوقف شود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 4
  • یکی همینجوری IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    11 45
    باید کانال های فتنه گر مزخرف را با هک کردن از صفحه روزگار محو کرد همچنین دفاتر لونه فساد روزی نامه های افساد طلب را با پهپاد شاهد هدف قرار داد و به ویرانه تبدیل کرد.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      0 0
      احسنت بر دقت نظر و بصيرت بالاي آقاي ايماني ... متأسفانه بعضي از مديران و افراد معلوم الحال دستگاهها و شركت هاي دولتي ، پول بيت المال و اموال عمومي را به مفت خوران و مزدوران داخلي دشمن به بهانه هاي تبليغات و ... هديه ميدهند و يا حيف و ميل مي كنند و كسي هم نيست كه آنها را بازخواست نمايد...؟؟؟!!!
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    30 29
    آقای ایمانی دستور برخورد با رسانه های طیف مخالفش را صادر کرد!
    • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      2 0
      کاش عاقلانه و منصفانه حرف می زدی، همینجوری یه حرف بی سر و ته پرت کردی وسط، آخه چه ربطی به آقای ایمانی داشت؟ این رسانه ها که ازش اسم برده شد در سطح کلان دارن با جمهوری اسلامی مبارزه می کنن چرا سعی می کنید همه چی رو شخصی و سطحی جلوه بدید؟ فقط خواستی یه چیزی گفته باشی؟
    • بلال خان IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      1 0
      میگه تو چوب رو بردار دزد خودش در می ره دقیقا همینجاست آقای ایمانی نقطه اصلی جریان دروغ رو افشا کردن بسم الله شما برو شستا رو ببین کلا دست طیف انتخاباتی حسن روحانیست دنیای اقتصاد جدیدا تو همین مشرق سند آورده بود که با صلاح ورزی تو یه شرکت شریک هستن و... و این طیف استاد تمام عصبانی کردن مردم هستن چه مخالف چه موافق آقای ایمانی باشند این حقیقت
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      0 0
      متانول نزن خطرناکه
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    26 41
    این مطالبه همه مردمه و خاک تو سر افراد مغرضی که به این ضدانقلابها کمک می کنند
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    4 1
    فربه کردن این رسانه های قهوه ای و زرد اصلاحاتچی (=منافقین=بهاییان) دقیقا مثل فربه کردن امثال اون رئیس گروه کابویی واگنر هست. شاخ میشن برای منافع ملی
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 2
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • فرهنکی بازنشسته IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    2 0
    ممنون از اقای ایمانی بخاطر روشنگریشان کاش این گروه بخود بیایند ودست بردارند
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    لااقل شما انقلابیون و به این سایتهای مفسد بودجه ندین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس