دیدار سفیر ایران با نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیدار با رئیس کمیسیون امور اروپا و نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اترییش درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداخت.

به گزارش مشرق، «عباس باقرپور اردکانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیدار با «لوپاتکا»، رئیس کمیسیون امور اروپا و نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش، درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دیپلماسی پارلمانی با هدف تقویت تعاملات فیمابین بحث و گفت‌وگو کرد.

«عباس باقرپور اردکانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین اردیبهشت ماه با «لاونسکی تیفنتهال» قائم مقام وزارت خارجه اتریش دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار ضمن گفت‌وگو درباره آخرین تحولات بین‌المللی، مناسبات کنونی ایران و اتحادیه اروپا و همچنین روابط ایران و اتریش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اول فروردین ماه سالجاری نیز «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده در روابط ایران و اروپا، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع، پویایی و تحرک مثبتی در روابط ایران و اروپا ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس