کلان داده در نمایشگاه الکامپ چه حرف‌هایی برای گفتن داشت؟

در همین لحظه که شما مشغول خواندن این متن هستید، چندین هزار محتوا در فضای آنلاین ایران در حال انتشار است که بخشی از آن به شما، برند، سازمان یا موضوعات مورد نظرتان مرتبط است؛ به نظر شما آگاهی از این محتوای منتشر شده بر تصمیم‌گیری و اقدامات سازمانی که در آن مشغول به کار هستید، چه تاثیری می‌گذارد؟

کاربران دیدگاه و احساسات خود را در توییتر، کانال و گروه‌های تلگرام، اینستاگرام و... به اشتراک می‌گذارند، در رسانه‌ها از اخبار مربوط به موضوعات مورد نظر شما یا صنعت‌تان صحبت می‌شود و رویکرد کاربران نسبت به رقبایتان در فضای آنلاین می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد.

در واقع محتوایی که کاربران در رابطه با برند، سازمان و موضوعات مرتبط با شما منتشر می‌کنند می‌تواند سودمند یا خانمان‌سوز باشد؛ این آگاهی و بازخورد شماست که حائز اهمیت است.

در همین راستا رصد و بررسی مداوم فضای آنلاین ضروری به شمار می‌رود؛ سازمان شما برای ارزیابی اینکه:

  • احساس کاربران نسبت به برند شما چگونه است؟
  • مورد توجه‌ترین اشخاص سازمان شما در شبکه‌های اجتماعی چه کسانی هستند؟
  • کاربران چه رویکردی به موضوعات مورد نظرتان دارند؟
  • بحران‌های سازمان خود را چطور شناسایی و مدیریت می‌کنید؟

چه راهکاری پیش گرفته است؟

برای بررسی محتوای رسانه‌های آنلاین، دوراه وجود دارد:

  • بررسی دستی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها و جستجوی نام سازمان و موضوعات دلخواه‌ به صورت مداوم که نیازمند نیروی انسانی تمام وقت است، خروجی قابل اطمینانی برایتان نخواهد داشت و آنقدر زمان‌بر است و نتیجه‌ای نامطلوب دارد که شما را به جایی می‌رساند که قید بررسی محتوای مربوط به سازمان خود در فضای آنلاین را بزنید.

  • استفاده از یک سامانهٔ تحلیل داده که محتوایی که در رابطه با سازمان شما و موضوعات مد نظرتان در فضای آنلاین منتشر می‌شود را بررسی کند و امکان تحلیل این محتوا را نیز برایتان فراهم کند.

چنین سامانه‌ای عملکردی پیچیده و گسترده دارد اما خبر خوشایندی برایتان داریم؛ چند شرکت محدود در ایران در زمینه جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها از فضای آنلاین فعالیت دارند؛

شرکت لایف‌وب از طریق سامانه خود، تمام فرایند مربوط به بررسی محتواهای منتشر شده و تحلیل‌شان را برایتان میسر می‌سازد؛ سامانه لایف‌وب را یک موتور جستجوی هوشمند فضای آنلاین ببینید که عبارت مورد نظر شما را در توییتر، اینستاگرام، تلگرام، رسانه‌های خبری و... جستجو می‌کند، نتایج مربوطه را به شما نمایش می‌دهد و از طریق هوش مصنوعی تحلیل‌های گوناگونی از نتایج را به شما گزارش می‌دهد.

کلان داده در نمایشگاه الکامپ چه حرف‌هایی برای گفتن داشت؟

حتما تا به اینجا جذابیت دنیای داده‌ها شما را هم به سمت خود کشانده است؛ چنانچه تمایل دارید با موتور جستجوی هوشمند سامانهٔ لایف‌وب و گزارش‌های تحلیلی از فضای آنلاین بیشتر آشنا شوید؛ خبر خوشایندی برایتان داریم:

شرکت لایف‌وب در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارد و تیم حرفه‌ای لایف‌وب تا پنجشنبه ۸ تیرماه منتظر شما بازدیدکنندگان محترم است.

کلان داده در نمایشگاه الکامپ چه حرف‌هایی برای گفتن داشت؟

با بازدید از غرفهٔ لایف‌وب در نمایشگاه الکامپ، عملکرد سامانهٔ تحلیل داده لایف‌وب را بررسی کنید، نمونه گزارش‌های تحلیلی لایف‌وب را ببینید، توییت‌هایی که در لحظه دربارهٔ نمایشگاه الکامپ منتشر می‌شود را بخوانید و از تخفیف‌های ویژه لایف‌وب برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بهره‌مند شوید.

در سالن شماره ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه شماره ۳۲۰ منتظر حضور گرم شما هستیم.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس