کد خبر 1503418
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش مشرق، کانال منتسب به حجت‌الاسلام پناهیان در تلگرام در آستانه روز عرفه ویدئویی با عنوان «راز یک بعد از ظهر» منتشر کرد که متن کلیپ به شرح زیر است:

«اللَّهمَّ لَکَ الحَمد کَما خَلَقتَنی فَجَعَلتَنی سَمیعاً بَصیرا...» فرمودند بالاترین گناهی که بخشیده نمی‌شود روز عرفه این است که غروب روز عرفه شک بکنی بگویی خدا آیا من را بخشیده یا نه؟ خدا کریم است نمی‌گوید بیایید بعد به ما نگاه بکند همین‌جوری جواب ندهد. خدا زود جواب می‌دهد. یک رازی را می‌خواهم با شما در میان بگذارم. رازی که می‌خواهم بگویم این است. حالا اگر ما را بخشیده که قطعاً بخشیده پس چرا اوضاع عالم دگرگون نمی‌شود؟ می‌دانید جوابش چیست؟ جوابش این است که ما آمدیم خدا هم لطف کرده ما را بخشیده. دیگر ما بلندپروازی نکردیم که آقا خدایا به حقّ اباعبدالله الحسین فرج آقایمان را برسان دیگر ما طاقت نداریم ما را جزو سربازانش قرار بده، من نمی‌خواهم از خیمه‌اش بیرون بروم، من نمی‌خواهم به درد حضرت نخورم. اینهایش را که دیگر نگفتی که. باشد از اینجا بروید به کارهایتان برسید، به زندگی‌تان بپردازید، بالاخره امام زمان هم غربت‌اش یک دورانی دارد تحمّل می‌کند.

یک غریبی پشت پردۀ غیبت التماس دعا نگفته به شما؟ برایتان آقا مهم نیست؟ حضرت هم لطف می‌کنند. من یک کمی تند بخواهم الآن حرف بزنم یقین دارم به امام زمان(ع) قسم امام زمان از من ناراحت می‌شود. چی‌کار داری این دوست‌های ما را دل‌شان را آتش می‌زنی؟ ناراحت می‌شوند. من که شماتت نمی‌خواهم بکنم شما را. شما حتماً همۀ‌تان لایق هستید. ولی چرا آقایتان نمی‌آید؟ نکند آقایتان هنوز به جمع ما مطمئن نیست؟ ببخشید من این سؤال را می‌کنم. نکند آدم حسابی‌هایمان هنوز زیاد نیستند آنقدری که باید باشند؟ نکند ما آنقدر که باید آدم حسابی نیستیم؟ این دیگر یواش زمزمه درِ گوش شما گفتم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    18 0
    جانم حسین جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس