کد خبر 1503670
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
سکوت صندوقچه اسرار استقلال درباره ساپینتو

این روزها با وجود جدایی ساپینتو، نام سرمربی جنجالی فصل پیش استقلال همچنان در اطراف این مجموعه مطرح است.

به گزارش مشرق، پیرو اتفاقات روزهای گذشته پس از مصاحبه تند سرمربی فصل گذشته استقلال علیه مدیریت این باشگاه، مسائلی در ارتباط با رفتارهای سرمربی جنجالی فصل پیش این تیم از سوی برخی مسئولان استقلال منتشر شد که با دلخوری ساپینتو همراه بود.

قطعاً یکی از نزدیک‌ترین افراد در جمع اعضای کادر فنی استقلال به ساپینتو بیژن طاهری سرپرست فصل گذشته این تیم بوده است. طاهری تقریباً هر روز در جلسات تمرینی کنار ساپینتو حضور داشت و در مسافرت‌ها نزدیک‌ترین عضو کادر فنی به سرمربی استقلال بود.

سرپرست فصل گذشته استقلال که این روزها برای ادامه همکاری با باشگاه هیچ تماسی از سوی مسئولان استقلال دریافت نکرده و به احتمال زیاد همکاری اش با این تیم به پایان رسیده قطعاً حرف‌های ناگفته‌ای زیادی در رابطه با اتفاقات رخ داده از تابستان سال ۱۴۰۱ تا خرداد سال جاری در سینه دارد که همچون صندوقچه اسرار با خودش حمل می‌کند.

بیژن طاهری پس از پایان فینال جام حذفی در انتقاد به تصمیمات داور در جهت اخراج ساپینتو صحبت‌هایی انجام داد اما ظرف هفته‌های اخیر هرگز مصاحبه‌ای در رسانه ها از مرد با اخلاق نیمکت تیم استقلال منتشر نشده است.

لازم به ذکر است؛ هنوز گزینه سرپرستی تیم استقلال در فصل جدید معرفی نشده اما عده ای از یکی دو پیشکسوت جوان تر استقلال همچون امیرحسین صادقی در این باره صحبت‌هایی را مطرح می کنند. تعدادی هم مهدی هاشمی نسب را بهترین گزینه برای سرپرستی تیم استقلال می دانند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس